INSPEKTOR DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBYWATELSKICH Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z monitorowaniem, analizowaniem, prognozowaniem zagrożeń na terenie powiatu - szczegóły dostępne w ogłoszeniu o naborze na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Data publikacji: 2020-05-11
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z monitorowaniem, analizowaniem, prognozowaniem zagrożeń na terenie powiatu - szczegóły dostępne w ogłoszeniu o naborze na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania wymienione w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
danePracodawcy_nip: 7132398078
danePracodawcy_regon: 431029168
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymienione w ogłoszeniu o naborze http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : do 28.04.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: łęczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0610
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0956388
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d82198b372b7afcd284a503b5d76d86
Podobne oferty pracy
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1764- prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,-prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,-przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych,- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-07-21 - Rybnik (śląskie)
Udzielanie pomocy żywnościowej z POPŻ 2014- 2020 Podprogram 2018 i inne
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów sklepu , sprzedaż artykułów spożywczych.I zmiana od 7:00, II od 14:00.
F.H.U. BWP Przemysław Bober - 2018-03-14 - Stopnica (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE CRU DLA UMÓW DO 30 000 EUR I POWYŻEJ 30.000WERYFIKOWANIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 30 000 E SPORZĄDZANIE UMÓW POWYŻEJ 3000 ZŁ. PRZYGOTOWYWANIE POSTĘPOWAŃ I UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO ZAMÓWIŃ PUBLICZNYCH , DOSWIADCZENIE ZWIĄZANE Z PRACĄ NA USTAWIE
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wypiek kiszki i babki ziemniaczanej.
"JANZA" FIRMA PIEKARNICZO-CUKIERNICZA JAN ZAWORSKI - 2016-09-05 - Suwałki (podlaskie)
Układanie kostki brukowej.
RAVEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2018-12-06 - Choroszcz (podlaskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
(dla osób pow.30 rż z orzeczeniem o niepełnosprawności lub osoby 50+) weryfikacja kart drogowychprowadzonych przez pracowników jednostek organizacyjnych dla poszczególnych pojazdów wchodzących w skład floty pojazdów Spółki, porządkowanie dokumentacji bieżącej, przygotowanie dokumentacji do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń, praca na kuchni.
Tęcza - Renata Borysiak - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)
PRACA PRZY OBRÓBCE DREWNA, UKŁADANIE ELEMENTÓW, POMOC PRZY OBSŁUDZE MASZYN STOLARSKICH, PAKOWANIE.
ZAKŁAD STOLARSKI "LESIAK" Bogusław Lesiak, Bożena Lesiak s.c. - 2017-09-22 - Kruszewiec (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
PPHU 2A ARTUR ANKOWSKI - 2018-12-10 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
Opieka i wychowanie w placówce całodobowej, w której przebywają dzieci pozbawione opieki rodzicielskiej.Równoważny czas pracy.Data zatrudnienia: październik 2019r.
Dom Dziecka w Zabrzu - 2019-09-11 - Zabrze (śląskie)
- pakowanie gotowych elementów zgodnie z instrukcją, - kompletowanie zamówień. Umowa o pracę tymczasową. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: osobisty - Wrocław, ul. Swobodna 3.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów.Uprawnienia budowlane, obsługa programu NORMA i znajomość prawa budowlanego.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
Piekarz
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
praca w dziale kadr i płac
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2020-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aktualne uprawnienia.Transport krajowy (wywrotka), codzienne zjazdy.
F.U-H "JAR'RYS" Ryszard Mularski - 2018-08-22 - Racibórz (śląskie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-05-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu.Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace budowlane, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Trzebinia (małopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Bank Spółdzielczy Iława - 2019-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie i rozlokowywanie dostaw,- praca za pomocą wózka widłowegoumowa o pracę tymczasowąOferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u naszego Klienta,wynagrodzenie 3700 zł brutto,bezpłatny parking pod firmą,dogodny dojazd linią autobusową nr 106,przyjazną atmosferę w pracypraca w godz. 6-14-22Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wpisując w tytule OW-W/06/2019
Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Bytom (śląskie)