INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA NA ZAST臉PSTWO) (NR REF. 1/DOM5/19) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA NA ZAST臉PSTWO) (NR REF. 1/DOM5/19) K/M
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2019-01-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA NA ZAST臉PSTWO) (NR REF. 1/DOM5/19) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 16.01.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany sta偶 - lata: 6)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zam贸wienia publiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe, wykszta艂cenie 艣rednie techniczne, uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi (bez ogranicze艅), znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Ustawa o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Rozporz膮dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r., bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania NORMA, sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem lub sta偶 pracy minimum 6 lat w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem. Wymagania dodatkowe: wykszta艂cenie wy偶sze techniczne, do艣wiadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie. Obowi膮zki: nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych, sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych, przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych, uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali. Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia: 偶yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganych kwalifikacji, kopie 艣wiadectw pracy dokumentuj膮cych wymagany sta偶 pracy lub za艣wiadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane o艣wiadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, podpisane o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za przest臋pstwa umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe, podpisane o艣wiadczenie o tre艣ci: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a og贸lnego Rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 w przypadku kandydata zamierzaj膮cego skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych. Osoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 14 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia(od dnia 02.01.2019r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dzia艂 Kadr i P艂ac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych nr ref. 1/DOM5/19 - umowa o prac臋 na zast臋pstwo w zwi膮zku z usprawiedliwion膮 nieobecno艣ci膮 pracownika". Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres, w terminie do dnia 16.01.2019 r. do godz. 15.00.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Termin: do: 16.01.2019 roku, Godziny : do godz: 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 16.01.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONKURS; Wykszta艂cenie wy偶sze, kier. ekonomia, finanse publiczne, rachunkowo艣膰 i finanse; sta偶 pracy: 1 rok; znajomo艣膰 pracy w ksi臋gowo艣ci, niekaralno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: praca w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej; zadania: m.in.: dokonywanie wszelkich czynno艣ci zw. z operacjami kasowymi, sporz膮dzanie i rozliczanie wynagrodze艅 pracowniczych, kwartalne naliczanie odsetek od zaleg艂ych aliment贸w od d艂u偶nik贸w alimentacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice - 2019-01-30 - Pyskowice (艣l膮skie)
Prace produkcyjne
Kaczmarek Malewo Sp贸艂ka Jawna - 2019-04-11 - Malewo (wielkopolskie)
- Prace pomocnicze w magazynie,- Wynagrodzenie 2 500,00 z艂 brutto,- Kontakt telefoniczny 58-531-36-00, 600-012-691
Tomasz Rutkowski F.H.P.U "Logist System" - 2018-10-10 - Tczewskie 艁膮ki (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojew贸dzkiego Zespo艂u Interdyscyplinarnego ds. Bezpiecze艅stwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych post臋powa艅 administracyjnych w celu zapewnienia bezpiecze艅stwa i porz膮dku publicznego,- prowadzenie bazy danych o si艂ach, 艣rodkach i us艂ugach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizacj臋 niezb臋dnych informacji z poziomu wszystkich gmin wojew贸dztwa w celu sprawnego wej艣cia, pobytu i wyj艣cia z terenu wojew贸dztwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zada艅 zwi膮zanych z obowi膮zkiem sprawowania przez Wojewod臋 nadzoru nad dzia艂alno艣ci膮 stra偶y gminnych (miejskich) i wsp贸艂dzia艂anie z Komendantem Wojew贸dzkim Policji w zakresie wykonywania przez stra偶nik贸w czynno艣ci okre艣lonych w przepisach reguluj膮cych ich dzia艂alno艣膰 poprzez udzia艂 w zespole kontrolnym,- udost臋pnianie w艂a艣ciwym s艂u偶bom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- wsp贸艂praca z administracj膮 wojskow膮 i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i 膰wiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielko艣ci i asortymentu zasob贸w HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,- pe艂nienie dy偶uru na stanowisku dy偶urnego operacyjnego w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci pracy Wojew贸dzkiego Centrum Zarz膮dzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zada艅,- przygotowywanie pod wzgl臋dem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojew贸dzkiego Zespo艂u Zarz膮dzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewod臋 ustawowych zada艅 w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie metod膮 MAG, czytanie rysunk贸w, komunikatywna znajomo艣膰 ukrai艅skiego, praca monterska tak偶e na wysoko艣ci, sk艂adanie elementow po spawaniu. Praca od poniedzia艂ku do sobosty, 100 godzin w miesi膮cu, umowa zlecenie, wynagrodzenie 15z艂/godz.Informacja o ofercie w sali F.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
