INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU W REFERACIE PODATKOWYM WYDZIA艁U FINANSOWEGO Oborniki oferta pracy Urz膮d Miejski Oborniki
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU W REFERACIE PODATKOWYM WYDZIA艁U FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: 2聽250 - 4聽900 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie spraw zwi膮zanych z naliczaniem podatk贸w lokalnych oraz sporz膮daniem sprawozdawczo艣ci finansowej w zakresie podatk贸w lokalnych- szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Urz膮d Miejski Oborniki
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- prowadzenie spraw zwi膮zanych z naliczaniem podatk贸w lokalnych oraz sporz膮daniem sprawozdawczo艣ci finansowej w zakresie podatk贸w lokalnych- szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽250 - 4聽900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wysoko艣膰 wynagrodzenia: kategoria: od XII do XVI (od 2250,00 do 4900,00) oraz dodatek sta偶owy wg przepsi贸w obowi膮zuj膮cych dla jst
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU W REFERACIE PODATKOWYM WYDZIA艁U FINANSOWEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: obornicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽250 - 4聽900 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Solidno艣膰 , punktualno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaanga偶owanie ,dyspozycyjno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomo艣膰 pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- posiadanie wykszta艂cenia wy偶szego o specjalno艣ci umo偶liwiaj膮cej wykonywanie zada艅 na ww. stanowisku,- posiadanie trzyletniego sta偶u pracy ( preferowane: praca w ksi臋gowo艣ci jednostki sektora finans贸w publicznych),- dodatkowe szczeg贸艂y oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy,
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miejski Oborniki
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.orygina艂 kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie (dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wykszta艂cenie,3.kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagany sta偶 pracy,4.o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu z pe艂ni praw publicznych oraz niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5 dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 5.o艣wiadczenie w艂asne lub opinia lekarza o braku przeciwskaza艅 zdrowotnych do podj臋cia pracy na ww. stanowisku (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5- j.w.)Orygina艂y dokument贸w wymienionych w punkcie 2 i 3 nale偶y przygotowa膰 do wgl膮du na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne nale偶y z艂o偶y膰 w terminie do dnia 31 stycznia 2019r. osobi艣cie w Biurze Obs艂ugi Interesanta Urz臋du Miejskiego w Obornikach (parter budynku) b膮d藕 listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nab贸r na stanowisko Inspektora FNRP"
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: 31.01.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
UTRZYMANIE CZYSTO艢CI OBIEKTU WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO;WYMAGANIA:KSI膭呕ECZKA ZDROWIA DO CEL脫W SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPE艁NOSPRAWNO艢CIMIEJSCE PRACY UL. PO艁UDNIOWAKONTAKT Z PRACODAWC膭 TEL: 661991465;
ASPEN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja rob贸t budowlanych zg. z obowi膮zuj膮cymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remont贸w i umowami, bie偶膮ca kontrola obmiar贸w rob贸t sporz膮dzanych przez wykonawc贸w, w tym obmiar贸w rob贸t zanikowych, rozliczanie wykonanych rob贸t, prowadzenie dokumentacji, kosztorysowanie.
