ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MYSZKÓW) Myszków oferta pracy CCC S.A.

meble ogrodowe rattan

Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MYSZKÓW)

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Data publikacji: 2018-01-22

Lokalizacja: Myszków (śląskie)

Pracodawca: CCC S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MYSZKÓW)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myszków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Myszków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]

Nazwa pracodawcy: CCC S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Strefowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2018

Data dodania oferty pracy: 22.01.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; pomoc przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; pomoc przy wprowadzaniu do systemu finansowo-ksiegowego dokumentów finansowych; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; pomoc przy wypełnianiu formularzy podatkowych i sporządzaniu zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; bieżąca obsługa klientów biura rachunkowego; arciwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-07-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - od 1 900 PLN

Przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni orientalnej tj. byrak, falafel, dolma, sarma.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI-1310 - od 13 PLN

praca w zakładzie produkcyjnym polegająca na oklejaniu megakubełków, sprzątaiu i drodnych pracach pomocniczych . Praca w Świerczowie na umowe zlecenie
P.U.H. "ŁUKASZ " GOLD DRÓB Paweł Łukasz - 2017-08-18 - Świerczów (opolskie)

ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGO - do 1 850 PLN

sporządzanie projektów pism w postępowaniu administracyjnym,prowadzenie kalendarza kancelarii,prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,organizacja spotkań z klientami kancelarii,obsługa konta poczty mailowej ePUAP
Kancelaria Doradztwa Podatkowego TK TAX Tomasz Kaczyński - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 2 000 PLN

Rejestr dokumentów przychodzących i wychodzących. Sprzedaż artykułów pocztowych. Raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Łajski (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI - od 2 100 PLN

Twozrenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałowych.
JMM Budownictwo Marcin Milewczyk - 2017-11-13 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji, prowadzenie kalendarza, organizacja pracy biura, wspomaganie pracowników
OPEN FINANCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIEMIECKOJĘZCZNEGO - od 4 100 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 057 PLN

Prowadzenie dokumentacji, planowanie tras, kontakt z klientem w kraju i zagranicą. Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące.
ATM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-13 - Dolaszewo (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. WYCEN I OFERTOWANIA - do 2 800 PLN

Wykształcenie: średnie (mile widziane wykształcenie wyższe lub techniczne); mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra obsługa komputera oraz zaawansowana znajomość pakietu MS Office; dokładność oraz sumienność; umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, zmysł techniczny, zaangażowanie; znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: przygotowywanie wycen oraz ofert na podstawie zamówień od klientów zagranicznych; analiza dokumentacji przesyłanej przez klienta zagranicznego, związanej z zamówieniem (opisy, rysunki, schematy); analiza potrzeb i oczekiwań klienta; ścisła współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy; wykonywanie innych poleceńzleconych przez przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Prace biurowe, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie rozliczeń, formularzy, umów, zestawień, edycja dokumentów, sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 925 PLN

wystawianie faktur, zleceń transportowych, współpraca z biurem rachunkowym, obsługa klienta, prowadzenie statystyk, odbieranie telefonów, wspieranie działań marketingowych, dbanie o ład i porządek w biurze, prowadzenie korespondencji /oferta z GCP Koniecpol/
"NATURANIT" Marcin Skiba - 2016-09-06 - Koniecpol (śląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Bieżąca obsługa klienta.
Biuro Rachunkowe "DEBET" Usługi Transportowe M .Lebioda - 2017-11-27 - Konin (wielkopolskie)

MONTER REKLAMY - od 2 000 PLN

PRODUKCJA, MONTAŻ I OKLEJANIE REKLAM
Pracownia Reklamy GRAKOM Grażyna Matuszak-Bąk; Czysty Dom - 2017-05-09 - Konin (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 000 PLN

Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)

MALARZ BUDOWLANY - od 3 000 PLN

praca wewnątrz budynku, remonty na klatkach schodowych
Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Janoszka - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ADWOKATA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Drezdenko (lubuskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY - OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 800 PLN

Program - Zatrudnienie osób do 30 roku życia. Uruchamianie i ustawianie maszyn produkcyjnych, kontrolowanie procesu produkcyjnego zgodnie z wymogami ISO, optymalizacja procesów produkcyjnych, dbanie o właściwą eksploatację parku maszynowego, rozliczanie produkcji w systemie ERP,wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem procesu produkcyjnego, praca zgodnie ze standardami norm ISO, przekazywanie zmiany, dbanie o jakosciowe i terminowe wykonywanie zadań, codzienna komunikacja i współpraca na wysokim poziomie, dbanie o porządek na obszarze produkcji.Wymagania: wykształcenie zawodowe mechanik, elektronik, elektryk. Wymagane doswiadczenie mechaniczne, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, uprawnienia na wózki jezdniowe, uprawnienia na suwnice z poziomu roboczego, uprawnienia SEP do 1 kw, umiejętnosci z obszaru ogólnej mechaniki, elektryki, elektroniki, obsługa komputera, komunikacja i współpraca na wysokim poziomie, kultura osobista. Pracodawca zapewnia odpowiednie przyuczenie do pełnienia stanowiska.
P.P.H.U. POLIPACK SpółkaJawna Irena Więckowska i Katarzyna Kolmetz - 2016-04-07 - Gościcino (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA STAŻ EFS POWER (SZPROTAWA) - 997,4 PLN

pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi w grupie przedszkolnej, pomoc w organizowaniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrzesiny (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 300 PLN

przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, rejestracja pacjentów, prowadzenie dokumentacji medycznej, obsługa kasy fiskalnej, sprzątanie
Usługi Stomatologiczne Ewelina Śledzicka-Bereza - 2018-06-06 - Piaski (lubelskie)

ASYSTENT PRAWNY DS. EKSPORTOWYCH - od 3 500 PLN

Kontrola formalno-prawna dokumentacji zwieranych umów na Ukrainie, przygotowywanie opinii prawnych i umów, bieżąca analiza zmian w przepisach prawa ukraińskiego, tłumaczenie dokumentów polsko-ukraińskich, częściowe przygotowywanie dokumentacji exportowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Lubojenka (śląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 3 000 - 3 340 PLN

1. Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub innych uzasadnień.2. Dokonywanie analizy akt sprawy we wskazanym zakresie.3. Kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd.4. Zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania.5. Sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi.6. Gromadzenie, we wskazanym zakresie orzecznictwa i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywanie innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.7. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania, zleconych przez sędziego.
SĄD REJONOWY - 2016-12-27 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW WDRAŻANIA PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH - od 2 500 PLN

- rozliczanie i ewaluacja projektów konkursowych realizowanych przez stowarzyszenia. Stała Pomoc doradcza w zakresie wdrażania LSR. Organizacja pracy rady stowarzyszenia oceniającej operacje i pracę zarządu. Praca administracyjna.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DOBRA WIDAWA - 2016-07-12 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

Asystent projektanta
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU - od 2 500 PLN

obsługa i administarcja biura budowy, zarządzenie obiegiem informacji i niezbędej dokumentacji, ewidencja i dystrybucja dokumentów przychodzacych i wychodzących, ewidencja narzędzi, weryfikacja poprawności dokumentacji wypełnianej przez pracowników, współpraca z działem kadr i księgowością, współpraca z kierownikiem budowy
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Enbler, Tomasz Lach Spółka Jawna - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WAŁCZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)