INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W IŁAWSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2 Iława oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W IŁAWSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W IŁAWSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe kierunki: prawo, administracja, rolnictwo, geodezja, ekonomia, informatyka, ochrona środowiska, zarządzanie, -znajomość problematyki Płatności Bezpośrednich oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 , 2014-2020 w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR-znajomość działań realizowanych w Biurze Powiatowym ARiMR w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR -znajomość przepisów Kodeksu Postępowania AdministracyjnegoWymagania pożądane: - mile widziane doświadczenie w pracy w ARiMR w charakterze pracownika sezonowego /stażysty lub w innych instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków związanych z funduszami unijnymi, - umiejętność sprawnej obsługi komputera (MS Office), - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja czasu pracy, - umiejętność pracy pod presjąOferujemy: - przejrzyste zasady wynagradzania, - możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, - pracę w największej agencji płatniczej w Europie. Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba w pełnym wymiarze czasu pracy / 1 etat umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.Pracodawca zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia, przed rozmowami kwalifikacyjnymi, testu sprawdzającego znajomość zagadnień z zakresu PROW 2007-2013, 2014-2020 i KPA oraz znajomości zadań realizowanych przez biura powiatowe ARiMR.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Dokumenty należy składać w terminie do: 19.08.2016r. (liczy się data wpływu do Agencji) Listownie pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia: OR14/BP255/19/16 osobiście: w Kancelarii Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego w godzinach 7.30-15.30 Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia: OR14/BP255/19/16 Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przekazane przez kandydatów do pracy do ARiMR w procesie naboru, będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę /rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel., (089) 523 00 80, 523 00 35 ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzenia naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Św.Wojciecha 2, 10-589 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1.CV i list motywacyjny.2.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:1.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ARiMR moich danych osobowych podanych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, w zakresie większym niż jest to wymagane na podstawie art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. ,poz. 1502 ze zm.).2.Przyjmuję do wiadomości, że:a)zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą: 00-175 Warszawa, Al. J. Pawła II 70, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r.,poz.1182 ze zm.),b)przysługuje mi prawo wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania,c)obowiązek podania żądanych przez ARiMR danych wynika z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.),d)podanie danych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. ,poz. 1502 ze zm.), jest dobrowolne.3.Ww. oświadczenie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.4.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.5.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Św.Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie środków płatności, roznoszenie towaru pozostawionego na kasach rozliczanie utargu, prace porządkowe
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
Stosowanie procesów IPG w obszarach bezpieczeństwa informacji i/lub zarządzania informacją poprzez takie działania jak: szkolenia, podnoszenie świadomości , ocena ryzyka, zarządzanie ryzykiem, łagodzenie ryzyka, wdrażanie procesów, standardów, procedur oraz wytycznych wraz z powiązanymi kontrolami; - zapewnienie jasnych, dających podstawy do działania wytycznych dot. IPG do głównych usług/projektów IPG, by zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo informacji oraz wymagania zarządzania informacjami występującymi w czasie trwania projektu; - przegląd systemów/usług działających poprzez IS pod kątem zgodności z zasadami i praktykami IPG by umożliwić zgodność z wymogami firmy w obszarze bezpieczeństwa danych i zarządzania informacjami; - wykorzystanie możliwości do zwiększenia ochrony danych firmy o wyższej wartości oraz automatyzacja pozbywania się danych o niższej wartości; - przyczynianie się do wypełniania wymagań w ramach długoterminowych i rocznych planów IPG oraz prowadzenie działań dostosowawczych poprzez skuteczne angażowanie przełożonych i innych interesariuszy zgodnie ze wskazówkami kierownictwa IPG.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pojazdu o masie do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t.
USŁUGI BUDOWLANE Marta Dunaj - 2017-09-12 - Płonka-Strumianka (podlaskie)
-Prace instalacyjne na budowach,-Praca na terenie woj. pomorskiego,-Kontakt telefoniczny 602-491-065, e-mail: elektrus1 (at) op.pl-Praca jednozmianowa 7-15.
ZAKŁAD USŁUGOWY ELEKTRUS MARIUSZ MUSIAŁ - 2017-04-26 - Swarożyn (pomorskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami zleconymi. Opracowanie dokumentacji.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
.
LOKUM Spółka z o.o. Bartoszyce - 2016-11-29 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
-PROWADZENIE BAZY DANYCH W CMMS-ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
LERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-10 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Wizualna kontrola jakości części produkowanych w branży samochodowej oraz drobne prace okołoprodukcyjne
INTERNATIONAL QUICK SERVICE Sp. z o.o. Gliwice - 2017-08-18 - Cieszyn (śląskie)
praca w firmie budowy domów od podstaw oraz wykończenia wnętrz
Usługi Ogólnobudowlane Paweł Jurosz Wisła - 2016-03-21 - Wisła (śląskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, analiza i dokumentowanie wypadkó przy pracy, monitorowanie zmian w przepisach BHP w celu zapewnienia zgodności z przepisami, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Tarnów (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Zarzecze (małopolskie)
Przygotowywanie sali konsumpcyjnej, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, serwowanie potraw, obsługiwanie maszyn i urzadzeń, opracowanie kart menu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bartkowa-Posadowa (małopolskie)
Konsultacje, porady, terapia, praca indywidualna z osobami, obsługa biura, dbanie o dokumentacje
TERENOWY KOMITET OCHRONY PRAW DZIECKA - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie budowlanych kosztorysów ofertowych ( instalacje elektryczne). WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. B.
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych (doświadczenie zawodowe mile widziane); wynagrodzenie + 10 % premii
DROP S. A. - 2016-04-26 - Kępno (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, przygotowanie umów o pracy, sporządzanie list plac, rozliczanie danin publiczno-prawnych (podatek, ZUS), sporządzanie deklaracji ZUS, ewidencja zwolnień lekarskich, sprawozdania GUS
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace budowlane na terenie całego kraju, stawka od 18 zł/godz brutto.( umawiać się na spotkanie telefonicznie)
Florek Janusz Usługi Remontowo Budowlane - 2016-12-29 - Brody (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi, rozliczanie wykonawców, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontowych. Praca na jedną zmianę: od pon do śr.: 07:00 - 15:00, czw. 07:00 - 17:00, pt: 07:00 - 13:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: smp (at) smp.rybnik.net.pl.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)
-koordynacja działań związanych ze sprzedażą zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawców oraz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,-analiza zgodności stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami, wprowadzenie do zatwierdzenia merytorycznego faktur w systemie Axapta,-udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,-współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych spółki,-udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,-udział w przygotowywaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- przygotowywanie projektów dokumentów, pełnomocnictw, umów, pism procesowych, odwołań od decyzji;- kontakt z organami administracji publicznej, sądami, urzędami;- prowadzenie postępowań administracyjnych;
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Marki (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urządzenia mających wpływ na stan środowiska, aktualizowanie planów na wypadek wystąpienia szczególnego zagrożenia dla środowiska, prowadzenie działalności edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
praca inspektora
I.B.R. Sp.zoo - 2018-07-03 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Nowe Brzesko (małopolskie)
-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,rozwiązania umowy o pracę, zaszeregowania, przeniesienia,delegowania oraz innych spraw wynikających ze stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopów-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa-prowadzenie dokumentów związanych ze stażem podyplomowym/cząstkowym lekarzy-prowadzenie sprawozdań do urzędów w zakresie spraw personalnych, zatrudniania pracowników-wystawianie delegacji służbowych itp.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-12-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
ogólne prace produkcyjne,
kontakt przez OHP - 2017-06-30 - Kunów (świętokrzyskie)