INSPEKTOR W SEKCJI ADMINISTRACJI W WYDZIALE BUDOWNICTWA I GOSP. NIERUCHOMOŚCIAMI Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI ADMINISTRACJI W WYDZIALE BUDOWNICTWA I GOSP. NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 342 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 342 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W SEKCJI ADMINISTRACJI W WYDZIALE BUDOWNICTWA I GOSP. NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 342 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta dla osób pełnosprawnych i niepełnoisprawnych.Wymagania: wykształcenie średnie. Umiejętności: znajomość przepisów w zakresie administrowania nieruchomości, znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, komunikatywność, umiejętność argumentacji, umiejętność negocjowania. Doświadczenie 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej lub pracy. Zakres obowiązków: Nadzorowanie w zakresie utrzymania czystości obiektów i terenu wokół obiektów oraz prawidłowego wykorzystania powierzonego sprzętu, urządzeń i innego mienia. Nadzorowanie prawidłowego wykorzystania pomieszczeń służbowych. Opracowywanie tabel i opłat za korzystanie z pokoi internatowych i gościnnych. Określanie planowanych wydatków finansowych ich celowości w zakresie wykonywanych zadań. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Komendy Głównej SG w zakresie konserwacji i napraw powierzonego mienia oraz organizowania transportu osób i mienia Wydziału pomiędzy obiektami Straży Granicznej. Przygotowywanie projektów wniosków w zakresie drobnych zakupów i usług dotyczących potrzeb obsługi obiektów. Praca w godzinach 7,30-15,30. Praca w warszawie. Kontakt z pracodawcą osobisty.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 12.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-08-01 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w magazynie wyrobów gotowych, prace gospodarcze na terenie zakładuGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Studio MODANNA Anna Miściur-Kaszyńska - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace hydrauliczne.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BUDOWLANI" W BARTOSZYCACH - 2018-04-27 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Sejny (podlaskie)
Rozbiór mięsa drobiowego
PHU "Koma" Marek Komajda - 2017-01-20 - Uniejów (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, projektowanie systemów kuchennych, obsługa zamówień i płatności, sprzedaż sprzętu AGD
Meble - Black Red White Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Głogów (dolnośląskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedawcy w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Radom (mazowieckie)
tworzenie planów remontów nieruchomości w zakresie rzeczowym i finansowym, przygotowaywanie materiałów przetargowych, obsługa programu kosztorysowania w zakresie prac budowlanych, uzupełnianie wpisów w ksiegach obiektów budowlanych, przeglady budynków, załatwianie spraw terenowo-prawnych w zakresie nieruchomości, sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji planu remontów
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-23 - Płońsk (mazowieckie)
Do obowiązków przedstawiciela handlowego będzie należało m. in.:• budowanie dystrybucji artykułów biurowych na wydzielonym terenie• pozyskiwanie nowych Klientów• utrzymywanie stałych bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (firmy i instytucje)• realizowanie planów sprzedażowych• sporządzanie ofert, raportowanieGodzina zakończenia pracy : 16:00System wynagrodzenia: PODSTAWA + UDZIAŁ W ZYSKACHPraca na czas określony : 2 lataSystem czasu pracy : ZADANIOWYKontakt kandydatów z pracodawcą: PRACA (at) PARTNERPAPES.PLSala G
PARTNER PAPES Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów, rozmieszczanie i układanie towarów, przestrzeganie terminów ważności i trwałości towarów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żuromin (mazowieckie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorzyce (podkarpackie)
oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)
transport towarów na terenie UE
MARK STOL Przemysław Markiewicz - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Biskupice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pojazdu powyżej 3,5 T
Grupa Producentów Idealsad sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rybno (mazowieckie)
prowadzenie i kierownie robotami drogowo-budowlanymi
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o. o. - 2016-09-05 - Łuków (lubelskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy biurowej. Organizacja pracy pracowników biurowych. Współpraca z firmami partnerskimi. Nadzór nad sprawami gospodarczymi dotyczącymi spraw biura. Możliwe wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Legnica (dolnośląskie)
rozbiór indyków - wykrawanie
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Bielanka (małopolskie)
Praca w punkt gastronomiczny (bis pizza). Obsługa kasy fiskalnej. Pracodawca deklaruje możliwość przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony. Dodatkowo do wynagrodzenia premia.Praca w godz.12/24
Prosper s.c. - 2017-11-03 - Opole (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PW STALKOT W. Walendowski Broniszewice - 2016-03-10 - Pleszew (wielkopolskie)
przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie i wykonywanie haftów i logo na odzieży
LULKOWSKA MARZENA ZPH"MAX" - 2018-06-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie dokumentacji magazynowej, obsługa wózka widłowego, przestrzeganie procedur magazynowania towarów
M&L Delkatesy W.L. Lesińscy Sp. j. - 2017-01-27 - Bronisze (mazowieckie)