INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Zielona Góra oferta pracy BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem.
Data publikacji: 2018-06-19
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności: biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, samodzielność, znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, podstawowa wiedza z zakresu informatyki,
Nazwa pracodawcy: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Sasankowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.06.2018
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)
Szycie elementów skórzanych.
ZAKŁAD P.H.U. - KRAWIECTWO "GRAŻKA" GRAŻYNA KOŁODZIEJ - 2016-07-15 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Siedlęcin (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac elewacyjnych termoizolacja i tynki ozdobne, prace na wysokości, pracodawca zawpenia dojazd do pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
przecinka sadów, stosowanie oprysków chemicznych, nawadnianie sadów, prace budowlano - ziemne wykonywane przy nawadnianiu sadów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kosiorów (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 8 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-l 11-3/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko INSPEKTORA/SPECJALISTY DS. GOSPODARCZYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:-prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne,-obsługa informatycznego systemu zakupów,-prace administracyjno-biurowe z zakresu zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -3500 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.Praca: 7:30-15:30.Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia co najmniej pierwszego stopnia,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,- znajomość Centralnego Systemu Zakupów,- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz programami MS Word, MS Excel,- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych rzeczoznawcy majątkowego, edycja dokumentacji związanej z wyceną nieruchomości i ruchomości, współpraca z urzędami, instytucjami oraz innymi podmiotami gospodarczymi.
Nieruchomości IM Osińscy Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
SPRZEDAWCA (ART. BUDOWLANE ,OGRODNICZE)
MONT-DACH PLUS MAŁGORZATA GIL - 2018-04-30 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)
prace pomocnicze przy przetwórstwie mleka i produkcji wyrobów mleczrskich
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek. Przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów. Układanie płytek szkliwionych przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach płaskich. Wykonywanie cokolików z płytek terakotowych. Układanie pojedynczych płytek terakotowych lub mozaiki szklanej we wzory. Mocowanie do ścian wieszaków, mydelniczek i półeczek ceramicznych. - Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski według zleceń.- Pracodawca zapewnia transport do miejsca pracy (z siedziby firmy w Rudzie Śląskiej) oraz powrót z miejsca pracy do siedziby firmy (Ruda Śląska). W przypadku pracy powyżej 100 kilometrów od siedziby w Rudzie Ślaskiej pracodawca zapewnia zakwaterowanie.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto + premie. Praca na umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku glazurnika. Wymagana praktyczne umiejętności związane z układaniem glazury. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 696-858-961, 790-899-018) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 1 Maja 339, 41-710 Ruda Śląska) lub e-mail: d.manterys (at) puhsolver.pl
Paweł Widera PUH SOLVER - 2018-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)
utrzymanie porządku na terenie obiektu, utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych
Raven Ochrona SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Zielona Góra (lubuskie)
wypożyczanie na miejscu jak i na zewnątrz książek, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wilków (lubelskie)
Strzyżenie włosów, brody, golenie twarzy, głowy
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
robotnik budowlany
ZUH"Lankop" Lib Jan Mielec - 2018-08-06 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gałczewko (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości pomieszczeńbasenowych, sprzątanie gabinetów lekarskich, szatnigodziny pracy: 6.00-14.00, 14.00-22.00miejsce pracy: Bydgoszcz (Fordon)
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert do przetargów na roboty budowlane
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie wszelkich robót remontowo-budowlanych.Praca 5 dni w tygodniu w godz.9-17.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Pruszków (mazowieckie)
Mechanika samochodowa, wymiana części samochodowych, wulkanizacja
E.M.MATEO Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Kurowice (łódzkie)
Opracowywanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji dotyczących BHP,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sieradz (łódzkie)
wznoszenie ścian, czytanie Rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Okopy (lubelskie)
konserwacja pojazdów samochodowych pow. 3,5 ton; wymiana filtrów olejówwymiana oponsprawdzanie ogólnego stanu pojazdówserwisowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Usuwanie azbestu, praca na wysokości, na terenie całego kraju w zależności od zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)