INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Data publikacji: 2017-12-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych ; 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ściagane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne; 4. nieposzklona opinia; 5. wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne; 6. co najmniej 3 letni staż pracy; 7. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego i rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; 2. dyspozycyjność; 3. wysoka kultura osobista i odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestepstwo skarbowe umyślne. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawnosć w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (parter, pok. 9) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Kancelarii Ogólnej w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 5 stycznia 2018r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydyaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, wykładanie towaru, sprzątanie, kasa. Raz w tygodniu praca na trzy zmiany (wg grafiku). Wynagrodzenie 2150 zł + premia. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wysoka Mała (wielkopolskie)
Miejsce pracy Opole-Zawada Centrum handlowe Turawa Park (Carrefour).Wykładanie towaru, kontrola dat ważności, dbanie o ekspozycje towaru, praca w godz. 6-14, 10-18
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Zawada (opolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie potraw w zakresie bistro, stawka godzinowa od 10 zł. netto/godz.
Działa Sławomir - 2017-09-08 - Wadowice (małopolskie)
Roznoszenie ulotek do domków jednorodzinnych oraz mieszkań w blokach.
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Przemyśl (podkarpackie)
sporządzanie i rozliczanie wniosków o realizację projektów finansowanych ze środków UE,monitorowanie realizacji inwestycji strategicznych spółki, współpraca z wykonawcami, użytkownikami terenu, opracowywanie strategii spółki w tym kreowanie i rozwój technologii, przygotowywanie umów z wykonawcami (w tym terminy, nakłady, zakres rzeczowy) przygotowanie danych do aktualizacji wskaźników do oceny efektywności inwestycji, udział w komisjach związanych z gwarancją i rękojmią za zrealizowane zadania inwestycyjne i remontowe, sporządzanie wymaganych sprawozdań, raportów, analiz z realizacji procesu inwestycyjnego i remontowego, uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,pracodawca oferuje:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,pracę w młodym, aktywnym zespoleciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,pakiet medyczny,atrakcyjny pakiet socjalny,stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bezpośrednia sprzedaż, obsługa klienta. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony.
Leroy Merline Polska Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Łagów (dolnośląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- planowanie i organizacja prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór i rozliczenia robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma zajmuje się prowadzeniem restauracji i innych placówek gastronomicznych, poszukuje kelnerek do bezpośredniej obsługi klientów oraz do prowadzenia dokumentacji sprzedaży i przygotowania sali do obsługi kelnerskiej.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
praca na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
Wg zawodu
Zespół Szkół w Przewozie - 2016-08-08 - Przewóz (lubuskie)
Rejestracja zakwaterowań w obiektach noclegowych.Ewidencja dokumentów meldunkowych i potwierdzeń rezerwacji klientów do zakwaterowania w obiektach noclegowych.Kwaterowanie i wykwaterowanie klientów w obiektach noclegowych.Koordynacja porządkowania obiektów poprzez wyznaczonych pracowników BP MALTUR
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)
- ASYSTA PRZY WYKONYWANIU ZABIEGÓW PODOLOGICZNYCH- NAUKA I PRZYYCZENIE DO ZAWODU PODOLOGA- DBAŁOŚĆ O STANOWISKO PRACY- OBSŁUGA KLIENTA POŚREDNIA I BEZPOŚREDNIA
Centrum Podologiczne Piotr Bielawski Filia w Rzeszowie - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Serwowanie jedzenia i napojów oraz przyjmowanie płatności. Do obowiązków na stanowisku należy m.in. obsługa śniadań, praca w bufecie jak również serwowanie gorących i zimnych napojów jak również dekorowanie deserów.
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Niemcy (Niemcy)
Monitorowanie budynku (wew. i na zew.) za pomocą monitoringu, obchód wew. i zew. min. dwa razy na zmianie, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej oraz do wywozu śmieci.Około 180 godzin miesięcznie, praca 12/24. Oferta dostępna w sali B, F. Kontakt z pracodawcą - tel. 71 345 79 57 w. 156.
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy naprawie pojazdów i maszyn
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Stara Wieś Pierwsza (lubelskie)
załadunek ,rozładunek transport towarów do wyznaczonych punktów, kierowanie pojazdem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
montaż konstrukcji stalowych na podstawie dokumentacji technicznej,przygotowanie elementów do spawania
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-09-20 - Bolęcin (małopolskie)
PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bardo (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
-Toczenie elementów z tworzy sztucznych , metalu i grafituOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas nieokreślony.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt 6-14, 14-22
Zakład Wielobranżowy Kryza-Plast Henryk Kamiński - 2018-02-27 - Mikołów (śląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE BAŁTYK-KARKONOSZE D.PIAŚCIK - 2016-04-12 - Rewal (zachodniopomorskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 298 IM. JANA KASPROWICZA - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona i nadzór nad obiektem, prowadzenie ewidencji i monitoringu, nadzór PPOŻpraca wg grafiku
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)