INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 0747) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 0747)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15-21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 0747)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższePozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe: 2 lata- znajomość przepisów ustaw, w szczególności ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego - znajomość Kodeksu postępowania administracyjnegowymagania dodatkowe:- wykształcenie : wyższe na kierunku prawo lub administracja lub inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie prawa i administracji- doświadczenie zawodowe : 1 rok w zakresie wykonywania zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w tym umiejętność wydawania decyzji administracyjnych- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowegoTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 8 lutego 2019 roku do dnia 18 lutego 2019roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - WKŚ Toruń - WKS.I.2.1 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Rekrutacja pracowików. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Umiejętność skutecznej wymiany informacji. Umiejętność konsekwentnego dążenia do założonego celu, Dyspozycyjność, komunikatywność i otwartość. Brak wady wymowy. Znajomość j. angielskiego w mowie biegły, a pismie słaby. Kontakt e-mail: katowice (at) wadwicz.pl
WADWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zebranych danych w celu opisu przedmiotu zamówienia, oraz obsługa depozytu (przyjęcie, kontrola, zdanie). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
DREWSYSTEM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE SKORUPSKI-WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-07 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
Praca w jednym z lęborskich marketów. Wyławianie karpia z basenu, ważenie, pakowanie w torby, podawanie klientom.
kontakt przez OHP - 2018-12-04 - Lębork (pomorskie)
wykonywanie na budowach prac związanych z montażem instalacji sanitarnych, grzewczych, wentylacyjnychpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaaktualne zlecenie SP w Mirkowie, UP we Wrocławiu, teren woj. dolnośląskiego (+ dowóz)
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca z klientem, kupno-sprzedaż waluty, przelew międzynarodowy
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa serwisu.Zamawianie części.Rozliczanie szkód komunikacyjnych
ASO Harasimowicz s.c. Malbork - 2018-06-22 - Malbork (pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie sali dla gości,- przyjmowanie zamówień,- obsługa gości - dostarczanie zamówionych potraw.
Sanatorium Uzdrowiskowe ZDROWIE - 2019-04-03 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wołomin (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Chorzów (śląskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2018-02-02 - Hajnówka (podlaskie)
- zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu,- sporządzanie pism,- archiwizowanie dokumentacji.
ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH - 2016-04-14 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie dokumentacji zakończonych postępowań przygotowawczych i spraw o wykroczenia w celu ich archiwizacji, przygotowanie zestawień statystycznych zleconych przez kierownika grupy operacyjno-śledczej w celu przedstawienia rzetelnej informacji dot. ilości popełnianych przestępstw i wykroczeń w obrębie Placówki, sprawdzanie w bazach danych na zlecenie funkcjonariuszy GOŚ wykonujących czynności służbowe w celu wykorzystania ich w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych oraz SEO, przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów i rozliczeń rachunków, faktur za usługi, tłumaczenia oraz związanej z tym korespondencji w celu terminowego rozliczenia ww usług, utrzymywanie obiegu korespondencji na linii kancelaria-sekretariat-kierownik grupy i odwrotnie, w zakresie dokumentacji jawnej w celu prawidłowego obiegu dokumentacji, prowadzenie i bieżące uzupełnianie książki ewidencji dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór inwestorski, według realizacji kontraktów
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o stanie majątkowym podmiotów ujawnionych. Obsługa stron w zakresie ewidencji gruntów i budynków(osób fizycznych i prawnych w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego i innych Wydziałów Urzędu). Kosztorysowanie oraz wystawianie dokumentów, obliczanie opłat związanych ze sprzedażą danych zgromadzonych w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym(wypisy, wyrysy, informacje, itp.). Skanowanie dowodów zmian ewidencyjnych, wpływających do sekretariatu Wydziału, połączone z ich bieżącą obsługą w elektronicznych w systemie obiegu dokumentów.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30-17.00.Umowa na zastępstwo przez okres ok. 1 roku.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zabrze (śląskie)
pon.-pt. od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Niemodlin (opolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOKOTÓW - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Proste prace montażowe przy produkcji elektroniki. Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego.
ASSEL sp. z o.o. - 2017-10-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
w/g potrzeb
Gama Plastic - 2019-02-21 - Nowiny (świętokrzyskie)
Kierowca samochodu dostawczego - przewóz towarów na terenie Polski i w większości na terenie krajów UE.Prowadzenie samochodu dostawczego do 3,5 t, rozładunek, załadunek towarów, prowadzenie dokumentacji transportowej. Wymagane prawo jazdy kat.B, znajomość systemu nawigacji GPS, j.angielski na poziomie komunikatywnym.
Kalata Logistyk Grażyna Kalata - 2018-06-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
Daniel Rybarski DANPOL - 2017-04-21 - Kościan (wielkopolskie)
Sprzątanie terenu magazynu i pomieszczeń socjalnych.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż art. oświetleniowych i elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)