Gda艅ska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa - 2016-07-28 - Gda艅sk (pomorskie)
Wprowadzanie danych do system贸w informatycznych.Godziny pracy 8-16
Towarzystwo Ubezpiecze艅 Wzajemnych TUW - 2018-08-31 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
reprezentowanie firmyw kontaktach bezpo艣rednich z klientami indyjskimi,budowanie i utrzymywanie d艂ugotrwa艂ej wsp贸lpracy i relacji z klientami,pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w klient贸w z Indii
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
budownictwi, prowadzenie inspekcji bud贸w i innych obiekt贸w budowlanych, przeprowadzanie kontroli
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu - 2016-09-29 - Zgierz (艂贸dzkie)
Wed艂ug stanowiska
Miejski Zarz膮d Obiekt贸w Komunalnych - 2018-12-03 - Kluczbork (opolskie)
sprz膮tanie ciag贸w komunikacyjnych, parkingu w pasa偶u handolwym, odsniezanie, koszenie trawy itp
KAR-BUD Sp. z o.o. Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-02-28 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
informatyk
INSTYTUT OCHRONY RO艢LIN - Pa艅stwowy Instytut Badawczy - 2015-12-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Prace biurowe, kosztorysowanie itp. /informacja dodatkowa: wynagrodzenie: 2200 z艂 brutto + premia 15%+ dodatek sta偶owy/
25 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W BIA艁YMSTOKU w Bia艂ymstoku Grupa Zabezpieczenia 艁om偶a - 2016-11-29 - 艁om偶a (podlaskie)
Nadz贸r i kontrola w zakresie przestrzegania przepis贸w zasad bhp zgodnie z obowi膮zuj膮cymi regulacjami w tym zakresie. Przeporwadzenie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w, zasad bhp. Bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych. Sporz膮dzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpiecze艅stwa i higieny pracy zawieraj膮cych propozycje przedsi臋wzi臋膰 technicznych i organizacyjnych maj膮cych na celu zapobieganie zagro偶eniom 偶ycia i zdrowia pracownik贸w oraz popraw臋 warunk贸w pracy.
Szpital Powiatowy w Zawierciu - 2017-11-10 - Zawiercie (艣l膮skie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku ekonomia, rachunkowo艣膰. Osoba zatrudniona b臋dzie odpowiedzialna za prowadzenie ksiegowo艣ci firmy. Kontakt z pracodawc膮 e-mailowy: praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O. O - 2017-01-26 - Rybnik (艣l膮skie)
do uzgodnienia
EXPO-GASTRO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-14 - Rzesz贸w (podkarpackie)
zasady bezpiecze艅stwa i higieny pracy w sklepie, zapoznanie si臋 z grupami towarowymi i kodami w sklepie, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 kasy fiskalnej, samodzielna praca na stanowisku
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Czark贸w (艣l膮skie)
praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Opole Lubelskie, zarz膮dzanie oddzia艂em firmy (biura handlowego), po okresie pr贸bnym utworzenie biura handlowego w Opolu Lub., mo偶liwo艣膰 pracy w miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klient贸w, spotkania z klientami, raportowanie sprzeda偶y, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w pakiecieoffice, tworzenie ofert i zam贸wie艅 dla klient贸w
PRO AUTOMATIC SP. Z O. O. - 2017-12-27 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu dzia艂a艅 zwi膮zanych z organizacj膮 sta偶y, w tym:- udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji miejsc odbywania sta偶u,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania sta偶u dla os贸b bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosk贸w o organizacj臋 miejsc sta偶u,- sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosk贸w o organizacj臋 miejsc sta偶u do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w odbywania sta偶u, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do bezrobotnych odbywaj膮cych sta偶 organizowany przez PUP,- przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji miejsc odbywania sta偶u,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane miejsca sta偶u oraz wymaganych rejestr贸w,- prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- przygotowywanie dokumentacji dla os贸b bezrobotnych dotycz膮cych rozpocz臋cia sta偶u,- przekazywanie dokumentacji dotycz膮cej os贸b bezrobotnych rozpoczynaj膮cych sta偶 do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅,- wystawianie za艣wiadcze艅 o odbyciu sta偶u,- przekazywanie ofert odbywania sta偶u do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- sporz膮dzanie list wyp艂at dot. zwrotu koszt贸w bada艅 lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem sta偶u,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Dzia艂u danych i informacji dotycz膮cych organizacji miejsc sta偶u,- przekazywanie do Dzia艂u Finansowo - Ksi臋gowego informacji na temat podpisywanych um贸w sta偶owych, liczby os贸b podejmuj膮cych sta偶, okresu sta偶u,- bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji miejsc sta偶u do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do odbycia sta偶u, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo Ksi臋gowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dotycz膮cych zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przyznawaniem bon贸w sta偶owych oraz wyp艂acaniem premii dla pracodawcy, kt贸ry zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesi臋cy, realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych w zakresie: organizacji sta偶y, przyznania bon贸w sta偶owych oraz wyp艂aty premii dla pracodawcy, kt贸ry zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesi臋cy.2. Obs艂uga zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku - 2016-06-28 - P艂ock (mazowieckie)
Przew贸z zestawu przewiertowego komfortowym tandemem Volvo FH z przyczep膮. Praca z lokalizatorem Falcon F5. Obs艂uga mieszalnika bentonitu. Prace towarzysz膮ce wykonywaniu horyzontalnych przewiert贸w sterowanych. Bie偶膮ca konserwacja maszyny przewiertowej i zestawu samochodowego, okres pr贸bny 3 miesi膮ce, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia
Przedsi臋biorstwo Rob贸t In偶ynieryjnych Balgaz Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Sosnowiec (艣l膮skie)
zgodnie z og艂oszeniem o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze dost臋pnym na stronie bip.um.cieszyn.pl
Centrum Us艂ug Wsp贸艂nych Cieszyn - 2018-03-30 - Cieszyn (艣l膮skie)
Naliczanie wynagrodze艅, naliczanie oraz odprowadzanie sk艂adek do ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporz膮dzanie rocznych deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
- ropakowywanie i uk艂adanie towaru w sklepie,- doradztwo przy obs艂udze klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Ocena stanu technicznego obiekt贸w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport kontener贸w morskich na terenie Polski.Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku.
