INSPEKTOR DO SPRAW OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ Piotrków Kujawski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 2 025 PLN
Zakres obowiązków: wg pracodawcy
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrków Kujawski, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg pracodawcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 025 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radziejowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 025 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: radziejowski
Gmina pracodawcy: Radziejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radziejów
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- początkowo um. zlecenie, następnie um. o pracę
"KRAJBUD" BARTOSZ KRAJEWSKI - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
obsługa klienta, praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych.2. Zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych.3. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień.4. Załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów.5. Nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną.6. Udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów.7. Merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych.8. Udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Kontrola i optymalizacja wydajności zmiany, kontrola stanów magazynowych, raportowanie wykonania zleconych zadań, szkolenia stanowiskowe nowoprzyjętych pracowników. Wymagany minimum 2-letni staż pracy. Zgłoszenia telefoniczne lub mailwe do pracodawcy.
REDAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-04 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie posiłków, ustalanie menu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących osób bezrobotnych i poszukujących pracy- kompletowanie dokumentacji administracyjnej i opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi wniesione do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy- sprawowanie merytorycznego nadzoru nad działalnością powiatowego urzędu pracy na obszarze działania Oddziału Zamiejscowego w zakresie stosowania usług rynku pracy- udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach uprawnień do zasiłków dla bezrobotnych i innych uprawnień wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy- przeprowadzanie kontroli powiatowych urzędów pracy, w tym analiza dokumentacji kontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa linii produkcyjnej, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, usuwanie drobnych awarii
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Mareza (pomorskie)
PRZYJMOWANIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I DOKONYWANIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH. pROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG BANKU ORAZ PODMIOTÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD GRUPY KAPITAŁOWEJ BANKU
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2016-01-19 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych, sporządzanie SIWZ, zleceń i umów na roboty, współpraca z podwykonawcami, wykonywanie planów remontów, rozpatrywanie odwołań, skarg i wniosków dotyczących spraw technicznych, sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z prowadzonych czynności. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w budownictwie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, znajomość przepisów Prawa budowlanego i KPA, biegła umiejetność obsługi komputera WORD, EXCEL, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
Praca w biurze geodezyjnym przy projekcie budowlanych
KA-RO Sp. z o.o - 2017-09-05 - Jawor (dolnośląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych. Praca na 3 zmiany. Praca całoroczna.
MIRDAJ s.c. M.Cieślewicz,J. Kunach,A. Kunach - 2016-07-06 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
nadzór nad robotami sanitarnymi, uprawnienia branżowe, zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace związane z lakierowaniem samochodu; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe
Kopyto Ernest - ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ "MOTO" - 2018-06-11 - Gwoździany (śląskie)
-prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do cudzoziemców (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia, tytułów wykonawczych oraz dokumentowanej sytuacji majątkowej); -prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonywaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu;-sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa;-prowadzenie cyklicznych kontroli księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zaplanowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka;-współpraca z pracownikami Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wymagana umiejętność czytania rysunku technicznego, doświadczenie zawodowe, mile widziany ukończony kurs spawania metodą MAG 135/138. Atrakcyjne wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SOLDAR MARCIN MALCHER - 2018-03-28 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie i wydawanie prostych potraw (kanapki itp.) w kawiarence szkolnej w Rumi. Wymagania: mile widziane doświadczenie, książeczka sanepidowska.
**** ****** ***** - 2017-11-24 - Rumia (pomorskie)
-nadzorowanie robót budowlanych,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót,-dokonywanie odbiorów robót,-wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
Praca w recepcji w Hotelu Solar Palace, obsługa konsumenta, Check in, Check out gościa, prowadzenie dokumentacji hotelowej.
Hotel*** Solar Palace SPA & Wellness Lila Najmoła - 2016-10-03 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przyjęcie towaru, wycena towaru, fakturowanie, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
-obsługa klienta,-przygotowywanie ofert
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA - 2018-03-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Zakładanie instalacji elektrycznych.
ElektroArt Zakład Usług Instalacyjnych Artur Witek - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)