STARSZY TECHNIK K/M Warszawa oferta pracy Komenda Sto艂eczna Policji
Stanowisko: STARSZY TECHNIK K/M
Wynagrodzenie: od 2聽983,9 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Data publikacji: 2020-10-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Sto艂eczna Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽983,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia 19,44%+ dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽983,9 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2021
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zam贸wienia publiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa- poufne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
#EWYMAGANE WYKSZTA艁CENIE: - 艣rednie WYMAGANIA NIEZB臉DNE: - 2 lata sta偶u pracy, kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do pe艂nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran偶y budowlanej, - przynale偶no艣膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa. umiej臋tno艣ci: - znajomo艣膰 ustaw: a) prawo budowlane, b) prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie zasad i tryb贸w udzielania zam贸wie艅, c) o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania 艣rodkami publicznymi, d) o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych w zakresie zasad odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, e) oraz akt贸w wykonawczych. - umiej臋tno艣ci: stosowanie prawa w praktyce, obs艂ugi komputera (pakiet MS Office, Norma-Pro). Kopia po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "poufne" lub o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przeprowadzenie post臋powania sprawdzaj膮cego.Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Sto艂eczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Sto艂eczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej, a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy z przepis贸w o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usuni臋cia danych osobowych, - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane. Tre艣膰 klauzuli informacyjnej znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zak艂adce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Sto艂ecznej Policji mo偶e nast膮pi膰 po przeprowadzeniu przez Pe艂nomocnika Komendanta Sto艂ecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych post臋powania sprawdzaj膮cego i wydaniu po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i wa偶no艣ci po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa w przypadku legitymowania si臋 po艣wiadczeniem bezpiecze艅stwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, kt贸re nie spe艂ni膮 wymog贸w formalnych, niekompletne oraz przes艂ane po terminie nie b臋d膮 brane pod uwag臋. O艣wiadczenia musz膮 by膰 podpisane w艂asnor臋cznie. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Decyduje data stempla pocztowego. [Zg艂oszenia: bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl, 47 72 338 26]
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Sto艂eczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 05.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffacf876e5b435be6d8366477e33c94e
Podobne oferty pracy
obs艂uga mieszka艅c贸w Sp贸艂dzielni Mieszkaniowej, wizje w terenie, sprawowanie kontroli nad pracami dozor贸w, prace sekretarskie
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2018-04-17 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Lekarz anestezjolog -Blok Operacyjny lub Oddzia艂 Anestezjologii i Intensywnej Opieki
Samodzielny Publiczny Zesp贸艂 Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2018-11-28 - Lesko (podkarpackie)
roz艂adunek i za艂adunek towar贸w
PPHU MERCATOR - 2019-01-24 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
jw.
G艂贸wny Urz膮d Nadzoru Budowlanego - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sprzeda偶y detalicznej, wyk艂adanie towaru, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o porz膮dek w miejscu pracy.
"SPO艁EM" POWSZECHNA SP脫艁DZIELNIA SPO呕YWC脫W "G脫RNIK" W BRZESZCZACH - 2017-06-05 - Brzeszcze (ma艂opolskie)
Dokonywanie zmian w systemie SAP odno艣nie pracownik贸w standardowych i zagranicznych; zapewnienie i/lub wspieranie prawid艂owej i terminowej realizacji cykli globalnych; przygotowywanie raport贸w dot. wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 dla menad偶er贸w HR i innych os贸b, na 偶膮danie lub w regularnych odst臋pach czasu; zapewnienie klientom i zespo艂om jasnych i precyzyjnych odpowiedzi w kwestiach dot. odszkodowa艅, 艣wiadcze艅 i p艂ac; ci膮g艂a identyfikacja mo偶liwo艣ci poprawy maj膮ca na celu zwi臋kszenie efektywno艣ci wydajno艣ci.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, wsp贸艂praca z dzia艂em realizacji zam贸wie艅
