ASYSTENT/KA ZARZĄDU Lubawa oferta pracy SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
Data publikacji: 2018-07-13
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DWORCOWA 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku, Wysokie umiejętności organizacyjne; Oczekiwania: Wykształcenie średnie/wyższe; Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków; Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point; Wysokie umiejętności organizacyjne; Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dyskrecja; Otwartość, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 12.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o klientów dokonujących zakupów w sklepie poprzez aktywną sprzedaż.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA SPRZĘTU BUDOWLANEGO. OFERTA SKIEROWANA JEST ZARÓWNO DLA MĘŻCZYZN,JAK RÓWNIEŻ DLA KOBIET. W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDNICH UPRAWNIEŃ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W KURSACH.
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Polkowice (dolnośląskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru nad realizacją planu zajęć wychowanków. Pomoc w nauce i przygotowaniu zajęć domowych. Pomoc podczas wydawania obiadów. Opieka oraz organizowanie różnorodnych form spędzania czasu wolnego dla wychowanków. Organizowanie zajęć edukacyjnych, sportowych i artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Szycie odzieży roboczej
PPH "IRMEK" I.Smalec Zakład Pracy Chronionej - 2018-05-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie sekretariatu, współpraca z zarządem, pomocnik kadrowej do celów kontaktu z Urzędem Pracy i Urzędem Marszałkowskim oraz Urzędem PocztowymOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc, docelowo na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 8-16
LUDWIG SP. Z O.O. SP.K - 2017-11-14 - Mikołów (śląskie)
Przygotowywanie raportów z wynikami sklepu oraz wsparcie administracyjne w zakresie korespondencji, rozliczaniu i prowadzeniu ewidencji kosztów oraz archiwizacji dokumentacji.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Hrubieszów (lubelskie)
Wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej przyrządów oraz detali dostarczanych przez klienta, kontrola detali dostarczonych przez poddostawców, montaż i wdrażanie przyrządó technologicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów, udzielanie informacji i przekazywanie dokumentów, kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi, prowadzeni komputerowej bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i dekretacja w dziennikach pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie zbiorów informacji prasowych dotyczących ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
korespondencja biura,archiwizacja dokumentów księgowychi kadrowych,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu CDN OPTIMA
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wieliczka (małopolskie)
Pakowanie ciastek
kontakt przez OHP - 2016-01-14 - Ruda Śląska (śląskie)
opracowanie programu funkcjonalno- jakościowego i przestrzennego projektowanych obiektów, opracowanie projektów od st. plastyczno-przestrzennej, inwentaryzacja obiektów istniejących.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ozorków (łódzkie)
zapoznanie z przepisami bhp, opieka i pielęgnacja osób niepełnosprawnych, przygotowanie zajęć terapeutycznych dla osób niepełnosprawnych, pisanie raportów oraz uzupełnianie dziennika zajęć terapeutycznych pod nadzorem opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Turek (wielkopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP, organizacja pracy, zapoznanie się z prrogramem Rachmistrz, układanie faktur, przyjmowanie dokumentów od klientów, wpisywanie faktur, drukowanie zestawień, księgowanie dokumentów, wyliczanie listy płac, wyliczasnie składek ZUS, zakładanie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wspomaganie zarządu w działaniach operacyjnych, organizowanie spotkań z klientami i partnerami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, organizowanie działań marketingowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Czynny udział w kontrolach jakości dostaw. Czynny udział w kontrolach jakości produktów wysyłanych do klientów. Raportowanie błędów ujawnionych w trakcie kontroli. Dokonywanie wymian do zwrotów jakościowych. Wyrywkowa kontrola stanu magazynowego.
JR Wittchen Premium Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-01 - Palmiry (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-7/18. Liczba wolnych stanowisk: 1 etat. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 17 sierpnia 2018 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 411 (IV piętro).- Wynagrodzenie: 3480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia stażu asystenckiego). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- ewidencja w zakresie przypisu czynszów kosztów zarządzania i świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym,- analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydawanych przez dział administracyjny,- przygotowanie dokumentów księgowych do księgowości,- analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zgierz (łódzkie)
Praca w szkole podstawowej. 12h matematyki i 9h przyrody.
Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce - 2015-12-01 - Baryczka (podkarpackie)
odbiór dokumentów od wietnamskich klientów, przekazywanie informacji klientom, wykonywanie zleceń przełożonego, kontakt z klientami, przekazywanie informacji od klientów księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie wychowawcy świetlicy szkolnej w realizacji zadań opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do uczniów, w zakresie zlecanym przez wychowawcę świetlicy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa w Jerzmanowej - 2016-08-23 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
asysta pracy lekarza, przygotowanie pacjentów do zabiegów, utrzymanie wymogów sanitarnych, i przestrzeganie zasad antyseptyki, obsługa komp., zpisywanie pacjentów na wizyty
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość elementów prawa pracy, dokładność i precyzja w pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności organizacyjne oraz dyskrecja. Odpowiedzialność za rzetelną obsługę dokumentów kadrowych, obsługa systemu księgowego i poczty elektronicznej, odpowiedzialność za liczenie całej gotówki, zapewnienie działania poprawnego sytemu cen, współpraca z innymi działami firmy.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Rybnik (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
montaż ram elektrod ulotowych; obsługa linii automatycznej do produkcji ram elektrod ulotowych;
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Opole (opolskie)
administracja w zakresie przyjecia towaru, obsługa skanera, kontrola magazynu; praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego; godziny pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00 - wg grafiku
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2018-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa klienta, wsparcie zespołu sprzedażowego w bieżących zadaniach, aktualizacja i budowa baz danych, obsługa zamówień, koordynacja obiegu dokumentów
Deco Sp.z o.o. - 2016-03-31 - Natolin (łódzkie)