INSPEKTOR DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: inspektor ds obsługi mieszkańców w zakresie remontów
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podedworze 20, 30-686 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
inspektor ds obsługi mieszkańców w zakresie remontów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 01.12.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kosztorysowanie, znajomość problematyki obsługi mieszkańców
danePracodawcy_nip: 6750006984
danePracodawcy_regon: 003878453
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 01.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7620d41fb73e39dda043ed8e8a195cb
Podobne oferty pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-16 - Tczew (pomorskie)
pełna obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych (prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnot mieszkaniowych, naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów oraz funduszu remontowego, prowadzenie rozliczeń z bankami i obsługa kont bankowych w systemie bankowości elektronicznej, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, rozliczanie podatku CIT, uzgadnianie sald z kontrahentami); prowadzenie rozliczeń finansowych nieruchomości; bezpośrednia obsługa klienta; współpraca z innymi działami; opracowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej; prowadzenie wybranych zagadnień płacowych; zastępstwo w pełnym zakresie podczas nieobecności pracownika ds. płac
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2020-01-21 - Opole (opolskie)
Prowadzenie kadr
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów - 2016-11-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
1.współuczestnictwo w dokonywanie inspekcji i kontroli obiektów i robót budowlanych, utrzymywania i użytkowania obiektów budowlanych na terenie miast na prawach powiatu Chorzów oraz Świętochłowice.2.dokonywanie kontroli uprawnień do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,3.prowadzenie kontroli należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych,4.prowadzenie spraw administracyjnych w ww. zakresie,5.współuczestnictwo w postępowaniach egzekucyjnych,6.redagowanie aktów administracyjnych oraz prowadzenie innej korespondencji urzędowej,7.prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora jednostki.Dodatkowo w czasie urlopu lub nieobecności pracownika administracyjnego, w jego zastępstwie:1.prowadzenie spisów i rejestrów,2.prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,3.przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W CHORZOWIE - 2019-12-11 - Chorzów (śląskie)
Pracownik fizyczny - praca przy regulacji rzek oraz inne prace budowlane. Praca na terenie powiatu, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania prac z siedziby firmy.
WOD-MAR SOŁTYS MARIUSZ - 2017-10-06 - Pisarzowa (małopolskie)
oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)
-prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych;-prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami i innymi nieruchomościami o przeznaczeniu użytkowym;-prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem obiektów w administrację;-przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność;-przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych; -użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej;-przygotowywanie umów na najem lokali;-wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych;-załatwianie spraw związanych ze sprzedażą i nabywaniem lokali mieszkalnych z wolnego rynku;-odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych;-przygotowanie materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej dotyczących przyjmowania członków do Spółdzielni i wszelkich spraw mieszkaniowych;-prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dotyczących członków oczekujących i zamieszkałych;-współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta;-prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów,-bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem;-opracowanie niezbędnych regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni zgodnie z obowiązującym prawodawstwem;-opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS;-wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej: https://smmarcel.pl/komunikaty-i-ogloszenia/oferty-pracy/kandydat-na-stanowisko-inspektora-w-dziale-czlonkowskim/
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Marcel" - 2020-09-15 - Radlin (śląskie)
obsługa kelnersko-barmańska restauracji
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Pszczyna (śląskie)
przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu za pośrednictwem: poczty, poczty elektronicznej, faksu i bezpośrednio do sekretariatu oraz z kancelarii, zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, przepisywanie decyzji i pism urzędowych, gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach, obsługa urządzeń biurowych
Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach - 2018-06-18 - Katowice (śląskie)
W ZAWODZIE
"M I K" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie,- przygotowanie dokumentów z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,- nadzór nad robotami budowlanymi i usługami, realizowanymi na rzecz Akademii Sztuki w Szczecinie,- bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów,- wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży budowlanej u administracji, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność porządkowania dok. z realizacji inwestycji, remontów itp. umiejętność organizacji pracy przy realizacji powierzonych zadań, terminowość, mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, znajomość procesu budowlanego, programu NORMA PRO; umiejętność przygotowania dokumentów (pisma, protokoły, umowy itp.), weryfikacji dok. projektowej.
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- ocena ryzyka zaowodwego - pomoc przy analizach firm - tworzenie instrukcji BHP
kontakt przez PUP - 2018-04-02 - Trzycierz (małopolskie)
Kierowanie działem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie.
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-04-14 - Lębork (pomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i P.POŻ. Naprawa i dokonywanie przeglądów samochodów i innych pojazdów mechanicznych.
WROŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-15 - Leszno (pomorskie)
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-08-05 - Grójec (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów hurtowni na terenie wojew. podkarpackiego, zbieranie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
1.Kontrole warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP. 2. Okresowe analizy stanu BHP. 3. Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. 4. Opracowanie instrukcji ruchowych w części dotyczącej BHP. 5. Udział w ocenie dokumentacji inwestycyjnej oraz udział w odbiorach technicznych. 6. Prowadzenie całości spraw związanych z wypadkowością przy pracy. 7. Nadzór zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, sprzęt ochrony osobistej.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2019-10-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przygotowanie dokumentów do archiwum, zakładanie teczek pracodawców, spis spraw, pisanie pism i wysyłanie do pracodawców, wpinanie list obecności stażystów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Ręczny montaż elementów elektronicznych na podstawie instrukcji bądź odbiór detali z wtryskarek. Wizualna kontrola jakości produktu końcowego. Realizacja planów produkcji. Dbałość o porządek.Godzinya pracy 7:00 - 19:00Wymiar czasu pracy: około 160 godz. w miesiącuUmowa zlecenie 18 m-cy
Lead Career POLAND Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektor Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa" do 24.11.2020 r. do godz. 14.00, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2020-11-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą maszyn i urządzeń linii inspekcyjnych oraz maszyn pakującychPraca w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00
kontakt przez PUP - 2020-11-25 - Jedlice (opolskie)
Obsługa komputera w zakresie systemów operacyjnych stosowanych w Policji
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Grójec (mazowieckie)
Praca w systemie ZSI Softmaks; Rozliczanie zleceń Inwestycyjnych i remontowych, w tym wystawianie OT na ST i NST; opisywanie faktur kosztowych; wystawianie faktur przychodowych; obsługa gospodarki magazynowej, w tym: modułu "Materiały na wypozażeniu pracownika" (wystawianie dokumentów MM, WZ, przesunięć między pracownikami, likwidacji).Godziny pracy 7-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozmieszczanie i transport towaru w magazynie, dbanie o płynny przepływ towarów, przygotowywanie i realizacja zamówień sklepowych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Jankowice (wielkopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)
Recepcja hotelupraca zmianowa również w godzinach nocnych
Polski Związek Niewidomych Okręg Kujawsko-Pomorski - 2019-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)