INSPEKTOR Czarnków oferta pracy KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/,w zakładce : Praca w KRUS. Nr ogloszenia BIP 1200-OP.110.6.2020
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Czarnków (wielkopolskie)
Pracodawca: KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 87, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/,w zakładce : Praca w KRUS. Nr ogloszenia BIP 1200-OP.110.6.2020
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2600,00zł + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czarnków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czarnków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2-letni staż pracy zawodowej przy średnim wykształceniu.Obsługa aplikacji i urządzeń biurowych, sporządzanie pism i notatek, praca w zespole, praca pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Św. Marcin
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a55145b1fdd7c556f111688ffd7e95d6
Podobne oferty pracy
•wykonywanie prac związanych z eksploatacją, remontami, naprawami i utrzymaniem właściwego stanu technicznego urządzeń przepompowni ścieków i stacji wodociągowych,•konserwowanie maszyn i urządzeń zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy,•zapewnienie ciągłości zasilania i sprawności układów oraz zabezpieczenia urządzeń elektroenergetycznych i technologicznych,•praca na wysokości i głębokości do i poniżej 3 metrów, praca w kanałach, komorach, zbiornikach, studzienkach, wykopach, w środowisku mokry (przepompownie ścieków), w hałasie,•uczestnictwo w likwidacji awarii lub stanów zagrożenia awarią•diagnozowanie oraz usuwanie awarii układów automatyki.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. - 2018-09-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
bhp, porządek wokół budynków, dbałosć o sprzęt i narzędzia, drobne naprawy w pomieszczeniach siedziby, rozkładanie tarcicy, oczyszczanie tarcicy, zamiatanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Brzemiona (kujawsko-pomorskie)
Pon-Pt 6.30-8.00 do 14.30-16.00
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Opole (opolskie)
PRACA PRZY ZAŁADUNKU TOWARÓW
CENTRUM LOGISTYCZNE W ŁOSOŚNEJ 1 Sp.z o.o. - 2018-12-06 - Kuźnica (podlaskie)
Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHO, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH ARKADA - 2019-11-21 - Rybnik (śląskie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-06-19 - Zielona Góra (lubuskie)
smażenie nalesników; przygotowywanie produktów do potraw; obsługa kasy fiskalnej; utrzymywanie porzadku na stanowisku pracy;
Aleksandra Kłunejko "HAPPY" - 2017-06-12 - Zawada (opolskie)
Przygotowywanie dań kuchni libańskiej
ROYAL BD GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Jarocin (wielkopolskie)
Realizacja przedsięwzięć w zakresie zapewnienia przesrzegania przepisów BHP. Przeprowadzenie systematycznych kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przez żołnierzy zasad i przepisów BHP, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstanie chroób zawodowych. Sporządzenie i przedstawienie Dwódcy JW. 37 44 okresowych anali stanu bezpieczeństwa BHP, bieżące informowanie Dowódcy JW. 3744 o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i hignieny pracy. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w związku ze służbą wojskową oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.
2 KOMPANIA REGULACJI RUCHU OLEŚNICA - 2019-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
towarowanie, budowa ekspozycji, praca na komputerze
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Hrubieszów (lubelskie)
Prace budowlane
SOLUTIONIS MAREK SKAŁBANIA - 2018-10-03 - Chorzów (śląskie)
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-11-27 - Łęczna (lubelskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
U HELENKI Art. Spożwcze I Warzywna H. Marcinkowska - 2016-08-12 - Góra (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Wykonywanie instalacji punktów dostępowych.2. Prace przy budowie sieci światłowodowych (podwieszanie, montowanie uchwytów itp.).3. Prace przy instalowaniu sieci bezprzewodowych (radiowych).4. Prace przy podłączaniu Abonentów internetowych i telefonicznych.5. Serwis u klienta.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Tarnów (małopolskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2017-07-07 - Kielce (świętokrzyskie)
kasjer, obsługa klienta,
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Budziwój (podkarpackie)
ochrona obiektu, prac na terenie Wolsztyna i Obry
BEJUR sp. z o.o. - 2018-06-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
z
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
organizacja międzynarodowego transportu drogowego, prowadzenie negocjacji handlowych i tworzenie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami firmy
ZAMMLER POLSKA SP.Z O.O. / Rolas Trans Sp.z o.o. - 2017-08-04 - Pruszków (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
praca w Białymstoku - Nowe Miasto ul. Magazynowabudowa bloków 8-piętrowych
WOJCIECH PIECHOWSKI - 2020-01-16 - Białystok (podlaskie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)
Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie czystości w magazynach
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie listy odmian, indentyfikacja miejsc zbioru, zbiór sztobrów wg. wymaganej długości, wydruk oznaczeń odmian, pakowanie do torebek i pudełek
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Ożarów (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KRYNICZNIE - 2016-09-16 - Kryniczno (dolnośląskie)