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obs艂uga interesant贸w, przyjmowanie i kompletowanie wniosk贸w o 艣wiadczenia pieni臋偶ne z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w, przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji zwi膮zanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego rolnik贸w, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cejWarunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godz. dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w).Budynek Plac贸wki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje si臋 na pierwszym i trzecim pi臋trze budynku. Praca wymaga przemieszczania si臋 pomi臋dzy pi臋trami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2017-10-30 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
wymiana elewacji budynk贸w
Elmont Zak艂ad Remontowo Elewacyjny Struzik Zofia - 2016-03-10 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkim Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : sierpie艅 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ymi budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-07-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)
praca zgodnie z zawodem
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNE I US艁UGOWE "CONCRET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Tychy (艣l膮skie)
Prace magazynowe, zbieranie i rozk艂adanie towaru
RECORD SP. JAWNA R. NOWAK, M.SAWICKI, M. CHOSZCZ - 2016-08-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydent贸w,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu 艣rodowiska,- komunikacja i konsultacja z wewn臋trzymi i zewn臋trznymi osobami o takich samych umiej臋tno艣ciach technicznych,- zarz膮dzanie systemem wydajno艣ci, potencja艂em wykonawczym, jako艣ci膮 us艂ug itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie wymaga艅 biznesowych, projektowanie rozwi膮za艅 technicznych oraz zabezpieczanie, wdro偶enie i testowanie funkcjonalno艣ci; wsp贸艂praca z interesariuszami -definiowanie wymaga艅 funkcjonalych oraz niefunkcjonalnych;
NORDEA BANK AB SP脫艁KA AKCYJNA ODDZIA艁 W POLSCE - 2017-12-08 - Gda艅sk (pomorskie)
pobieranie i rozliczanie odp艂atno艣ci got贸wkowych za wy偶ywienie uczni贸w Szko艂y Podstawowej nr 19 w Olsztynie w dniach ustalonych przez Dyrektora Zespo艂u; sprawdzanie i rozliczanie odp艂atno艣ci dokonywanych za pomoc膮 przelew贸w elektronicznych; prowadzenie rejestru odp艂atno艣ci uczni贸w Zespo艂u korzystaj膮cych z do偶ywiania; organizacja i nadz贸r nad procesem zam贸wie艅 publicznych Zespo艂u we wsp贸艂pracy z kierownikiem gospodarczym i starszym intendentem; prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych;prowadzenie sprawozdawczo艣ci zam贸wie艅 publicznych po zako艅czonym roku kalendarzowym;przygotowywanie danych do sprawozda艅 i informacji dla organu prowadz膮cego; wsp贸艂praca z o艣rodkami pomocy spo艂ecznej; uzgadnianie z ksi臋gowo艣ci膮 Zespo艂u stanu nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 na koniec ka偶dego miesi膮ca i roku bud偶etowego;sporz膮dzanie korespondencji dotycz膮cej swojego odcinka pracy; wsp贸艂praca ze starszym intendentem i kucharzami w opracowywaniu dekadowych jad艂ospis贸w; inne czynno艣ci zlecone przez DyrektoraGodziny pracy: 7,30-15,30
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2018-11-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga klienta call center
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
konserwacja urz膮dze艅 elektrycznych
Profarms Sp. z o.o. - 2017-12-29 - Zielona (mazowieckie)
- zatwierdzanie transakcji (zabezpieczenie czasowych i dok艂adnych odbior贸w i wyda艅 potwierdze艅 wymiany) - zgodno艣膰 transakcji (doprowadzenie do zgodno艣ci wszystkich rynk贸w pieni臋偶nych i zagranicznych transakcji, czasowo sprawdzaj膮c i rozwi膮zuj膮c otwarte rachunki) - roczne op艂aty (procesowanie poprawnie i dok艂adnie rocznych p艂atno艣ci w zgodzie z praktykami, standardami, zasadami i innymi uzgodnionymi instrukcjami); - ulepszenia i projekty (proponowanie odpowiednich ulepsze艅 systemowych i procesowych przy wsparciu ci膮g艂e adaptacji do biznesu i zgodno艣ci); - pe艂nomocnictwa bankowe (wsparcie dla 艣redniego urz臋dnika w aktualizowaniu podpis贸w sygnatariuszy i wszystkich typach praw dost臋pu w aplikacjach p艂atno艣ciowcyh)
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Utrzymywanie infrastruktury IT (przy wsp贸艂pracy z zewn臋trzn膮 firm膮). Administrowanie i wsp贸艂praca z dostawcami wszystkich system贸w informatycznych. Rozw贸j i konfiguracja ww. system贸w w kontek艣cie wi臋kszej kompatybilno艣ci, userfriendly. Opracowywanie i wdra偶anie nowych narz臋dzi informatycznych (przy wsp贸艂pracy z zewn臋trznymi firmami). Wynagrodzenie 5000 z艂 netto/miesi臋cznie.
