INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna informacja o wymaganiach kwalifikacyjnych i szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów oraz sposób złożenia - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze - na stronie Starostwa Powiatowego - http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?149f49645cecb6a4b506302bb036d8e8
Podobne oferty pracy
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Buków (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
JB EMPLOYMENT AGENCY JOANNA BŁASZKOWSKA - 2016-10-07 - Katarzynki (kujawsko-pomorskie)
praca jako kierowca kurier
CASARE DEVELOPMENT Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie i kodowanie stron www
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, przemieszczanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubycza Królewska (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientem w celu potwierdzenia obecności na wcześniej umówionym spotkaniu, telefoniczna obsługa projektów reklamowych
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Lublin (lubelskie)
zapoznanie z zasadami przyjmowania, wysyłania i rejestracji korespondencji i inne
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizacja robót wiertniczo, instalacyjnych wod - kan
Zakład Robót Wiertniczych Andrzej Kubera - 2019-07-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
naprawa, serwis
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Zalesice-Kolonia (mazowieckie)
Obsługa maszyn tartacznych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radłów (opolskie)
- MAGAZYNOWANIE GOTOWYCH WYROBÓW, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU, PRZYGOTOWYWANIE I REALIZOWANIE WYSYŁEK
TRENKWALDER&PARTNER - 2018-08-20 - Jasionka (podkarpackie)
Praca z elektronarzędziami, instalaca oraz montaż konstrukcji stalowych, szlifowanie, prace ślusarskie.
Wostok HR sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie podstawowych prac montażowych i budowlanych, wykopywanie dołów pod kable wysokiego napięcia, zasypywanie, zapoznanie z dokumentami technicznymi i dokumentacją wykonawczą
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-02-13 - Knurów (śląskie)
- Planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem; planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją; realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową; planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją; sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw; obsługiwanie dostawców i klientów z terenu Niemiec, Ukrainy w łańcuchu logistycznym; gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych; gromadzenie i przygotowywanie wskaźników jakościowych obsługiwanych procesów logistycznych; gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do obliczania kosztów logistycznych; sporządzanie protokołów niezgodności; organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii. - Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premie uznaniowe. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie w godzinach: 9:00-20:00 + czasami soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako specjalista do spraw logistyki. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu A2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Katowice (śląskie)
Pracownik biurowy
Hanna Wojtalewicz Tłumacz Przysięgły Języka Niemieckiego - 2019-02-15 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówkach pocztowych, rozliczanie z pobranych do doręczenia przesyłek, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pieniężnych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-07-30 - Mysiadło (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla obsługiwanych przez Centrum Uslug Wspólnych Powiatu Płockiego jednostek. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków, dochodów, zobowiązań i należności obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych, sporządzanie bilansu wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili od klientów z Indii
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie ocieplenia ścian budynku, montaż płyt KG, malowanie, tapetowanie
LIPKA AGNIESZKA "INEZ CO. DOMY KANADYJSKIE" - 2018-04-18 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, obsługa kasy i boksu kasjerskiego.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Stare Babice (mazowieckie)
Wyjazdy wózkiem widłowym do ustalonych wcześnij prac.
Dżwigi Golak S.C. M. Golak, T. Golak - 2017-08-03 - Strzegom (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa gości;- przygotowanie sali do przyjęcia gości;- współpraca z kucharzami, recepcją; - dbanie o pozytywny wizerunek restauracji;- zapewnienie wysokiej jakości usług
Krakowska Fundacja Centrum, Informacji, Spotkań, Dialogu, Wychowania i Modlitwy w Oświęcimiu - 2017-03-08 - Oświęcim (małopolskie)
szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny - 2019-05-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
marketing związany z działalnością statutową zakładu, rozwijanie oferty medycznych usług komercyjnych, realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej, planowanie i realizacja prac związanych z wdrożeniem oraz utrzymaniem systemu zarządzania jakością, pozyskiwanie środków dodacyjnych z UE i innych źródeł, praca w godz. 7:00-14:35
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2019-06-28 - Opole (opolskie)
Prace budowlane - docieplenia elewacji.
OLMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Wołów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
samodzielne wykonywanie prac brukarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2016-10-13 - Pszczyna (śląskie)