INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW W LUBLINIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej;- przygotowywane i sporządzanie umów, aneksów do przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;- prowadzenie procedury zakupów zgodnie z obowiązującym w Zespole Regulaminem udzielania zamówień publicznych przygotowanie dokumentacji, sporządzanie umów i aneksów odpowiednich do trybu postępowania dla danej grupy przedmiotu zamówienia;- prowadzenie ewidencji umów, faktur i rachunków w kwocie netto;- udział w pracach Komisji przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji;- analiza realizacji wydatków budżetowych, kontrola realizacji planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja;- dekretacja i ewidencja umów w programie finansowo-księgowym;- opisywanie, pieczętowanie dowodów księgowych zgodnie z wymogami UZP;- uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji i rozliczaniu programów, dotacji, które stanowią dodatkowo pozyskane środki finansowe na działalność Zespołu;- sporządzanie umów, aneksów w zakresie podstawowej działalności Zespołu oraz prowadzenie rejestru tej dokumentacji;- archiwizowanie dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjZakres obowiązków na w/w stanowisku pracy jest dostępny na stronie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/praca/ogloszenia-o-naborze/2020/2020-02-04-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-zamowien-publicznych,2,15730,1.html
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW W LUBLINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLSKA 5, 20-411 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej;- przygotowywane i sporządzanie umów, aneksów do przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;- prowadzenie procedury zakupów zgodnie z obowiązującym w Zespole Regulaminem udzielania zamówień publicznych przygotowanie dokumentacji, sporządzanie umów i aneksów odpowiednich do trybu postępowania dla danej grupy przedmiotu zamówienia;- prowadzenie ewidencji umów, faktur i rachunków w kwocie netto;- udział w pracach Komisji przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji;- analiza realizacji wydatków budżetowych, kontrola realizacji planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja;- dekretacja i ewidencja umów w programie finansowo-księgowym;- opisywanie, pieczętowanie dowodów księgowych zgodnie z wymogami UZP;- uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji i rozliczaniu programów, dotacji, które stanowią dodatkowo pozyskane środki finansowe na działalność Zespołu;- sporządzanie umów, aneksów w zakresie podstawowej działalności Zespołu oraz prowadzenie rejestru tej dokumentacji;- archiwizowanie dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjZakres obowiązków na w/w stanowisku pracy jest dostępny na stronie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/praca/ogloszenia-o-naborze/2020/2020-02-04-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-zamowien-publicznych,2,15730,1.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ADMINISTRACJA SAMORZADOWA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone studia wyższe i/lub studia podyplomowe na kierunkach: ekonomia, administracja, zamówienia publiczne lub pokrewnewykształcenie wyższe z minimum rocznym doświadczonym lub średnie z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;Pełna oferta pracy jest dostępna na stronie:https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/praca/ogloszenia-o-naborze/2020/2020-02-04-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-zamowien-publicznych,2,15730,1.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW W LUBLINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WOLSKA 5, 20-411 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVpełen wykaz dokumentów na stronie https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/praca/ogloszenia-o-naborze/2020/2020-02-04-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-ds-zamowien-publicznych,2,15730,1.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: WOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c797549cc32dd1081ccf60c21ec1f53
Podobne oferty pracy
Wybijanie form betonowych, czyszczenie form. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 168 godzin miesięcznie) w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto na godzinę.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
opracowywanie przedmiotów i kosztorysów na zadania z konserwacji, napraw i remontów nieruchomości, opracowywanie wytycznych doprojektowania i opinii do programów organizacyjno - użytkowych, wykonywanie rozliczeń i elaboratów do planowanych zadań, wykonywanie częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbioru robót końcowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o koniecznych naprawach, remontach od mieszkańców spółdzielni, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji w w/w sprawach, nadzór robót remontowo-budowlanych, prowadzenie książki remontowo-budowlanej
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-04-06 - Lublin (lubelskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Kobylnica (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wynagrodzenie 925,00 brutto 1/2 etatu I zmiana 14.00-17.30
KMORDER Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę na okres 3 m-cy (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
KIELECKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2020-11-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach - 2018-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie kontroli nieruchomości, nadzór nad remontami, wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, wykonywanie inwentaryzacji budynków
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Dęblin (lubelskie)
jw.
