INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe.Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Data publikacji: 2019-07-16

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami. - Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe.Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2700 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (Tel. 32-259-16-88) w godzinach 7:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:00-14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Francuska

Numer budynku pracodawcy: 20-24

Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 16.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94abc0fe4e393ac4e7ebc7f1ed60712d

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS KADR - od 2 530 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczenia z zusem- fakturowanie-sprawozdawczość GUS-prowadzenie rejestrów kontrahentów -umowy-rozliczenie podatku pit-inne
Gminna Energetyka Cieplna Spółka z o.o. - 2019-06-10 - Skarszewy (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, delegowanie pracy podległemu personelowi, akrtywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-12 - Opatów (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 000 PLN

obsługa klienta na najwyższym poziomie, przyjmowanie należności, dbanie o jakość produktów
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13,7 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowej. Mycie okien, mycie podłogi.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Starowa Góra (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. ENERGETYCZNYCH - od 3 700 PLN

Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-14 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Utrzymanie czystości w budynku Kryta Pływalnia, ściąganie wody i dbanie o porządek w szatniach, łazienkach, hali basenowej, mycie okien, ciągów komunikacyjnych, opróżnianie koszy na śmieci, przyjmowanie odzieży wierzchniej w szatni. Nadzór nad zmianą obuwia w szatni.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Zamość (lubelskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 240 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI GIEŁDA PRACY KLUB PRACY PUP 10.09.2018 G. 9.00 - od 2 120 PLN

Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 100 PLN

Szycie konfekcji damskiej (żakiety, spódnice)DO PRZYUCZENIA
Firma "Hadimex" Henryka Kierasińska - 2018-02-01 - Koluszki (łódzkie)

ZASTĘPCA KUCHARZA ZMIANOWEGO - do 2 700 PLN

przygotowanie posiłków na samodzielnym stanowisku
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-12-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 4272) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 1 280 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 200 PLN

- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)

SEKRETARKA - 2 100 - 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu
LEBOS Sp. zo.o. - 2018-08-24 - Człuchów (pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Szkolenia wstępne BHP i zadania zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 m-ce, godz. 07.30 - 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-09-12 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP- 811 - od 2 000 PLN

sporządzanie dokumentów BHP;obsługa omputera,wystawianie zaświadczeń i faktur,prowadzenie rejestrów.
MEFISTO Anna Malicka - 2017-05-26 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UE - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-31 - Słupsk (pomorskie)

ZGRZEBLARZ / CZESACZ (ŻAGAŃ) - od 2 250 PLN

Obsługa i nadzór maszyn piorących, rozluźniających, mieszających włókna, tworzących z tych włókien taśmy czesankowe w celu dalszej ich przeróbki.
POLTOPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Żagań (lubuskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 2 000 PLN

prowadzenie zajęć z matematyki w szkloe podstawowej - 4 godz. tygodniowo, wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzeń nauczycieli
SZKOŁA PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2017-10-10 - Tuchorza (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)

MAGAZYNIER/PICKER - od 12 PLN

Przepakowywanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Tychy (śląskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU / KLUBIE DZIECIĘCYM - STAŻ PO WER III - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - od 2 500 PLN

Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2018-12-06 - Choroszcz (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, mile widziana obsługa kasy fiskalnejZakres obowiązków: obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru, porządek na sali sprzedażyPraca Biadki w godz. 6-14, 13-21 oraz 2 soboty w miesiącu w tych samych godzianach
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2019-09-20 - Biadki (wielkopolskie)

INSPEKTOR - do 3 290 PLN

Wsparcie organizacyjne i administracyjne dyrektora. Nadzór nad obiegiem dokumentów, przepływem informacji. Sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji. Sporządzanie projektów zarządzeń oraz kluczowej korespondencji. Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych, przygotowywanie odpowiednich materiałów. Dbanie o pozytywny wizerunek Sądu, a także utrzymywanie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Sądu. Bieżące informowanie dyrektora o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu, archiwizowanie dokumentów. Przyjmowanie skarg i uwag ze strony interesantów.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 250 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-10-17 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 3 400 PLN

1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)