ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA DLA OSOBY DO 30 R.Ż.- PRACA W BYDGOSZCZY (NR 4576) Inowrocław oferta pracy BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA DLA OSOBY DO 30 R.Ż.- PRACA W BYDGOSZCZY (NR 4576)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA DLA OSOBY DO 30 R.Ż.- PRACA W BYDGOSZCZY (NR 4576)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 15, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy pod nr tel. 78 515 35 35 lub 605 630 413 lub na e-mail wojciech.szwagrzyk (at) abc-uslugi.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka i nauczanie w oddziale przedszkolnym, wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Nowa Wola (lubelskie)
obsługa klientów w procesie handlowym, przygotowywanie dokumentacji posprzedażowej, wystawianie faktur, utrzymywanie kontaktów z nowymi i obecnymi klientami firmy, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-21 - Janki (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZApoznanie z przepisami BHP i PPOŻ na stanowisku pracy, przyjmowanie dokumentów wpływajacych do biura, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych;wprowadzanie okumentów do programu księgowego CDV,OPTIMA;sprawdzanie rejestrw zakupu, sprzedazy oraz nanoszenie numerów ksiegowych, obsługa urzadzeń biurowych;prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biura;dostarczenie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
przygotowanie poczty do wysyłkiprzygotowanie do wprowadzenia faktur zakupu do elektronicznej kancelariizapoznanie się z systemem księgowymwstępna weryfikacja dokumentów i kontrahentów w zakresie VAT
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Cieszyn (śląskie)
Pomoc i opieka nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu, na spacerach, wycieczkach, uczestnictwo w przygotowywaniu zajęć zgodnie zgodnie z planem pracy przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bełżyce (lubelskie)
Wprowadzanie danych do programu magazynowego, operacje magazynowe,rozliczanie wewnątrz-zakładowych zleceń, inne prace w zakresie pracy działu handlowego.
PG SYSTEMS PIOTR GIERDA - 2018-01-23 - Sulejówek (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie (posiłki, higiena, opieka podczas wycieczek).
Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby - 2018-07-03 - Wieliczka (małopolskie)
Logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, redagowanie pism, prowadzenie terminarza, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów, obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, zapewnienie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z zasadami funkcjonowania krajowego oraz międzynarodowego rynku transportowego, tworzenie oferty transportowej, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych zagranicznych, telefoniczny kontakt z klientem zagranicznym, tworzenie korespondencji biurowej w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Mikołów (śląskie)
sprawdzanie faktur sprzedażowych i zakupowych pod względem rachunkowym, księgowanie wybranych faktur kosztowych i przychodowych, uczestnictwo w dekretowaniu dowodów księgowych, archiwizacja dokumentów, wypełnianie sprawozdań GUS F-01, uczestnictwo w księgowaniu wyciągów bankowych, przygotowanie i wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów, praca w programach: SOFTM, WORKFLOW, tworzenie raportów dla biegłych rewidentów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
Nauczyciel wychowania do życia w rodzinie 2/18 etatu
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przewornie - 2016-08-19 - Przeworno (dolnośląskie)
odbiór i weryfikacja materiałów przyjmowanych do magazynu poligrafii, właściwe zabezpieczenie składowanych materiałów, wydawanie materiałów z magazynu poligrafii, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z zobowiazujjacymi zasadami, uzupelnianie danych w systemie komputerowym,
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Bolesław (małopolskie)
do uzgodnienia
Elizjum Dom Pogrzebowy - 2018-08-07 - Radom (mazowieckie)
obsługa biura w zakresie usług ubezpieczeniowo administracyjnych,
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sławków (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
pomoc księgowej, prowadzenie dok., ogólne prace ksiegowe;wymagania:wykształcenie wyższe lub średnie do przyuczenia, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Zagórzany (małopolskie)
- pozyskiwanie klientów
PROHERING sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
wykonywanie rysunków budowlanych w systemie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie korespondencji i dokumentacji Szefa Ruchu.Sprawowanie kontroli nad maszynami produkcyjnymi,zgłaszanie usterek do serwisu itp.Pełnić obowiązki Szefa Ruchu w zastępstwie.Wspomaganie pracy Szefa Ruchu.
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2017-02-17 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
organizowanie i kierowania pracą biura, utrzymywanie kontaktów z klientami z Europy Wschodniej,
Metalbolt Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za czynności związane z prowadzeniem spraw dotyczących planowania przestrzennego.Ważniejsze zadania: wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; opracowanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; praca, koordynacja i tworzenie Gminnego Programu Rewitalizacji, Stref Rewitalizacji, Miejscowego Planu rewitalizacji w świetle ustawy; opracowanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzenie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych; wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi; formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administracją rządową; ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska; sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta; prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupsku; prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę; przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa obiegu dokumentów firmy oraz korespondencji, wsparcie przygotowania produkcji, przygotowanie raportów, zestawień i statystyk, inne czynności administracyjno biurowe.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zawiercie (śląskie)
Zapoznanie z dokumentacją księgową i inne
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) zapoznanie się z asortymentem towarowym2) przyjmowanie dostaw3) zapoznanie się z dokumentacją towarową4) wyeksponowanie towarów w sklepie- ekspozycje towarowe
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kartuzy (pomorskie)