DONE Deliveries Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp.K - 2018-10-29 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga magazynu, produkcja przewod贸w hydraulicznych, dow贸z na kopalnie
PRZEDSI臉BIORSTWO OBS艁UGI IMPORTU I EXPORTU "SEMPER" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-31 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
rozwo偶enie towaru, pozyskiwanie klient贸wwykszta艂cenie 艣rednie,prawo jazdy kat. Bsamodzielno艣膰komunikatywno艣膰trasy - Wielkopolska
Firma Handlowo Us艂ugowo Produkcyjna "MARPOL" Rados艂aw Matysek - 2016-03-11 - 艢wieca (wielkopolskie)
-opracowywanie zg艂osze艅 na kursy kwalifikacyjne i doskonal膮ce 偶o艂nierzy-prowadzenie bazy danych dotycz膮cej zg艂oszonych kandydat贸w na kursy-przygotowywanie pism przewodnich do dokument贸w opracowywanych w sekcji-przygotowanie materia艂贸w analitycznych niezb臋dnych do opracowania meldunk贸w, sprawozda艅 oraz zestawie艅-bie偶膮ca aktualizacja danych zawartych w systemie informatycznym
32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2020-03-13 - Lublin (lubelskie)
鈥rowadzenie dok艂adnej ewidencji kadrowej uczestnik贸w m艂odocianych.鈥ompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracownik贸w m艂odocianych.鈥a艂atwianie formalno艣ci z przyjmowaniem i zatrudnianiem uczestnik贸w.鈥porz膮dzanie um贸w o prac臋, decyzji dotycz膮cych zmian kadrowych, rozwi膮zanie stosunku pracy, wystawianie 艣wiadectw pracy.鈥rowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w m艂odocianych.
kontakt przez OHP - 2020-08-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Identyfikacja nowych mo偶liwo艣ci technologicznych i dok艂adnego analizowania i oceny nowych proces贸w, - Analizowanie, zrozumienie i dokumentowanie proces贸w biznesowych w szczeg贸艂ach, - Identyfikacja i komunikowanie wymaga艅 infrastruktury technicznej.- Rozwi膮zania technologiczne Projektowanie RPA zgodnie ze standardowymi zasadami projektowania, - Konfiguracja nowego oprogramowania RPA (Blue Prism lub Automation Anywhere lub UiPath) proces贸w i obiekt贸w przy u偶yciu podstawowych zasad przep艂ywu pracy, kt贸re s膮 skuteczne, dobrze zorganizowane, utrzymane i 艂atwe do zrozumienia, - Wspieranie istniej膮cych proces贸w i wdro偶enie zmiany wymaga艅 w ramach zorganizowanego procesu kontroli zmian, - Mentoring wsp贸艂pracownik贸w poprzez szkolenia w oprogramowaniu RPA i programu akredytacyjnego, udzielanie porad i wskaz贸wek na temat technik najlepszych praktyk i rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
sprzatanie pomieszcze艅 biurowych
El偶bieta Zawieja "PUCU艢" - 2020-04-27 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:- obs艂uga stanowiska do spraw interesant贸w,- przyjmowanie i kompletowanie wniosk贸w o 艣wiadczenia pieni臋偶ne z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w,- opracowywanie wniosk贸w sk艂adanych przez interesant贸w,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w). Budynek Plac贸wki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje si臋 na pierwszym i trzecim pi臋trze budynku. Praca wymaga przemieszczania si臋 pomi臋dzy pi臋trami.umowa na zast臋pstwo wymiar etatu: 0,5
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2020-02-03 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiemMiejsce pracy Elbl膮g i okoliceWynagrodzenie od 13,70 z艂/h
MARCZ-BUD Mieczys艂aw Marczy艅ski - 2018-04-19 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Samodzielne zarz膮dzanie wieloma projektami 艣redniej wielko艣ci oraz du偶ymi, kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi. Lokalne wsparcie dla regionalnych i globalnych dzia艂a艅. Wspieranie projekt贸w na innych czekoladowych platformach. Udzia艂 w rozwijaniu prototyp贸w produkt贸w w zgodzie z wymogami technicznymi, badaniami i niezb臋dn膮 dokumentacj膮. Kierowanie faz膮 komercjalizacji i uczestnictwo w fazie start-up produktu wraz z przygotowaniem niezb臋dnej dokumentacji. Tworzenie specyfikacji produkt贸w. Przewodzenie transferowi technologii do personelu operacyjnego. Wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu raport贸w i recenzji postprodukcyjnych. Konsultacje z naukowcami i technologami z innych kraj贸w. Miejsce pracy: Wroc艂aw Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: telefoniczny Oferta w sali:H
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
tworzenie atmosfery i pozytywnych do艣wiadcze艅 go艣ci w restauracji poprzez aktywne nawi膮zywanie kontaktu budowanie ich pozytywnych do艣wiadcze艅zapewnianie go艣ciom spersonalizowanej obs艂ugi wsp贸艂prac臋 z innymi pracownikami oraz kadr膮 mened偶ersk膮 restauracji
BAKS Alina Borucka Restauracje McDonald's - 2019-09-10 - L臋bork (pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych metod膮 MIG, prace 艣lusarsie
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)