INSPEKTOR DS. ANALIZ KREDYTOWYCH Tczew oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY TCZEW
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ANALIZ KREDYTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z KANDYDATEM-Weryfikacja dokumentów dotyczących wniosków kredytowych pod względem ich kompletności i jakości,-Analiza wniosków kredytowych w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, ryzyka kredytowego podmiotu i transakcji kredytowej, zabezpieczeń,-Przygotowywanie propozycji decyzji kredytowej,-Ewidencja danych w systemie informatycznym,Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w siedzibie Banku Spółdzielczego w Tczewie przy ul. I. Paderewskiego 1 lub na adres e-mail: sekretariat (at) bstczew.sgb.pl
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY TCZEW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Padarewskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z KANDYDATEM-Weryfikacja dokumentów dotyczących wniosków kredytowych pod względem ich kompletności i jakości,-Analiza wniosków kredytowych w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, ryzyka kredytowego podmiotu i transakcji kredytowej, zabezpieczeń,-Przygotowywanie propozycji decyzji kredytowej,-Ewidencja danych w systemie informatycznym,Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w siedzibie Banku Spółdzielczego w Tczewie przy ul. I. Paderewskiego 1 lub na adres e-mail: sekretariat (at) bstczew.sgb.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ANALIZ KREDYTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Skrupulatność,Dokładność,Odpowiedzialność,Terminowość.
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY TCZEW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Padarewskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w siedzibie Banku Spółdzielczego w Tczewie przy ul. I. Paderewskiego 1 lub na adres e-mail: sekretariat (at) bstczew.sgb.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Padarewskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Bank
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93393712fd7524a474807b91be8b7de1
Podobne oferty pracy
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
- kompletacja towaru,- załadunek i rozładunek towaru,- prace pomocnicze na magazynie,- dbanie o mienie firmy
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Krzeszowice (małopolskie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów szkoleniowych na terenie kompleksów wojskowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ścinka i pozyskiwanie drewna.
Firma Handlowo-Usługowa "DZIUNEK", Edward Stawiarski - 2016-06-28 - Przysietnica (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
udział w okresowych przeglądach stanu technicznego budynków i infrastruktury towarzyszącej - sporządzanie protokołów z przeglądów, udział w odbiorach prac remontowych i zleceń, koordynowanie i kontrola prac podmiotów gospodarczych i egzekwowanie należytego wykonania robót, rejestrowanie zgłoszonych przez mieszkańców usterek i in.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Słoneczny Stok" - 2019-03-21 - Białystok (podlaskie)
kontrola wejściowa komponentów do produkcji;kontrola wejściowa wyrobów gotowych
LG ELECTRONICS MŁAWA SP. Z O.O. - 2018-07-10 - Mława (mazowieckie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych pod względem technicznym, kosztorysowanie, odbiór prac budowlanych, współpraca z zarządami Wspólnot, realizacja zawartych umów; po okresie próbnym możliwość podjęcia pracy na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy 7.00- 15.00
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Spawanie elementów zgodnie z wytycznymi.
RANDSTAD POLSKA SP ZO.O. - 2017-02-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: Bieżące księgowanie zadekretowanych dowodów księgowych dotyczących wydatków budżetowych, uzgadnianie na koniec każdego okresu sprawozdawczego kont rozrachunkowych wg.kontrahentów, dekretowanie i przeksięgowywanie na koniec każdego kwartału zrealizowanego funduszu wynagrodzeń z pochodnymi kwot otrzymanych środków na zadania zlecone, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w zakresie realizacji wydatków kwartalne uzgadnianie danych do sprawozdania Rb-28S i Rb-Z, prowadzenie zadań inwestycyjnych i projektów unijnych realizowanych w Urzędzie Miejskim koszty, syntetyka i analityka nakładów inwestycyjnych, inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-10 - Pyskowice (śląskie)
według stanowiska
ZPB KACZMAREK BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Zielona Góra (lubuskie)
nakładanie jaj na tace, rozładunek jaj, przekładanie jaj z agregatów weglowych do aparatów klujnikowych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
• kontrola asortymentowa, ilościowa, wizualna oraz kontrola parametrów wykonania produktów,• ocena zgodności z zamówieniem i dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną,• dokumentowanie wyników kontroli,• przygotowywanie analiz i raportów dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.branża: produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków znajdujących się w zasobach BSM;Współudział w sporządzaniu rzeczowo - finansowego planu przedsięwzięć remontowych na podstawie realizowanych kontroli okresowych obiektów; Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach zlecanych robót remontowych;Sporządzanie dokumentacji przetargowej do prowadzonych przez Spółdzielnię postępowań w celu wyłonienia wykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych; Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami i komórkami w biurze zarządu w zakresie objętym zakresem czynności i odpowiedzialności;Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)
Udział w przeglądach rocznych i 5-letnich, określanie zakresu prac remontowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, nadzór merytoryczny oraz weryfikacja techniczna i finansowa robót budowlanych, udział w odbiorach technicznych, przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawa "Prawo budowlane"
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OŚWIECENIA W KRAKOWIE - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zastępstwo. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-22 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Sporządzanie ewidencji czasu pracy, sporządzanie bilansów strumieni odpadów, sporządzanie dokumentacji ewidencji odpadów, sprzedaż surowców wtórnych dla recyklerów oraz sprzedaż paliwa alternatywnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
Prace remontowo-budowlane przy remontach.
ZAKŁAD INSTALACYJNO-REMONTOWY PIOTR PIŁKA - 2017-05-17 - Tychy (śląskie)
jw.
Punkt Przedszkolny- Różowy Słoń Iwona Szynońska - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Braszowice (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa wniosków o rehabilitację leczniczą rolników, świadczeniobiorców oraz dzieci rolników.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie - 2016-12-30 - Człuchów (pomorskie)
Praca przy produkcji paletu, operator wózka widłowego
BIOMASA PARTNER GROUP Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Runowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji zakupu dla celów VAT, analiza wpłat lokatorów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Lubin (dolnośląskie)
Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Częstochowa (śląskie)
Brak danych
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA sp. z o.o. w Karwi - 2017-06-13 - Karwia (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, udokumentowany min. rok doświadczenia w ww. zawodzie, badania wysokościowe. Prace na terenie woj. śląskiego. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy. Wynagrodzenie miesięczne, praca od 7.00 do 15.00. Kontakt osobisty z pracodawcą po umówieniu telefonicznym.
RAZ-BUD S.C. WALKOWIAK FELIKS, WALKOWIAK RAFAŁ - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)