ASYSTENT ZARZĄDU Mikołów oferta pracy LUDWIG SP. Z O.O. SP.K

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, współpraca z zarządem, pomocnik kadrowej do celów kontaktu z Urzędem Pracy i Urzędem Marszałkowskim oraz Urzędem PocztowymOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc, docelowo na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 8-16

Data publikacji: 2017-11-14

Lokalizacja: Mikołów (śląskie)

Pracodawca: LUDWIG SP. Z O.O. SP.K

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu, współpraca z zarządem, pomocnik kadrowej do celów kontaktu z Urzędem Pracy i Urzędem Marszałkowskim oraz Urzędem PocztowymOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc, docelowo na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wykształcenie min.średnie-dowolne-doświadczenie w prowadzeniu biura i sekretariatu, mile widziane w firmie transportowej-biegła obsługa biura w środowisku Windows-znajomość j.angielskiego lub/i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym

Nazwa pracodawcy: LUDWIG SP. Z O.O. SP.K

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVList motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 7-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: mikołowski

Gmina pracodawcy: Mikołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mikołów

Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2017

Data dodania oferty pracy: 08.11.2017

Oferta pracy ważna do: 08.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT INSTRUKTORA ZAJĘĆ - 997,4 PLN

pomoc instruktorom zajęć plastycznych i teatralnych w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć oraz zabaw dla dzieci i młodzieży; wykonywanie dekoracji scenicznych i rekwizytów do spektaklu; wykonywanie plakatów promujących działania Gminnego Ośrodka Kultury
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Pawłowice (śląskie)

ŁADOWACZ - od 2 400 PLN

Podpinanie pojemników z odpadami do urządzenia opróżniającego.
A.S.A. EKO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - ODDZIAŁ EKO SMOK W KRAKOWIE - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT OPIEKUNA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - od 1 850 PLN

- towarzyszenie dorosłym osobom z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną (głównie mężczyznom), pomoc w czynnościach życia codziennego, czynnościach higienicznych i samoobsługowych, aktywizacja społeczna, uczenie samodzielności,- zapobieganie zachowaniom trudnym
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Więckowice (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 400 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-05-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 000 PLN

prace biurowe i porządkowe w kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 050 PLN

praca w Kancelarii Radców Prawnych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta na stanowisku kasowym, wykładanie towaru, ekspozycja promocji, przymowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Ksawerów (łódzkie)

KIEROWCA KAT.C + E - do 4 000 PLN

Transport w kraju i za zgranicą od poniedziałku do piątku.
HANDLO-TRANS Mirosław Zych - 2017-10-03 - Pawłowiczki (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

praca na pełny etat lub na 1/2 etatu do uzgodnienia,
ZDROWIT DĄBRÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Piekary Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH  - od 1 600 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu 
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI SKŁADU ORZEKAJĄCEGO CENTRALNEJ KOMISJI LEKARSKIEJ W WYDZIALE KOMISJI LEKARSKICH - od 2 500 PLN

1)przyjmowanie wpływających skierowań i wpisywanie ich do rejestru zgodnie z wytycznymi,2) pisanie wezwań do orzekanych oraz wyznaczanie im terminów komisji lekarskich,3) bezpośrednia obsługa interesantów,4) przygotowywanie orzeczeń na podstawie przekazanych przez lekarzy orzeczników dokumentów,5) przygotowywanie dokumentacji do wysyłki,6) prowadzenie rejestru orzeczeń lekarskich,7) przyjmowanie i łączenie telefonów oraz obsługa urządzeń biurowych,8) przygotowywanie dokumentacji spraw zakończonych do Archiwum
Zakład Emerytalno - Rentowy MSWiA - 2018-03-15 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; planowanie podróży służbowych; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw; wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem; przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 2 000 PLN

ykształcenie zawodowe średnie lub wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi (pochodzącymi z Białorusi, Ukrainy oraz z innych krajów), dyspozycyjność, punktualność, cierpliwość; wsparcie dyrektora w zakresie prowadzenia bieżącej działalności firmy; Zakres obowiązków: opieka nad pracownikami pochodzącymi z zagranicy, pomoc w procesie rekrutacji, zatrudniania oraz bieżąca obsługa osób zatrudnionych (odbieranie nowych pracowników z dworca i przywiezienie do biura, uzyskanie wstępnych inf. i przewiezienie do biura, org. badań lekarskich dla pracowników, wyposażenie pracowników w niezbędną odzież roboczą, zakwaterowanie prac. w miejscach zamieszkania, wyposażanie mieszkań dla pracowników, przyg. dok. do podpisu i dostarczanie ich z powrotem do biura; praca na terenie woj. Śląskiego
P.W. "F1" GRZEGORZ WALBURG - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)

