INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Grudziądz oferta pracy Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie nadzoru nad robotami remontowymi, z dokonaniem ich odbioru, sprawdzanie i ocena dok. projektowo-kosztorysowej w zakresie zgodności z umową i poprawności zawartych w projekcie rozwiązań technicznych, prowadzenie rozliczeń robót remontowych, przeprowadzanie przeglądów gwaranc. oraz nadzorowanie usuwania usterek, przygotowywanie wytycznych i zakresu prac do projektowania
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Curie - Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie nadzoru nad robotami remontowymi, z dokonaniem ich odbioru, sprawdzanie i ocena dok. projektowo-kosztorysowej w zakresie zgodności z umową i poprawności zawartych w projekcie rozwiązań technicznych, prowadzenie rozliczeń robót remontowych, przeprowadzanie przeglądów gwaranc. oraz nadzorowanie usuwania usterek, przygotowywanie wytycznych i zakresu prac do projektowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 3 500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia budowlane specjalności : ogólnobudowlane, konstrukcyjne, instalacyjne wod-kan lub elektryczne , znajomość zagadnień prawa budowlanego, obsługa komputera, organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8762162260
danePracodawcy_regon: 871552417
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt tel. i email : kadry (at) mpgn.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0462
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983333
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marta Szczepaniak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214902
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0db3b34868502733f0578ed9d46a54a6
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.
Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni - 2020-03-13 - Gdynia (pomorskie)
Obserwacja kąpiących się ludzi w nieckach basenowych, udzielanie pomocy w razie zagrożenia.
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Horyńcu Zdroju - 2019-01-15 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Znajomość przepisów BHP, w stopniu zapewniającym wykonywanie zadań, pozyskiwanie klientów i sprzedaży, usług branży technicznej, ochrony przeciwpożarowej.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie zawodowe kierunkowe/ wykształcenie wyższe kierunkowe,uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia szkoleń, prawo jazdy kat.B, obsługa komputera,sumienność, dobra organizacja pracy. Praca w terenie.
BEZPAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-16 - Jarosław (podkarpackie)
planowanie działań prowadzących do zrealizowania projektu w zaplanowanych ramach czasowych przy użyciu metody zarządzania projektami, planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu, planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności, jakie należy wykonać, budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu, negocjowanie cen i warunków dostaw, prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowanie postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonych, zarządzanie budżetem.raportowanie w języku koreańskim, wdrażanie zmian, sporządzanie dokumentacji projektowej, odpowiedzialność za powierzone zadanie,Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice PodgórneForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata, praca na jedną zmianę w godz 8-16 oferta w sali: F
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
odpowiedzialnośc za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11
Afrodyta Style Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-25 - Pruszków (mazowieckie)
wykonywanie prac zleconych przez szefa kuchni, utrzymanie czystości, wstępna obróbka artykułów spożywczych, wydawanie posiłków. pracownik na przedmiotowym stanowisku będzie przygotowywał półprodukty i dania bez nadzoru i kierowania przez zleceniodawcę
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Oświęcim (małopolskie)
oferta PEFRON dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łowicz (łódzkie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku. / Praca doradcza- doradzctwo rolnicze.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Puck (pomorskie)
praca w dziale kadr i płac
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2020-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- NAUCZANIE DZIECI W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM (24 godziny tygodniowo i 1 godzina tygodniowo opieki w świetlicy szkolnej, co daje cały etat),
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.W.WITOSA W BIEZDROWO - 2020-01-09 - Biezdrowo (wielkopolskie)
pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Piaseczno (świętokrzyskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Radomsko (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na 1/2 etatuobsługa zasobów mieszkalnych i usługowych spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa PARKOWA - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB , ONW, PRŚ oraz miniumum jednego innego działania PROW-Weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w rammach sysemów wsparcia bezpośredniego, PROW-Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych-Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział- Udzielenie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny - 2019-05-30 - Margonin (wielkopolskie)
Pakowanie wyrobu gotowego
InterKadra ul. Wielicka 50 30-552 Kraków - 2016-05-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
opieka, edukacja, wychowanie dzieci do 3 roku życia
VIOLETTA CUDAK USŁUGI LOGOPEDYCZNE PRYWATNE PRZEDSZKOLE - 2020-06-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Olkusz (małopolskie)
Utrzymanie w czystości pokoi oraz innych pomieszczeń w Sanatorium.
"Sanatoria Dolnośląskie" Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Krapkowicach. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.
Polkar Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Krapkowice (opolskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola realizowanych prac pod kątem projektu budowlanego
F.G.K. GAZ-KOM ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW KRZYSZTOF JAKUBIK - 2017-08-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizacja zadań z zakresu ochrony zwierząt, kontrola pomieszczeń zwierząt, wykonywanie zadań z zakresu zwalczania chorób zakaznych w przypadku takiej potrzeby
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
Wojskowa Administracja Koszar NR 26 - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników oraz z tytułu umów zlecenia i dzieło, rozliczanie z tytułu ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie przelewów płacowych i podatkowych, uzgadnianie sald kont ZUS, US, PFRON, sporządzanie rozdzielnika płac, księgowanie na poszczególne konta księgowe w systemie komputerowym finansowo-księgowym, sporządzanie rocznych planów funduszu płac, bieżąca analiza funduszu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń (poniedziałek - od 10.00, wtorek-piątek - od 7.00)
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM - 2018-10-05 - Kraków (małopolskie)
Umiejętność wykonywania szalunków w systemie DOKI, PERI, umiejętność zbrojenia (wiązania haczykiem, szczypcami).
BAU TECH SP. Z O.O. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)