INSPEKTOR BAZY ZABIEGOWEJ Kołobrzeg oferta pracy NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR BAZY ZABIEGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zabiegów i masaży zgodnie z zaleceniem lekarza. Praca w godz. 7-15, 8-20, 14-20, na okres próbny, również w weekendy.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zabiegów i masaży zgodnie z zaleceniem lekarza. Praca w godz. 7-15, 8-20, 14-20, na okres próbny, również w weekendy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BAZY ZABIEGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fizjoterapeuta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: fizjoterapia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fizjoterapeuta
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 03.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cafea5c44b8b558c256a87e0654cf357
Podobne oferty pracy
Tworzenie planów testowych w oparciu o wymagania dostarczone przez programistów;Przeprowadzanie testów aplikacji;Dokonywanie analizy nieudanych testów;Dostarczanie skruptów regresji i do automatyzacji funkcji i aplikacji. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie magazynu technicznego oraz ewidencji środkow trwałych, rozliczanie zleceń, wystawianie faktur.
ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY S.A. - 2019-08-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki.Inicjowanie potrzeb w działach łączności i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesiące (od 10.12.2018 r. do 09.04.2019 r.), z możliwością kontynuowania. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy. Umiejętności: projektowanie stron internetowych, znajomość programów do obróbki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, wykonywanie nadzoru inwestorskiego, wykonywanie kontrolitechnicznej, utrzymanie obiektów budowlanych, wykonywanie dokumentacji w ramach procedur zamówień publicznych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; wykonywanie pracy w charakterze murarza oraz tynkarza; jedna zmiana; praca w Gliwicach oraz na terenie Śląska
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)
PRACOWNIK BUDOWLANY
BRONCEL-BAU RAFAŁ BRONCEL - 2016-06-01 - Zimna Wódka (opolskie)
- prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych oraz sporządaniem sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych- szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2019-01-28 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca fizyczna na stanowisku pracownika ogólnobudowlanego.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "TINBUD" S.C. Z.Trojanowski, B.Trojanowska - 2016-04-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
- Publikacja ogłoszeń. Wprowadzanie danych do sytemu. Rozmowa z pracownikami. Obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.- Wynagrodzenie: 1870 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 8:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Zdolności organizacyjne i interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-415-91-13) lub e-mail: raciborz (at) herzog.com.pl
HERZOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji w związku z programem Dobry Start. Pozostałe prace biurowe i administracyjne.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Leoncin (mazowieckie)
PROWADZENIE REKRUTACJI NA STANOWISKO KUCHARZ, TŁUMACZENIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH NA JĘZYK BENGALSKI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ TECHNIKI BIUROWEJ
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
ORGANIZACJA I KOORDYNACJA PRACY PODLEGŁYCH KIEROWCÓW ORAZ FLOTY SAMOCHODOWEJ
PROFISERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w dziale kadr i płac
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2020-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
proste prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Stasin (lubelskie)
Odbiór jakościowy detali produkowanych przez wtryskarkę cyfrowo laserową sterowaną numerycznie
ARS-HANDLOWO-WYTWÓRCZA S.C. Włodzimierz Piotrowski, Anna Piotrowska - 2016-01-19 - Modlnica (małopolskie)
- Prowadzenie wszystkich zagadnień dotyczących BHP.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia regulaminowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe kierunkowe z zakresu BHP lub wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn - 2016-08-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kadry
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, dotyczących nadzoru inwestorskiego; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych częściowo wykonanych oraz ulegających zakryciu lub zanikających oraz sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót; podejmowanie działań w przypadkach występowania zagrożeń dot. budynków mieszkalnych i innego mienia stanowiącego własność spółki zlokalizowanego na terenie placów budowy spółki.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2018-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Wydawanie i przyjmowanie towaru.Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.Oferta pracy realizowana w celu refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu POWER, skierowana do osób zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie Pracy, w wieku 18-29 lat które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (tzw. młodzież NEET). Zgodnie z zapisami PO WER osobą z kategorii NEET jest osoba, która spełnia łącznie trzy następujące warunki:* nie pracuje (tj. jest bezrobotna lub bierna zawodowo)* nie kształci się (tj. nie uczestniczy w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym albo zaniedbuje obowiązek szkolny lub nauki)* nie szkoli się (tj. nie uczestniczy w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy nie brała udziału w tego typu formie aktywizacji, finansowanej ze środków publicznych, w okresie ostatnich 4 tygodni).
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Płońsk (mazowieckie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-12-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa wytłaczarki (regranulacji) - zasypywanie surowcami, ustawianie bieżących parametrów w zakresie rodzaju, nadzór i sterowanie maszyną, pakowanie wytworzonego materiału, wymiana sit i noży.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Tarnów (małopolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie opieki i prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 5 lat ( w oparciu o treści podstawy programowej i programu wychowania przedszkolnego od poniedziałku do piątkuKontakt z pracodawcą: przedszkole.kobierzyce (at) wp.pl, tel. 71 3111 241Sala C
Przedszkole Samorządowe w Kobierzycach - 2017-11-09 - Kobierzyce (dolnośląskie)