INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (567J) Karczew oferta pracy GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (567J)
Wynagrodzenie: od 700 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Bp. Władysława Miziołka 52, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.15
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (567J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: A/B) znajomość programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe ekonomia/administracja.Doświadczenie: 2 lata.Umiejętności:obsługa programu PŁATNIK, programów firmy PROGMAN-WOLTERS KLUWER S.A.Wymiar czasu pracy: 0,15 etatu (6 godzin w tygodniu).Umowa o pracę na czas określony na 3 miesiące z możliwością pracy stałej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania co do naboru i składania dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Karczew.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczew
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Edukacja - przedszkole
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem projektów rozwiązań dotyczących informatyzacji pracy w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, zapewnienie pełnej obsługi informatycznej dla wskazanych jednostek, zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym oraz zarządzanie procesem certyfikatów i podpisów elektronicznych we wszystkich jednostkach obsługiwanych przez CUW. Analiza zapotrzebowania na sprzęt i organizacja stanowisk komputerowych w jednostkach obsługiwanych przez CUW.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzenie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-10-12 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Dostarczanie towaru z magazynu do osób prywatych. Praca na terenie woj.opolskiego
PUH UNITED TRANS MICHAŁ MIĄSKO - 2018-07-25 - Opole (opolskie)
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Oferta dostępna w sali E. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 17 czerwca 2016 roku, na adres:Okręgowy Inspektorat Służby Więziennejul. Kleczkowska 35, 50-211 WrocławW formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy. Wynagrodzenie miesięczne brutto: 4.640 zł w zależności od stażu pracy. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów).Nie zwracamy złożonych dokumentów.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 71 32 72 605.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Ocena wniosków o dofinansowanie projektu, przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,finansowy i rzeczowy monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami, weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność, prowadzenie korespondencji z beneficjentem, zbieranie, wpisywanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektu, współpraca przy przygotowywaniu Rocznego Planu Działania.
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów polskich i chińskich,nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i.in. z Chin,wspólpraca z chińskim kierownictwem sklepu,import towarów m.in z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż i demontaż rur, prefabrykacja.
Vimax Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)
Pomoc kuchenna
Centrum Promocji Zdrowia SANVIT Sp. z o.o. O/Ciechocinek - 2017-08-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail:rziszczecin (at) ron.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie dochodów jednostki i organu.
Urząd Miejski w Halinowie - 2016-10-11 - Halinów (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo Zamówień Publicznych
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Wschowa (lubuskie)
Szczegółowe obowiązki okreslone na stronie BIP Urzedu Miasta i Gminy Solec Kujawski.
Urząd Miasta i Gminy Solec Kujawski - 2016-09-02 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
Branża: logistyka/obsługa klienta biznesowego.Obowiązki : obsługa wózka widłowego wysokiego składu (rozładunek, załadunek), obsługa skanera, wykonywanie operacji magazynowych, itp. Godziny pracy: 6-14,14-22, 22-6.
DHL EXEL SUPPLY CHAIN - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
szycie dzianiny na owerloku (tuniki, bluzki, sukienki)
P.P.H.U."MARTOM" Tomasz Paszkowski - 2017-09-08 - Sieradz (łódzkie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe -mile widziany mechanik, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: naprawa mechaniczna pojazdów i innych urządzeń, wymiana wadliwych części, naprawa usterek, konserwacja, serwis, przegląd urządzeń i pojazdów.
ROSMOSIS-WAWRZYNIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Perzyce (wielkopolskie)
OBSŁUGA MASZYN DRUKARSKICH
D.A.M. PRINT ANDRZEJ DĄBROWSKI - 2017-11-07 - Henryków (łódzkie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów posprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Prace wykończeniowe, szpachlowanie, murowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków, kładzenie glazury, malowanie.I zmiana 08.00 - 16.00Praca Elbląg i okolice
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonywanie prac budowlanych
LUXCOM MATEUSZ RUCZYŃSKI - 2018-01-16 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
pomocnik brukarza
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Janików (mazowieckie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Budowlane "DOMIX" Jolanta Żywicka - 2017-04-28 - Lipusz (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)