POMOCNIK MECHANIKA-KONSERWATOR - od 2 600 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; wysokość wynagrodzenia brutto: 2600zł
Morpol Specialities Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzelino (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 2 340 PLN

Pomoc nauczycielowi w przedszkolach w czynnościach samoobsługowych (opieka na dziećmi). Wspieranie nauczyciela podczas prowadzenia zajęć edukacyjnych. Pomoc w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych.
Centra Edukacyjno-Terapeutyczne Beata Dróżdż - 2017-09-29 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENTKA KONSULTANTKI ŚLUBNEJ - od 2 100 PLN

pomoc przy obsłudze klientów; przygotowanie sukni ślubnych do przymiarek i odbiorów; pełny etat - możliwość uzgodnienia niższego wymiaru czasu pracy 3/4 etetu; jedna zmiana 10.00-18.00, soboty 10.00-14.00;
CENTRUM ŚLUBNE AGDAR AGNIESZKA POBIEDZIŃSKA - 2018-06-29 - Zgorzelec (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 18,6 PLN

praca w godzinach od 06 00 do 14 00 i 14 00 do 22 00 Naprawa maszyn i konserwacja
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INSPEKTORA - 997,4 PLN

Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-STAŻ - 997,4 PLN

Przyjmowanie, rozpoznawanie dokumentów księgowo-finansowych, dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Krajenka (wielkopolskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 100 - 3 500 PLN

Obsługa biura zarządu, bezpośredni kontakt z interesantem orazpracownikami; Obsługa korespondencji, nadzór nad właściwym obiegiemdokumentów i informacji wewnątrz firmy; Współpraca z oddziałem wNiemczech; Organizowanie pracy biura oraz ogólne wsparcie wszystkichdziałów spółki; Sporządzanie dokumentów na potrzeby bieżącej działalnościfirmy; Uczestnictwo w procesie rekrutacji współpraca z kadrami. Praca od 8-16
OPEX S.A. - 2018-03-28 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dobrosławów (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 900 PLN

Ref Do30Zakres: -pomoc nauczycielowi,-opieka nad dziećmi,-podawanie posiłków,-zmywanie naczyń,-utrzymywanie porządku
KOALA A. Malec - 2016-02-09 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KARIERY I REKRUTACJI (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

- Tworzenie i prowadzenie bazy kandydatów. Organizowanie testów dla kandydatów. Prowadzenie komunikacji z kandydatami. Poszukiwanie trenerów szkoleń. Organizacja szkoleń. Organizowanie symulacyjnych rozmów kwalifikacyjnych. Wykonywanie prac asystenta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (lub wyższe) ogólne lub nauki społeczne, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

Zadania:- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERYJNO-TECHNICZNY - od 2 400 PLN

Koordynowanie prac redakcyjnych nad artykułami naukowymi, korekta składu i weryfikowanie kompletności i poprawności naniesienia korekty (wydawniczej, językowej, autorskiej) na etapie skłau, raportowanie medialnych opublikowanych artykułów
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 1 850 - 3 000 PLN

Wspieranie zarządu, odbieranie telefonów i emaili, wstępna obsługadokumentów księgowych i komunikacji, obsługa kasy fiskalnej, wystawianiefaktur, kontrola płatności, kontrola porządku w dokumentacji i procesachFundacji. Zależy nam na osobie, która potrafi odnaleźć wartość nie tylko wpieniądzu, ale również w tym z kim współpracuje i jakie cele mapracodawca. Nie musi to być osoba typowa. My też nie jesteśmy typowi.Wymagania dotyczące wykształcenia nie są istotne, konieczna jest odrobineogaru w sprawach papierkowo-księgowych, lub solenna chęć nauczenia siępodstaw obsługi księgowości. Otwarty umysł jest jednak niezbędny, praca w godz.9-17
Fundacja PRODESTE - 2016-10-05 - Opole (opolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PUCK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Puck (pomorskie)