INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania: wykształcenie wyższe, dobra znajomość obsługi komputera, otwartość i komunikatywność, odpowiedzialność, uczciwość, terminowość i dokładność, dyspozycyjność,brak obawy przed nowymi wyzwaniami i chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Doświadczenie w pracy na stanowisku analityka kredytowego będzie dodatkowym atutem. W zamian oferujemy: pracę w dynamicznym zespole specjalistów, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń. CV wraz z listem motywacyjnym (opatrzone klauzulą o ochronie danych osobowych) prosimy przesyłać do dnia 2802.2019r. na adres: Bank Spółdzielczy w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława z dopiskiem PRACA lub podpisane i zeskanowane dokumenty e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.pl. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje. Nie zwracamy przesłanych dokumentów. Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym (opatrzone klauzulą o ochronie danych osobowych) prosimy przesyłać do dnia 28.02.2019r. na adres:
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2019
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
określono w punkt 8.2
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse publiczne, rachunkowość i finanse; staż pracy: 1 rok; znajomość pracy w księgowości, niekaralność; zakres obowiązków: praca w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej; zadania:m.in.: dokonywanie wszelkich czynności zw. z operacjami kasowymi, sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych, kwartalne naliczanie odsetek od zaległych alimentów od dłużników alimentacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-11-30 - Pyskowice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszportowych wnioskodawców, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Rawicz (wielkopolskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Usuwanie awarii sieci, pełnienie służby dyżurnego operatora sieci, instalacja sprzętu łączności, wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji, uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci, administrowanie programem specjalistycznym do zarządzania telefonami IP, pełnienie funkcji centrum kontaktowego ośrodka.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW NA LADZIE MIĘSNEJ I SEROWEJ. WYKŁADANIE TOWARU. ZMIANA PROMOCJI
TESCO /Polska/ Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Polkowice (dolnośląskie)
szycie elementów wózków dziecięcych i sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Biała Dolna (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wniosków dotyczących zgłoszenia rozbiórki; wydawanie zaświadczeń; rozpatrywanie wniosków o niezbędności wejścia inwestora na sąsiednią posesję w celu wykonania robót budowlanych; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części; przygotowanie wniosków do PINB o dokonanie kontroli budowy, wstrzymanie robót lub podjęcie czynności likwidującej samowolę budowlaną; rozpatrywanie wniosków dotyczących uchylania lub wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, w przypadku istotnego odstąpienia od pozwolenia na budowę, zaniechania lub przerwania budowy albo nie spełnienia warunków pozwolenia na budowę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany pozwolenia na budowę w sytuacji istotnego odstępstwa od pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków dotyczących przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz nabywcy nieruchomości; przyjmowanie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zgłoszeniem; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia lokalizacji obiektów na 120 dni i po upływie tego terminu, w przypadku ich nie usunięcia, prowadzenie procedury rozbiórki. Warunki pracy: stanowisko pracy w pokoju trzyosobowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy w teren do kontroli lokalizacji sezonowych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)
Praca na budowie
J K NOWE TECHNOLOGIE Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Żory (śląskie)
rejestracja pism oraz korespondencji, ewidencja potwierdzeń odbioru, obsługa urządzeń biurowych
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologicznej dla młodzieży,prowadzenie i nadzorowanie działalności związanej z problematyka przeciwdziałania bezrobociu, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb edukacyjnych młodzieży w CKiW,podejmowanie i wspieranie wszelkich inicjatyw służących aktywizacji zawodowej i wychowywaniu w procesie pracy uczestników CKiW.
CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OHP W DOBIESZKOWIE - 2016-06-01 - Stryków (łódzkie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
przewóz materiałów budowlanych
"INSTALBUD-KOMPLEKS" S.C. - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- pozyskiwanie nowych pracowników oraz koordynacja ich zatrudnienia- współpraca z Kierownikami poszczególnych projektów - rozliczanie pracowników pod względem wykonanej pracy zgodnie z grafikami i harmonogramami robót- tworzenie raportów na potrzeby Zarządu- pomoc w sporządzaniu deklaracji PIT, ZUS i GUS- wyjazdy na poszczególne budowy ( tylko teren Łodzi)
VIK-BUD SP.Z O.O. - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców, wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-09-09 - Płock (mazowieckie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolnośląskie)
Prace magazynowe, rozpakowywanie i rozładunek towaru, prace porządkowe na terenie hali.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Nysa (opolskie)
Zakres najważniejszych zadań:1) procedowanie zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,2) sporządzanie postanowień podziałowych,3) przygotowywanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem,4) sporządzanie w wersji elektronicznej załączników graficznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
jw.
Boscaiola Sp. Cywilna J. Adamowicz, M.Życki, M. Szczerkowski - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona danych osobowych urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy Skrwilno, audyty systemów i zbiorów danych zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
URZĄD GMINY - 2018-05-11 - Skrwilno (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz osób
PKS w Iławie Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wszystkie czynności związane z działem ogólnobudowlanym, umiejętność operowania maszynami budowlanymi w tym agregatem tynkarskim PFTG4, umiejętność malowania systemem DRYVIT
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Łódź (łódzkie)
przewóz towarów na terytorium całej Europy (np. Niemcy, Francja, Białoruś) samochodem do 3,5 T
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Piszczac-Kolonia (lubelskie)
Załadunek, rozładunek towarów. Skanowanie przesyłek kurierskich skanerem magazynowym. Przekazywanie przesyłek w kierunku dalszej wysyłki. Przyjmowanie transportów.
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Łódź (łódzkie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)