INSPEKTOR DS. FINANSOWO- EKONOMICZNYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należności
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów podatkowych, podstaw rachunkowości
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8975dbb5b1ea57fc0fc7540df550a97
Podobne oferty pracy
sprzątanie klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gorlice (małopolskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-14 - Wejherowo (pomorskie)
-bieżące przyjmowanie raportów dziennych stanów żywionych oraz prowadzenie kart ewidencji w rozbiciu na normy wyżywienia funkcjonariuszy Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców celem zapewnienia ich wyżywienia. Bieżące prowadzenie ewidencji stanów żywionych osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnego i odpłatnego wyżywienia oraz dokonywanie adnotacji w poleceniach wyjazdu służbowego w tym zakresie,-bieżące sporządzanie asygnat kuchennych oraz dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych w oparciu o program komputerowy celem wydania towaru z magazynu do punktu żywienia, a także zabezpieczenia logistycznego w zakresie wyżywienia,bieżące rozliczanie osób korzystających z odpłatnego wyżywienia poprzez wystawianie faktur VAT, sporządzanie informacji do prawidłowego obciążenia za korzystanie z odpłatnego wyżywienia na podstawie zawartych umów z podmiotami z zewnątrz,-bieżące sporządzanie, wydawanie i rozliczanie kartek żywnościowych dla konsumentów,-dekadowe, miesięczne i roczne wyliczanie racji żywnościowych w rozbiciu na normy wyżywienia celem ustalenia faktycznej stawki wyżywienia i prawidłowego rozliczenia,-bieżące kontrolowanie i uzupełnianie depozytu np. dla nieetatowego pododdziału obwodowego celem logistycznego zabezpieczenia realizacji zadań,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-10-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
ps
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Radomsko (łódzkie)
segregacja i montaż opon
PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI SAMOCHODOWEJ STUDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie zawodowe; 5 lat doświadczenia; wykonywanie mebli; jedna zmiana; miejsce pracy: Trachy
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Trachy (śląskie)
POZYSKIWANIE OFERT TRANSPORTOWYCH. PRACA BIUROWA. NADZÓR NAD KIEROWCAMI. ROZWIAZYWANIE NIUANSÓW ZWIĄZANYCH Z PRZEWOZEM TOWARÓW
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPEED PARTNER Patryk Pełka - 2016-08-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, UTRZYMYWANIE Z NIMI DOBRYCH RELACJI, REALIZACJA I PLANOWANIE ZAMOWIEŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH I DOKUMENTÓW PRZEWOZOWYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, DOKŁADNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY. KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGOCV NA EMAIL -BIURO (at) PLATAN-MEBLE.PL
PLATAN MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników młodocianych pracowników oraz aneksów do ww umów. Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości udzielonej pomocy de minimis.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ ORAZ WYKŁADANIE TOWARÓW
Lancet sp. z o.o. - 2018-05-11 - Lębork (pomorskie)
roznoszenie ulotek w Opolu Lub. i Poniatowej; praca dla osób uczących się (studenci, uczniowe)
Visko Grzegorz Wasil - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
zadania wykonywane przez robotników budowlanych robót wykończeniowych będą obejmować: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, takich jak: prace murarskie np. związane z budową ścianek działowych, prace tynkarskie, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi w celu uzyskania idealnie gładkiej i równej powierzchni; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych; montaż żaluzji okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, bram rolowanych, rolet itp.; wykonywanie innych zadań pokrewnych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Szczegóły oferty dostępne tutaj: https://www.krus.gov.pl/fileadmin/moje_dokumenty/dokumenty/bip/praca/OR_w_Gdansku/Gdansk_2018/Gdansk_BIP_0400_OP_110_06_2018_ogloszenie.pdf
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2018-04-30 - Tczew (pomorskie)
jw.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 154 im. P.E. Strzeleckiego - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa tras krajowych. Okres zatrudnienia: 12 miesięcy.
Reco-Trans Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Śrem (wielkopolskie)
Prace budowlane - wykończeniowe (mieszkania).
Usługi Budowlane KRYSTIAN DĄGA i IZABELA DĄGA - 2017-05-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Nieborów (łódzkie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży. Planowanie i wdrażanie nowych metod i strategii promocji.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "ROSPUDA" W FILIPOWIE - 2017-02-17 - Filipów (podlaskie)
pozyskiwanie ładunków pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie stałych kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Turek (wielkopolskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)
1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny - 2019-05-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wydawanie zezwoleń kat.III na przejazd pojazdów nienormatywnych,wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg powiatowych i gminnych w sposób szczególny,nadzór nad stacjami kontroli pojazdów i nad prowadzeniem badań technicznych,prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojdów,wydawanie oraz cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych.zatwierdzanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie przebiegu dróg wojewódzkich i gminnych, przygotowywanie uchwał o wysokości stawek za usunięcie pojadów w trybie art.30 a ustawy o ruchu drogowym,ustalanie przebiegu dróg powiatowych, wpółdziałanie z krajowa Radą Bezpieczeństwa Ruchu drogowego w zakresie bezpieczeństwa naszego powiatu,stałe monitorowanie i analizowanie założeń bezzpiecznego poruszania się po drogach powiatowych i gminnych.,kontrolowanie oznakowania dróg gminnych i powioatowych,zadania z ustawy o transporcie drogowym,zadania z ustawy o publicznym transporcie zbiorowym
Starostwo Powiatowe w Przasnyszu - 2018-11-22 - Przasnysz (mazowieckie)
Pomocnik stolarza (wyroby z drewna - meble)
"MAXI-DREW" F.P.H.U. Arkadiusz Dyrda - 2018-03-08 - Kuków (małopolskie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-07-31 - Wartkowice (łódzkie)
Przestrzeganie zasad regulaminu pracy oraz obowiązujących przepisów bhp, wykonywanie prac porządkowych i drobnych prac remontowych w budynkach oraz wokól budynków gminnych, wykaszanie terenów zieleni, wykonywanie nieskomlikowanych prac naprwaczych, wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, obsluga narzedzi i urządzeń do wykonywanie prac porządkowych, naprawczych i remontowych: wiertarka, drabina, łopata, taczki, zastaw narzędzi, a także kosiarka i kosa spalinowa.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Radymno (podkarpackie)
Praca na sortowni
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Wojnicz (małopolskie)