INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku

Stanowisko: INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.

Data publikacji: 2017-12-22

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych ; 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ściagane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne; 4. nieposzklona opinia; 5. wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne; 6. co najmniej 3 letni staż pracy; 7. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego i rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; 2. dyspozycyjność; 3. wysoka kultura osobista i odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestepstwo skarbowe umyślne. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawnosć w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (parter, pok. 9) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Kancelarii Ogólnej w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 5 stycznia 2018r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydyaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 22.12.2017

Oferta pracy ważna do: 05.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 150 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, sprzątanie, kasa. Raz w tygodniu praca na trzy zmiany (wg grafiku). Wynagrodzenie 2150 zł + premia. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 800 PLN

Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wysoka Mała (wielkopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU NABIAŁ - od 2 000 PLN

Miejsce pracy Opole-Zawada Centrum handlowe Turawa Park (Carrefour).Wykładanie towaru, kontrola dat ważności, dbanie o ekspozycje towaru, praca w godz. 6-14, 10-18
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Zawada (opolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Zakopane (małopolskie)

PRACOWNIK BISTRO - od 2 138 PLN

Obsługa klienta, przygotowywanie potraw w zakresie bistro, stawka godzinowa od 10 zł. netto/godz.
Działa Sławomir - 2017-09-08 - Wadowice (małopolskie)

KOLPORTER ULOTEK - 25 - 50 PLN

Roznoszenie ulotek do domków jednorodzinnych oraz mieszkań w blokach.
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR DS.INWESTYCJI I ROZWOJU - od 3 000 PLN

sporządzanie i rozliczanie wniosków o realizację projektów finansowanych ze środków UE,monitorowanie realizacji inwestycji strategicznych spółki, współpraca z wykonawcami, użytkownikami terenu, opracowywanie strategii spółki w tym kreowanie i rozwój technologii, przygotowywanie umów z wykonawcami (w tym terminy, nakłady, zakres rzeczowy) przygotowanie danych do aktualizacji wskaźników do oceny efektywności inwestycji, udział w komisjach związanych z gwarancją i rękojmią za zrealizowane zadania inwestycyjne i remontowe, sporządzanie wymaganych sprawozdań, raportów, analiz z realizacji procesu inwestycyjnego i remontowego, uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,pracodawca oferuje:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,pracę w młodym, aktywnym zespoleciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,pakiet medyczny,atrakcyjny pakiet socjalny,stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 4 600 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 400 PLN

Bezpośrednia sprzedaż, obsługa klienta. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony.
Leroy Merline Polska Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Łagów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY BUDOWLANEJ(NR 1505) - od 4 500 PLN

- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- planowanie i organizacja prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór i rozliczenia robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KELNERKA - od 1 500 PLN

Firma zajmuje się prowadzeniem restauracji i innych placówek gastronomicznych, poszukuje kelnerek do bezpośredniej obsługi klientów oraz do prowadzenia dokumentacji sprzedaży i przygotowania sali do obsługi kelnerskiej.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA NIEMIECKIEGO - 2 265 - 3 109 PLN

Wg zawodu
Zespół Szkół w Przewozie - 2016-08-08 - Przewóz (lubuskie)

REFERENT DS. RECEPCJI - 997,4 PLN

Rejestracja zakwaterowań w obiektach noclegowych.Ewidencja dokumentów meldunkowych i potwierdzeń rezerwacji klientów do zakwaterowania w obiektach noclegowych.Kwaterowanie i wykwaterowanie klientów w obiektach noclegowych.Koordynacja porządkowania obiektów poprzez wyznaczonych pracowników BP MALTUR
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT PODOLOGA Z PRZYUCZENIEM DO ZAWODU - od 2 000 PLN

- ASYSTA PRZY WYKONYWANIU ZABIEGÓW PODOLOGICZNYCH- NAUKA I PRZYYCZENIE DO ZAWODU PODOLOGA- DBAŁOŚĆ O STANOWISKO PRACY- OBSŁUGA KLIENTA POŚREDNIA I BEZPOŚREDNIA
Centrum Podologiczne Piotr Bielawski Filia w Rzeszowie - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)

KELNER - od 1 900 EUR

Serwowanie jedzenia i napojów oraz przyjmowanie płatności. Do obowiązków na stanowisku należy m.in. obsługa śniadań, praca w bufecie jak również serwowanie gorących i zimnych napojów jak również dekorowanie deserów.
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Niemcy (Niemcy)

PORTIER - do 13,7 PLN

Monitorowanie budynku (wew. i na zew.) za pomocą monitoringu, obchód wew. i zew. min. dwa razy na zmianie, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej oraz do wywozu śmieci.Około 180 godzin miesięcznie, praca 12/24. Oferta dostępna w sali B, F. Kontakt z pracodawcą - tel. 71 345 79 57 w. 156.
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 000 PLN

pomoc przy naprawie pojazdów i maszyn
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Stara Wieś Pierwsza (lubelskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

załadunek ,rozładunek transport towarów do wyznaczonych punktów, kierowanie pojazdem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łęg Tarnowski (małopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 000 PLN

montaż konstrukcji stalowych na podstawie dokumentacji technicznej,przygotowanie elementów do spawania
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-09-20 - Bolęcin (małopolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELONYCH - od 1 850 PLN

PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bardo (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ZABYTKÓW MIEJSKI KONSERWATOR ZABYTKÓW W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - od 1 000 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 873 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)

TOKARZ/ŚLUSARZ - od 21,45 PLN

-Toczenie elementów z tworzy sztucznych , metalu i grafituOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas nieokreślony.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt 6-14, 14-22
Zakład Wielobranżowy Kryza-Plast Henryk Kamiński - 2018-02-27 - Mikołów (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY(NR 3629) - od 2 000 PLN

ochrona i nadzór nad obiektem, prowadzenie ewidencji i monitoringu, nadzór PPOŻpraca wg grafiku
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat