INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Kielce oferta pracy Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2018-04-25
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KUJAWSKA 26, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: BHP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie kierunkowe lub specjalność w zakresie BHP.Zakres obowiązków: kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad BHP przez pracowników oraz inne zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z późniejszymi zmianami.
Nazwa pracodawcy:
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
KUJAWSKA 26, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - kontakt telefoniczny 41/3416220, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: KUJAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 10.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rynku i ofert konkurencji-prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wielopole (małopolskie)
Inspektor odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórkiorganizacyjne i składy przepisów ochrony przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochrony przeciwpożarowej. prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej.Kontakt z pracodawcą 261 651 055
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Siedlce (mazowieckie)
Znajomość zagadnień ISO9001Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa organizacyjno-prawna organów PZD: Okręgowego Zarządu PZD w Legnicy i Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Legnicy
Polski Związek Działkowców, Okręgowy Zarząd w Legnicy - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
Dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych przekazów pocztowych, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej.
Poczta Polska S.A. - 2016-03-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Produkcja toreb, namiotów, wyrobów galanterii.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Zgierz (łódzkie)
przygotowywanie i podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni indyjskiej - nadzór nad kuchnią
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Wołomin (mazowieckie)
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
prace spawalnicze
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych i sporządzanie list płac,2. rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniami i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za pomocą programu PŁATNIK,3. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych,4. prowadzenie rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,5. przekazywanie środków pieniężnych z tytułu wynagrodzeń na konta pracowników,6. wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym Rp-7,7. sprawdzanie pod względem formalnorachunkowym dowodów finansowych stanowiących podstawę do zapłaty oraz pod względem merytorycznym dokumentów dotyczących zadań na stanowisku pracy,8. zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników, uprawnionych członków ich rodzin, osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń,9. sporządzanie deklaracji, sprawozdań GUS,10. sprawowanie zastępstwa za inspektora do spraw kadr,11. prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,12. uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych dotyczących zadań na stanowisku pracy,13. odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji księgowej,14. prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów,15. inne zagadnienia księgowo-finansowe.1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) co najmniej 4 letni staż pracy w księgowości,c) znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a)znajomość:ustawy o rachunkowości,ustawy o finansach publicznych,rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ustawy systemie ubezpieczeń społecznych,b) znajomość obsługi komputera,c) umiejętność analitycznego myślenia,d) umiejętność interpretacji przepisów prawa,e) umiejętność pracy w zespole,f) odporność na stres,g) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracyh) wysoka kultura osobista.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-10-18 - Racibórz (śląskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Białystok (podlaskie)
Prace związane z remontami i konserwacją zasobów lokalowych, oceny stanu technicznego budynków, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie planów i analiz remontów i inwestycji
Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-15 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków, mycie naczyń, utrzymanie porządku w pomieszczeniach kuchennych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
praca z zachowaniem wysokich standardów jakości i etyki zawodowej,w szczególności:rozrachunki publiczno-prawne,rozrachunki z kontrahentami,wystawianie faktur sprzedaży,ewidencja dokumentów zakupu,obsługa bankowości elektronicznej,udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania,wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
nauczyciel języka niemieckiego
Niepubliczny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łękawce - 2017-10-26 - Łękawka (małopolskie)
rozwożenie towaru autem służbowym do klientów na terenie Polski Płn. (2x w tygodniu - samochód dostawczy do 3,5t), pozostałe dni praca w magazynie w siedzibie firmy, załadunek i rozładunek pojazdu dostawczego
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2015-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ
Firma Budowlana FOBIS Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
Kontrola umów ubezpieczenia.Rejestracja danych w systemie.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)
-
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koszenie, grabienie, prace porządkowe na terenie zewnętrznym oraz wewnętrznym
"ECO-PROFESIONAL" S.C. ROMAN KUGLER GRZEGORZ WIŚNIEWSKI - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dokumentacja spraw kancelaryjno-biurowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji oddziałowej, fakturowanie, obsługa HR oddziału, weryfikacja dostaw, sporządzanie raportów, archiwizowanie dokumentów, wspracie w prowadzeniu dokumentacji środków trwałych, zakładanie zleceń kontrolingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów w instytucji i komputerową rejestracją dokumentów ścisłego zarachowania, prowadzenie samodzielnej rejestracji komputerowej dokumentów oraz ich archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
- udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów- aktywna sprzedaż produktów- dbanie o dobry wizerunek firmy- dbanie o satysfakcję klienta z zakupionych produktow
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Tczew (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: bieżące naprawy maszyn produkcyjnych, realizacja remontów i konserwacji maszyn, WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia energetyczne GR ZE i 3E, znajomość automatyki przemysłowej
"LENTEX" S.A. - 2016-04-29 - Lubliniec (śląskie)