terenowa obs艂uga klienta
EVEREST FINANSE Sp. z o.o.Sp.k - 2016-08-11 - Krapkowice (opolskie)
KONKURS; Szczeg贸艂y na www.knurow.bip.info.pl Wykszta艂cenie: wy偶sze ekonomiczne lub wy偶sze np. matematyka, informatyka w ekonomii oraz studia podyplomowe z zakresu rachunkowo艣ci, finans贸w, podatku, podatku VAT; 3 lata sta偶u pracy w zakresie wymaganego lub po偶膮danego wykszta艂cenia; bieg艂a obs艂uga komputera; nieposzlakowana opinia; jedna zmiana; miejsce pracy: Knur贸w
Urz膮d Miasta Knur贸w - 2018-07-17 - Knur贸w (艣l膮skie)
1) Kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶.2) Dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 techniczn膮, na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne i zg艂oszenie ewentualnych uwag o nieprawid艂owo艣ciach. 4) Kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅.5) Kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT.6) Sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projekt贸w Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania.11) Wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-10-11 - P艂ock (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Informacje nt. oferty pracy znajduj膮 si臋 na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2018-10-05 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc przy archiwizacji dokument贸w. rejestrowanie pism przychodz膮cych i wychodz膮cych.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Utrzymywanie czysto艣ci wewn膮trz budynku - sprz膮tanie biur, korytarzy, pomiezzce艅 socjalnych, toalet. Praca na 1/2 etatu w godz.: 8-12 (do uzgodnienia). Oferta dost臋pna w sali B. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 603 808 393.
Surfland Sp. z o.o.Sp. k. - 2019-03-25 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki: koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacj膮 us艂ug, rob贸t inwestycyjnych i remontowo-budowlanych oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami, prowadzenie uzgodnie艅 i korespondencji z wykonawcami oraz reprezentowanie inwestora, udzia艂 w odbiorach rob贸t budowlanych i us艂ug. przygotowywanie wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powa艅 przetargowych, opracowywanie opis贸w przedmiotu zam贸wienia i projekt贸w um贸w na realizacj臋 us艂ug i rob贸t remontowo - budowlanych, udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokument贸w uzyskanych od oferent贸w. sporz膮dzanie przedmiar贸w rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich, za艂o偶e艅 i program贸w funkcjonalno u偶ytkowych, program贸w inwestycji, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organ贸w architektoniczno budowlanych oraz organ贸w nadzoru budowlanego.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja cia艂a, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, zagro偶enie korupcj膮, cz臋ste reprezentowanie urz臋du na zewn膮trz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie techniczneWymagania niezb臋dne: znajomo艣膰 regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w kosztorysowych, umiej臋tno艣膰 sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; komunikatywno艣膰 i kreatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 argumentowania i konsultacji kwestii dra偶liwych; umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy. posiadanie 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy w bran偶y budowlanej.Pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykszta艂cenie 艣rednie o kierunku budownictwo, in偶ynieria 艣rodowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w do projektowania typu CAD; posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2017-06-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepis贸w o ochronie 艣rodowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepis贸w o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biob贸jczymi, gospodarowania niekt贸rymi odpadami oraz o op艂acie produktowej i op艂acie depozytowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wynik贸w kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii sk艂adowania odpad贸w, mo偶liwo艣ci wyst膮pie艅 nadzwyczajnych zagro偶e艅 艣rodowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzon膮 instrukcj膮 eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wp艂ywu na 艣rodowisko. Opracowywanie projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych, zarz膮dze艅 pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wyst膮pie艅 do organ贸w Prokuratury i S膮d贸w Rejonowych oraz wsp贸艂praca z organami samorz膮dowymi i rz膮dowymi w zakresie ochrony 艣rodowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawid艂owo艣ci funkcjonowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bie偶膮cej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji sk艂adowisk i wysypisk oraz urz膮dze艅 do utylizacji i unieszkodliwiania odpad贸w w celu udokumentowania poprawno艣ci eksploatacji sk艂adowiska. Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych, nak艂adaj膮cych kary pieni臋偶ne za magazynowanie odpad贸w niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzon膮 instrukcj膮 eksploatacji sk艂adowiska okre艣lonymi w decyzjach w艂a艣ciwych organ贸w, prowadzenie w miar臋 potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projekt贸w decyzji dotycz膮cych koszt贸w przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania nale偶no艣ci finansowych za niezgodne z przepisami post臋powanie pogarszaj膮ce stan 艣rodowiska. Przygotowywanie danych do sporz膮dzania sprawozdawczo艣ci z wykonania zada艅, podzada艅 oraz miernik贸w dla uk艂adu zadaniowego bud偶etu oraz do plan贸w kontroli Wydzia艂u Inspekcji w celu realizacji wytycznych okre艣lonych przez GIO艢 oraz realizacji zada艅 z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony 艣rodowiska. Sprawdzanie w miar臋 potrzeb w czasie kontroli podmiot贸w gospodarczych poprawno艣ci dokument贸w i opracowa艅 b臋d膮cych podstaw膮 do wydania decyzji zezwalaj膮cych na wytwarzanie odpad贸w oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorc贸w odpad贸w niebezpiecznych w celu oceny zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami.
WYDZIA艁 WOJEW脫DZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY 艢RODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
- Polski Zwi膮zek Dzia艂kowc贸w Okr臋g 艢l膮ski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. inwestycji.- Zatrudniona osoba b臋dzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Dzia艂kowych w tym r贸wnie偶 odtworzenia Rodzinnych Ogrod贸w Dzia艂kowych, prowadzenie post臋powa艅 zwi膮zanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporz膮dzanie kosztorys贸w inwestorskich oraz weryfikacj臋 kosztorys贸w ofertowych.- Firma oferuje: stabilno艣膰 i dobre warunki pracy w oparciu o umow臋 o prac臋, prac臋 w mi艂ej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210 z艂/brutto (3000 z艂/netto). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Od kandydat贸w oczekujemy: wykszta艂cenia min. 艣rednie budowlanego (mile widziane wy偶sze), gotowo艣ci do 艣wiadczenia pracy na pe艂ny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiej臋tno艣ci analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiej臋tno艣ci zachowania tajemnicy s艂u偶bowej, umiej臋tno艣ci obs艂ugi komputera (przede wszystkim program贸w WORD, EXCEL), dyspozycyjno艣ci, odporno艣ci na stres. Dodatkowym atutem b臋dzie: do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnie艅 budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWI膭ZEK DZIA艁KOWC脫W OKR臉GOWY ZARZ膭D 艢L膭SKI - 2018-09-20 - Katowice (艣l膮skie)
realizacja plan贸w sprzeda偶owych, obs艂uga kontrachent贸w
TOWARZYSTWO GOSPODARCZE "SAMBOR" SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-06-03 - Kwidzyn (pomorskie)
koordynacja przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z kompleksow膮 kontrol膮 stanu technicznego obiekt贸w budowlanych godz. pn-czw. 7.00-15.30pt-7.00-13.00
21 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Elbl膮gu - 2018-01-11 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi: wykonywanie czynno艣ci wynikaj膮cych z obowi膮zk贸w inspektora nadzoru inwestorskiego ds. drogowych i budowlanych zwi膮zanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokot贸w, kontrola i analiza dokument贸w rozliczeniowych zada艅 w bran偶y drogowej i budowlanej realizowanych przez DOM-y pod k膮tem prawid艂owo艣ci i zgodno艣ci z zawartymi umowami, sprawowanie kontroli innych dokument贸w prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. ksi膮偶ek obiekt贸w itp., wsp贸艂udzia艂 w pracach komisji oceny stanu technicznego obiekt贸w administrowanych przez ZGN Mokot贸w, wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencj臋 kierowan膮 do ZGN Mokot贸w, rozpatrywanie skarg i wniosk贸w wnoszonych przez najemc贸w, wsp贸lnoty mieszkaniowe oraz administrator贸w prywatnych w zakresie realizacji prac b臋d膮cych w gestii s艂u偶b technicznych ZGN Mokot贸w, wykonywanie stosowanych sprawozda艅 w zakresie zada艅 prowadzonych przez ZGN Mokot贸w, sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokot贸w funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych w zakresie przygotowania i prowadzenia rob贸t remontowych zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 ZGN Mokot贸w.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZATANIE DOM脫W I PENSJONAT脫W
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - G贸ra Pu艂awska (lubelskie)
Obs艂uga maszyn stolarskich.
