INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe.Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe.Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Francuska
Numer budynku pracodawcy: 20-24
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94abc0fe4e393ac4e7ebc7f1ed60712d
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczenia z zusem- fakturowanie-sprawozdawczość GUS-prowadzenie rejestrów kontrahentów -umowy-rozliczenie podatku pit-inne
Gminna Energetyka Cieplna Spółka z o.o. - 2019-06-10 - Skarszewy (pomorskie)
zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, delegowanie pracy podległemu personelowi, akrtywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-12 - Opatów (śląskie)
obsługa klienta na najwyższym poziomie, przyjmowanie należności, dbanie o jakość produktów
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzątanie powierzchni biurowej. Mycie okien, mycie podłogi.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Starowa Góra (łódzkie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-14 - Wejherowo (pomorskie)
Utrzymanie czystości w budynku Kryta Pływalnia, ściąganie wody i dbanie o porządek w szatniach, łazienkach, hali basenowej, mycie okien, ciągów komunikacyjnych, opróżnianie koszy na śmieci, przyjmowanie odzieży wierzchniej w szatni. Nadzór nad zmianą obuwia w szatni.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Zamość (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szycie konfekcji damskiej (żakiety, spódnice)DO PRZYUCZENIA
Firma "Hadimex" Henryka Kierasińska - 2018-02-01 - Koluszki (łódzkie)
przygotowanie posiłków na samodzielnym stanowisku
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-12-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta,
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-07-17 - Mielec (podkarpackie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu
LEBOS Sp. zo.o. - 2018-08-24 - Człuchów (pomorskie)
Szkolenia wstępne BHP i zadania zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 m-ce, godz. 07.30 - 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-09-12 - Piła (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentów BHP;obsługa omputera,wystawianie zaświadczeń i faktur,prowadzenie rejestrów.
MEFISTO Anna Malicka - 2017-05-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-31 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa i nadzór maszyn piorących, rozluźniających, mieszających włókna, tworzących z tych włókien taśmy czesankowe w celu dalszej ich przeróbki.
POLTOPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie zajęć z matematyki w szkloe podstawowej - 4 godz. tygodniowo, wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzeń nauczycieli
SZKOŁA PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2017-10-10 - Tuchorza (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)
Przepakowywanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Tychy (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2018-12-06 - Choroszcz (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, mile widziana obsługa kasy fiskalnejZakres obowiązków: obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru, porządek na sali sprzedażyPraca Biadki w godz. 6-14, 13-21 oraz 2 soboty w miesiącu w tych samych godzianach
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2019-09-20 - Biadki (wielkopolskie)
Wsparcie organizacyjne i administracyjne dyrektora. Nadzór nad obiegiem dokumentów, przepływem informacji. Sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji. Sporządzanie projektów zarządzeń oraz kluczowej korespondencji. Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych, przygotowywanie odpowiednich materiałów. Dbanie o pozytywny wizerunek Sądu, a także utrzymywanie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Sądu. Bieżące informowanie dyrektora o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu, archiwizowanie dokumentów. Przyjmowanie skarg i uwag ze strony interesantów.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-10-17 - Cieszyn (śląskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)