"KASIA" Katarzyna Szmagli艅ska - 2018-07-10 - Wielki Klincz (pomorskie)
Przygotowywanie projekt贸w akt贸w normatywnych, tworzenie korespondencji, prowadzenie Portalu Potencja艂u
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
brak
Boruta - Soft Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Zgierz (艂贸dzkie)
realizacja opieki zdrowotnej nad osadzonymi, nadz贸r i kontrola nad podleg艂ymi pracownikami w ambulatorium, organizowanie pracy w dziale
ZAK艁AD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2017-11-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w w szczeg贸lno艣ci:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem rob贸t remontowych w zakresie wykonania rob贸t zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpo偶arowymi oraz sztuk膮 budowlan膮 oraz finansowego rozliczania rob贸t remontowych.- uczestnictwo w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, proponowanie przedsi臋wzi臋膰 i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 publicznych, pomoc w organizowaniu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, nadzorowanie bie偶膮ce, odbi贸r ko艅cowy i rozliczanie rob贸t budowlanych,- nadz贸r nad organizacj膮 i realizacj膮 okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych,- nadz贸r nad prowadzeniem zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami niezb臋dnej dokumentacji dla poszczeg贸lnych obiekt贸w i nieruchomo艣ci RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urz膮dze艅,- Analizowanie i opiniowanie:a) protoko艂贸w z kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorys贸w inwestorskich (program贸w rob贸t);c) rocznych plan贸w remont贸w i konserwacji sporz膮dzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) program贸w organizacyjno u偶ytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projekt贸w budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiekt贸w stosownie do przepis贸w wynikaj膮cych z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez u偶ytkownika (administratora) zasad w艂a艣ciwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymog贸w Prawa budowlanego, instrukcji i przepis贸w resortowych;c) w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiekt贸w;d) prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zada艅 organizacyjno-administracyjnych dla jednego z oddzia艂贸w firmy. Obs艂uga korespondencji mailowej. Przygotowywanie, weryfikacj臋, aktualizacj臋, organizacj臋 oraz archiwizacj臋 dokument贸w. Prowadzenie r贸偶nego rodzaju ewidencji. Organizacja oraz rezerwacja spotka艅.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zgodnie z og艂oszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE G脫RY - 2016-02-10 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mo艣ciska (mazowieckie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpo偶arowej, przestrzeganie przepis贸w przeciwpo偶arowychi techniczno- budowlanych, szkolenie 偶o艂nierzy zawodowych, 偶o艂nierzy OT oraz pracownik贸w RON w zakresie ochrony przecipo偶arowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej w tym praktycznych przedsi臋wzi臋膰 szkoleniowych, sporz膮dzanie wykaz贸w i nale偶no艣ci sprz臋tu po偶arniczego dla budynk贸w, obiekt贸w, teren贸w oraz wojskowego sprz膮tu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpo偶arowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIA艁YMSTOKU - 2018-11-14 - Bia艂ystok (podlaskie)