INSPEKTOR DO ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH/STAŻYSTA Olsztyn oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
Stanowisko: INSPEKTOR DO ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH/STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 982 PLN
Zakres obowiązków: Czynny współudział w pracach związanych ze wskazanymi zadaniami inwestycyjnymi sądu okręgowego na etapie przygotowania i realizacji inwestycji. Przyjmowanie, weryfikacja, zgłaszanie usterek i awarii dotyczących budynku i posesji sądu okręgowego i sądów rejonowych. Podejmowanie zadań mających na celu usuwanie zgłoszonych usterek zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i przepisami prawa. Sprawowanie nadzoru i kontroli w usuwaniu awarii i ich skutków. Sporządzanie analizy zakresu i środków niezbędnych na prace remontowo-naprawcze, opracowywanie programów zadań, opiniowanie wniosków w zakresie remontów i modernizacji w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych.Nadzór i kontrola nad jakością prac remontowo-naprawczych, odbiór prac po ich wykonaniu w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Egzekwowanie od wykonawców wywiązywania się z obowiązków gwarancji jakości oraz rękojmi za wady po wykonanych robotach. Zlecanie przeprowadzania kontroli technicznych, okresowych przeglądów urządzeń i instalacji, niezbędnych prac konserwacyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad ich wykonywaniem, w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Czynny udział w pracach komisji przetargowej, techniczno-ekonomicznej, odbioru robót, radach budowy, przeglądach okresowych/cyklicznych. Sporządzanie informacji, opracowywanie okresowych analiz, ocen, raportów i sprawozdawczości z zakresu działalności remontowej jednostki oraz współudział w opracowywaniu projektu budżetu.Godziny pracy 7-13
Data publikacji: 2020-03-31
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czynny współudział w pracach związanych ze wskazanymi zadaniami inwestycyjnymi sądu okręgowego na etapie przygotowania i realizacji inwestycji. Przyjmowanie, weryfikacja, zgłaszanie usterek i awarii dotyczących budynku i posesji sądu okręgowego i sądów rejonowych. Podejmowanie zadań mających na celu usuwanie zgłoszonych usterek zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i przepisami prawa. Sprawowanie nadzoru i kontroli w usuwaniu awarii i ich skutków. Sporządzanie analizy zakresu i środków niezbędnych na prace remontowo-naprawcze, opracowywanie programów zadań, opiniowanie wniosków w zakresie remontów i modernizacji w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych.Nadzór i kontrola nad jakością prac remontowo-naprawczych, odbiór prac po ich wykonaniu w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Egzekwowanie od wykonawców wywiązywania się z obowiązków gwarancji jakości oraz rękojmi za wady po wykonanych robotach. Zlecanie przeprowadzania kontroli technicznych, okresowych przeglądów urządzeń i instalacji, niezbędnych prac konserwacyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad ich wykonywaniem, w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Czynny udział w pracach komisji przetargowej, techniczno-ekonomicznej, odbioru robót, radach budowy, przeglądach okresowych/cyklicznych. Sporządzanie informacji, opracowywanie okresowych analiz, ocen, raportów i sprawozdawczości z zakresu działalności remontowej jednostki oraz współudział w opracowywaniu projektu budżetu.Godziny pracy 7-13
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 982 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na czas określony kolejna na nieokreślony docelowo 2982 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH/STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk inwestycyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 982 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Posiadanie co najmniej wykształcenia wyższego pierwszego stopnia. Pełna zdolność do czynności prawnych. Nieposzlakowana opinia. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku. Wymagania dodatkowe:Znajomość kodeksu cywilnego (Tytuł XV - Umowa o dzieło, Tytuł XVI - Umowy o roboty budowlane), przepisów prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych, m. in. rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, Outlook). Umiejętność posługiwania się dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz praktyka w procesie projektowania i kosztorysowania z wykorzystaniem dedykowanego do tego celu specjalistycznego oprogramowania komputerowego. Umiejętność czytania przepisów i ich interpretowania, projektowania umów, redagowania pism urzędowych. Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, pracy w zespole, rzetelność, dyspozycyjność. Dodatkowym atutem będzie umiejętność kosztorysowania robót budowalnych oraz posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowalnymi lub projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnej.
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
danePracodawcy_nip: 7391226136
danePracodawcy_regon: 000323430
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Podanie o zatrudnienie (list motywacyjny).2. Własnoręcznie podpisane CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.3. Oświadczenia kandydata:- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- o nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- o posiadaniu stanu zdrowia kandydata pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.4. Własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z art. 9 ust. 1 RODO (druk na stronie internetowej www.olsztyn.so.gov.pl).5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe.6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk na stronie internetowej www.olsztyn.so.gov.pl). 7. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe osiągnięcia i kwalifikacje.Konkurs składa się z trzech etapów:I etap selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu.II etap praktyczny sprawdzian umiejętności.III etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie sądu - Biuro Podawcze, pokój nr 6 w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową z powołaniem się na sygnaturę konkursu (K-1100-8/20) w terminie do 15 maja 2020 r. na adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 44A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241311
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk inwestycyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.03.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56dcf209285d8d7b91707db9c24343f6
Podobne oferty pracy
Lakierowanie pojazdów samochodowych
Auto Serwis Wacholc Piotr - 2018-10-29 - Kretomino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
Porcjowanie i pakowanie ciast deserowych i drożdżowych wg standardów Auchan, zatowarownie i oznakowanie działu, obsługa maszyn i urządzeń cukierniczych, zapobieganie stratom, wysoka jakość i higienia pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
Montaż płyt warstwowych i konstrukcji stalowych
Firma Budowlano-Instalacyjna Jasińscy Spółka Jawna - 2018-12-05 - Szczucin (małopolskie)
Realizacja dostaw towaru do punktów handlowych, tj. załadunek i rozładunek towaru, prowadzenie samochodu do 3,5 tony. Praca ma charakter dodatkowy, mile widziani emeryci.
Euro-net - 2016-10-25 - Chorzów (śląskie)
Produkcja mebli.
Firma Handlowa KONKURENT Jarosław Wasek - 2017-10-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
.
English Institute - 2017-12-14 - Gostyń (wielkopolskie)
Obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy oraz innych Ustaw dotyczących BHP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ "S.A - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie samochodu służbowego, przeprowadzanie oględzin i kontroli obiektów budowlanych oraz budów na terenie miasta Płocka. Przeprowadzanie oględzin i kontroli budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych, inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Płocku (Grodzki) - 2017-01-04 - Płock (mazowieckie)
prace o charakterze biurowymKandydatem może być osoba:- posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- daje rękojmię prawidłowego wykonywania zadań,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, - posiada wykształcenie wyższe- daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167).- posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku.Przebieg postępowania kwalifikacyjnego wobec kandydatów:ocena złożonych dokumentów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychsprawdzenie w rejestrach skazanych i ukaranychwykonanie badań lekarskichTermin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane ogłoszeniem proszone są o składanie dokumentów od dnia 10 lipca 2017 r. do dnia 17 lipca 2017 r.:- osobiście w siedzibie Zakładu Karnego w Iławie- listownie na adres: Zakład Karny w Iławie, ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława (liczy się data wpływu do Zakładu Karnego w Iławie). Zgłoszenia nie spełniające wymogów ogłoszenia lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Iława, 10.07.2017 r.
Zakład Karny Iława - 2017-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z KANDYDATEM-Weryfikacja dokumentów dotyczących wniosków kredytowych pod względem ich kompletności i jakości,-Analiza wniosków kredytowych w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, ryzyka kredytowego podmiotu i transakcji kredytowej, zabezpieczeń,-Przygotowywanie propozycji decyzji kredytowej,-Ewidencja danych w systemie informatycznym,Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w siedzibie Banku Spółdzielczego w Tczewie przy ul. I. Paderewskiego 1 lub na adres e-mail: sekretariat (at) bstczew.sgb.pl
BANK SPÓŁDZIELCZY TCZEW - 2019-07-02 - Tczew (pomorskie)
1)prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu,2)bieżąca obsługa administracyjna projektu,3)przygotowywanie i prowadzenia postępowania w zakresie realizacji zamówień publicznych (zakup sprzętu, usługi szkoleniowe),4)przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań,5)realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu,6)nadzór nad procesem rekrutacji beneficjentów ostatecznych oraz realizacją kursów w jednostkach podległych OISW w Łodzi.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa depozytowa i kredytowa klienta instytucjonalnego
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2020-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Montaż mebli, skręcanie mebli, oklejanie , montaz mebli u klienta, pomiar mebli u klienta.
FHU ADGAM Robert Włodarski - 2018-09-05 - Legnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. nadzorowanie stanu BHP w jednostce, prowadzenie szkoleń wstępnych, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, gromadzenie dokumentacji powypadkowej
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-01-20 - Sanok (podkarpackie)
a) sporządzanie dokumentów i pism na potrzeby Działu Inwestycji, b) opracowywanie analiz, meludnków i zestawień,c) prowadzenie teczek zadaniowych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)
toczenie na podstawie rysunków technicznych
P.P.H.U. METALBUD Wójcik Jan, Drewko Bożena s.c. - 2020-01-22 - Zabrze (śląskie)
Przygotowanie surowców i materiałów do opakowań, pakowanie produktów, etykietowanie, układanie na palety, sprzątanie
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Sztum (pomorskie)
palenie w piecu, prace porządkowe na terenie zakładu, pomoc przy załadunku i rozładunku suszarni, pomoc przy załadunku towaru
ZPHU "JURKOP" s.c. - 2017-03-01 - Olbrachtówko (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w tym zakresie, dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (obligatoryjnie), B2/C1 (dodatkowy atut), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; GŁÓWNE ZADANIA: Pełen zakres obowiązków wynikający z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704), który obejmować będzie w szczególności: przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy i chorobami zawodowymi, przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników w zakresie bhp, przeprowadzanie kontroli w jednostkach pod względem przestrzegania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2020-02-24 - Gliwice (śląskie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Pilnik (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)
kontakt z klientem, sporzadzanie analiz, obsługa programu graficznego, równoważny czas pracy
"SPOŁEM" POZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Analizowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, formułowanie wniosków zmierzających do usunięcia zagrożeń. Przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu ogólnego dotyczącego bhp i ppoż. przed dopuszczeniem do wykonywania pracy nowo przyjętych pracowników, prowadzenie postępowań dotyczących wypadków pozostających w związku z pracą. Przeprowadzanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Opracowywanie szczegółowych instrukcji bhp dla poszczególnych stanowisk pracy. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych w zakresie wymagań techniczno-budowlanych. Wyposażanie obiektów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze.
MASTER CLEANERS KRZYSZTOF GÓRNY - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)