DSD POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Nawi膮zywanie i podtrzymywnaie wsp贸艂pracy z kontrahentami na terenie kraju, przygootowywanie i przedstawianie ofert handlowo - technicznych, udzia艂 w akcjach marketingowych i promocyjnych. Praca w bran偶y: energetycznej, chemicznej, przemys艂u spo偶ywczego i innej. Praca w biurze firmy w Maza艅cowicach oraz na terenie ca艂ego kraju (mo偶liwe wyjazdy kilkudniowe). Praca od pn do pt, mo偶liwe sb.
PKPU "ORIONTEC" Krzysztof Jasik - 2016-05-31 - Maza艅cowice (艣l膮skie)
,
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
-
SIDCOM MARIUSZ CHODOREK - 2017-05-09 - Opat贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Szycie w tapicerstwie
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe Import-Export Jan Krochmal - 2016-09-15 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych, socjalnych i sanitarnych oraz u偶yt publicznej, mycie mopowanie, odkurzanie, praca na 1/2 etau lub 3/4
CLAR SYSTEM S. A. - 2016-10-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sporz膮dzanie rachunk贸w i odbieranie nale偶no艣ci, serwowanie przygotowanych potraw, doradzanie go艣ciom w wyborze potraw i napoj贸w oraz przyjmowanie zam贸wie艅
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wies艂awa Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
sprawdzanie dokument贸w zwi膮zanych z zako艅czeniem budowy i rob贸t budowlanych, przygotowywanie projektu pozwole艅 na u偶ytkowanie, kontrolowanie utrzymania obiekt贸w budowlanych, kontrolowanie realizacji obiektu budowlanego, prowadzenie post臋powa艅 w sprawie katastrof budowlanych, prowadzenie post臋powa艅 w zwi膮zku z samowoln膮 budow膮 obiektu oraz samowolnymi robotami budowlanymi, prowadzenie post臋powa艅 w sprawie samowolnej zmiany sposobu u偶ytkowania, prowadzenie post臋powa艅 w zakresie nieodpowiedniego stanu technicznego obiektu, prowadzenie post臋powa艅 w sprawie odpowiedzialno艣ci zawodowej w budownictwie, prowadzenie egzekucji administracyjnej. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wszystkie informacje dost臋pne s膮 na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/slupsk/inspektor-nadzoru-budowlanego,52
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-09-11 - S艂upsk (pomorskie)
mierzenie przesy艂ek, skanowanie list贸w przewozowych na list臋 wysy艂kow膮, fotografowanie uszkodzonych zwrot贸w, prac臋 z dokumentacj膮 magazynow膮,
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. SP. K. - 2019-06-27 - Pi膮tek (艂贸dzkie)
Tworzenie i nadz贸r nad systemem i sieci IT, zarz膮dzanie infrastruktur膮, zapewnienie sprawno艣ci sprzetu i sieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Duszniki-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)