PUHW ARMSPOL Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta przy kasie fiskalnej oraz ladzie mięsnej, wykładanie towaru na półki, sprzątanie sali sprzedaży oraz magazynu, obsługa krajalnicy oraz pieca do wypieku pieczywa.
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przewóz towarów na terenie kraju
WOLAREK MARCIN Marctrans Uslugi Transportowe - 2018-03-23 - Okleśna (małopolskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, pomoc w wydawaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
nadzór nad kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, sporządzanie planów pracy
Piast Group spólka z o.o. - 2020-04-17 - Legnica (dolnośląskie)
Rejestracja wjazdów i wyjazdów klientów. Praca w zakładach przetwórstwa mięsnego w Łabowej. Praca w godz. 7-19, 19-7
Firma Ochroniarska "Omega Now Kolt" sp. z o.o. - 2019-11-04 - Łabowa (małopolskie)
dekretowanie dokumentów, księgowanie faktur, wyciągów bankowych itp., sprawdzanie sald, obsługa kontrahentów i właścicieli mieszkań, sporządzanie zestawień kosztów i przychodów.
TERMA-DOM Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Zabrze (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
- Zbiórka towaru. Przyjmowanie towaru i rozkładanie. Rozładowanie, załadowanie samochodów. Przygotowanie towaru dla klientów. Inwentaryzacja towaru. Czynności porządkowe na magazynie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 5:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: michal.senecki (at) intercars.eu
"TJT" ŻAK I SPÓŁKA. SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
1) Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO);2) Realizowanie zadań, o których mowa w art. 39 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) w Centrum, Przedszkolach oraz Szkolnym Schronisku Młodzieżowym;3) Zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;4) Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych, o których mowa w art. 30 ust. 1 RODO;5) Wykonywanie innych obowiązków związanych z ochroną danych osobowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie i obsługiwanych jednostkach, w szczególności:a) nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;b) współpracowanie z informatykami w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych,c) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, w tym ochrony danych przetwarzanych w systemach informatycznych;d) monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sposobu zabezpieczenia danych w systemach informatycznych,e) monitorowanie zaleceń, interpretacji i wytycznych PUODO w zakresie ochrony danych osobowych,f) przygotowywanie i opiniowanie projektów umów powierzenia, klauzul informacyjnych oraz innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych nie zastrzeżonych na rzecz kompetencji innych podmiotów,g) współpraca z PUODO i branie udziału w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez PUODO,h) wszelkie inne czynności, które okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania zadań inspektora ochrony danych osobowych.6) Koordynacja obiegu i poprawności sporządzania dokumentacji w formie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i projektów Uchwał Rady Miejskiej Cieszyna z zakresu wykonywanych zadań przez pracowników Centrum Usług Wspólnych;7) Prowadzenie składnicy akt Centrum Usług Wspólnych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Instrukcją archiwizacyjną Centrum Usług Wspólnych;8) Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie poprawnego obiegu, rejestrowania, przekazywania i przechowywania dokumentacji w Centrum Usług Wspólnych i jednostkach obsługiwanych;9) Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna oraz przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie realizowanych zadań:- określonych w Statucie Centrum Usług Wspólnych,- dodatkowych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum,10) Prowadzenie postępowań odwoławczych związanych z decyzjami wydanymi przez dyrektora Centrum Usług Wspólnych w sprawach:- dofinansowania pracodawców prowadzących szkolenie młodocianych,- udzielania pomocy materialnej uczniom zamieszkałym na terenie gminy Cieszyn,11) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania Ogólnego Rozporządzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowiązków);12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (śląskie)
NADZÓR NAD PROCESEM PRODUKCJI.
NOWORIM Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżynieryjsko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na zrobotyzowanym stanowisku spawalniczym, doświadczenie nie jest wymagane, ale mile widziane. Pracodawca oferuje możliwość przeszkolenia do pracy na stanowisku. Znajomość podstaw spawania będzie dodatkowym atutem. Wynagrodzenie od 2800 zł do 3763 zł brutto w zależności od doświadczenia. Godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
Kamir Sp. z o. o. - 2018-09-25 - Słupsk (pomorskie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Bieżące prace mające na celu utrzymywanie porządku i czystości na terenie Gminy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Szczucin (małopolskie)
-PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z CZŁONKAMI,-PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI W DZIALE MIESZKANIOWYM
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Skierniewice (łódzkie)
Inspekcje ubezpieczeniowe pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Garwolin (mazowieckie)