STARSZY LIDER DS. AUTOMATYZACJI PROCESÓW Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY LIDER DS. AUTOMATYZACJI PROCESÓW
Wynagrodzenie: od 13 344,66 PLN
Zakres obowiązków: - Identyfikacja nowych możliwości technologicznych i dokładnego analizowania i oceny nowych procesów, - Analizowanie, zrozumienie i dokumentowanie procesów biznesowych w szczegółach, - Identyfikacja i komunikowanie wymagań infrastruktury technicznej.- Rozwiązania technologiczne Projektowanie RPA zgodnie ze standardowymi zasadami projektowania, - Konfiguracja nowego oprogramowania RPA (Blue Prism lub Automation Anywhere lub UiPath) procesów i obiektów przy użyciu podstawowych zasad przepływu pracy, które są skuteczne, dobrze zorganizowane, utrzymane i łatwe do zrozumienia, - Wspieranie istniejących procesów i wdrożenie zmiany wymagań w ramach zorganizowanego procesu kontroli zmian, - Mentoring współpracowników poprzez szkolenia w oprogramowaniu RPA i programu akredytacyjnego, udzielanie porad i wskazówek na temat technik najlepszych praktyk i rozwoju.
Data publikacji: 2017-05-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Identyfikacja nowych możliwości technologicznych i dokładnego analizowania i oceny nowych procesów, - Analizowanie, zrozumienie i dokumentowanie procesów biznesowych w szczegółach, - Identyfikacja i komunikowanie wymagań infrastruktury technicznej.- Rozwiązania technologiczne Projektowanie RPA zgodnie ze standardowymi zasadami projektowania, - Konfiguracja nowego oprogramowania RPA (Blue Prism lub Automation Anywhere lub UiPath) procesów i obiektów przy użyciu podstawowych zasad przepływu pracy, które są skuteczne, dobrze zorganizowane, utrzymane i łatwe do zrozumienia, - Wspieranie istniejących procesów i wdrożenie zmiany wymagań w ramach zorganizowanego procesu kontroli zmian, - Mentoring współpracowników poprzez szkolenia w oprogramowaniu RPA i programu akredytacyjnego, udzielanie porad i wskazówek na temat technik najlepszych praktyk i rozwoju.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 344,66 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 13344,66 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LIDER DS. AUTOMATYZACJI PROCESÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 344,66 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych (wymagany staż - lata: 7)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe informatyczne; 2) staż pracy: minimum 7 lat doświadczenia w programowaniu, min 6 miesięcy w automatyzacji procesów; 3) umiejętność-specjalność: - doświadczenie w programowaniu C#, .NET, - doskonała znajomość języka i środowiska Java, - bardzo dobra znajomość i doświadczenie w SQL, ORACLE, VBA, ITIL oraz RPA TOOLS, - znajomość metodologii SCRUM, AGILE, LSS, - doświadczenie w zarządzaniu projektami, - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem, 4) inne:dbałość o szczegóły, analityczne myślenie, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Data dodania oferty pracy: 04.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
występy cyrkowe, pomoc przy programie, pomoc przy namiocie cyrkowym
Dominik Kozłecki Agencja Artystyczna WICTORIA - 2018-01-15 - Miedzierza (świętokrzyskie)
Układanie drewnianych desek o wymiarze 125 cm x 14 cm x 2,5 cm
SYL-DREW - Sylwia Delegacz - 2017-04-10 - Starowola (mazowieckie)
Domowa opieka osobista.Praca w charakterze opiekuna.Wymagania: kurs pierwszej pomocy, kurs opieki nad chorym w domu, mile widziane prawo jazdy kat. "B"
MG PARTNER Marcin Grzesiak - 2016-01-29 - Racibórz (śląskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
WYKO NYWANIE ZABIEGÓW FIZJOTERAPEUTYCZNYCH
"ZIP-MED REHABILITACJA" S.C. M. ŚLIWIŃSKA, M. ŚLIWIŃSKI - 2017-06-21 - Konin (wielkopolskie)
Przestrzeganie dyscypliny pracy, dbanie o wygląd sal muzealnych,oprowadzanie gości hotelowych i grup zorganizowanych
AMW Hotele Sp.z o.o. - 2018-05-18 - Sucha (dolnośląskie)
Przygotowywanie i/lub zarządzanie raportami w zakresie dostaw, handlu, kosztów ogólnych. Wsparcie procesu analizy procesowej poprzez dostarczanie niezbędnych danych wejściowych w zakresie dostaw, handlu, kosztów ogólnych. Dostarczanie wymaganych danych niezbędnych do korekt zamknięcia. Sprawdzanie kompletności miesięcznego zamknięcia rachunkowości zarządczej. Przygotowywanie kalkulacji kosztów. Zamykanie zleceń inwestycyjnych. Dostarczanie własnych ekspertyz procesu do Administratora. Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, pracownikami lokalnymi OpCo i innymi zainteresowanymi stronami. Wsparcie wewnętrzne/audyty zewnętrzne. Kontrola procesów i zgłaszanie wszelkich niezgodności. Odpowiedzi na zapytania z OpCo zgodnie z procesem zarządzania usługami. Identyfikowanie problemów i stosowanie uzgodnionych procedur w odpowiednim czasie. Zapewnienie wysokiej jakości usług poprzez stosowanie norm zarządzania usługami i SLA. Wykonywanie czynności zgodnie ze standardowymi procesami. Przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez dzielenie się pomysłami, udział w projektach, oraz stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kraków (małopolskie)
Podstawowe zadania na stanowisku :- Organizowanie zaopatrzenia jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego oraz CBŚP i BSWP w zakresie sprzętu medycznego, druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych, pieczęci i stempli służbowych.- Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu medycznego.- Dokonywanie okresowych porównań, uzgodnień ewidencji głównej z ewidencjami magazynowymi i poszczególnych Wydziałów KWP oraz jednostek podległych jak również CBŚP i BSWP.- Opracowywanie norm, tabel należności w zakresie gospodarki sprzętem medycznym oraz dotyczących druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych.- Opracowywanie obliczanie normatywu magazynowego w zakresie w/w sprzętu i materiałów oraz okresowa kontrola wielkości i wartości zapasów magazynowych.- Organizowanie klasyfikacji w zakresie gospodarki sprzętem medycznym, drukami i formularzami służbowymi, lekami i materiałami opatrunkowymi, pieczęciami i stemplami służbowymi przeznaczonymi do wycofania z eksploatacji i wybrakowania.- Przygotowywanie i uruchomienie wniosku o rozpoczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w przedmiocie określonym w zakresie obowiązków służbowych.- Uczestnictwo i wykonywanie obowiązków w ramach pracy w komisji przetargowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do ustawy i Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji, nadzór nad realizacją umów.- Sporządzanie protokołów szkód w mieniu Skarbu Państwa.- Uczestnictwo w pracach komisji inwentaryzacyjnych.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie gospodarki terenami zielonymi
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonywanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i azerskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy. Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejacych niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie. Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łącznosci i informatyki w celu utrzymywania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych. Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania. Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych. Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu. Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WAŁCZU - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: -procesowanie i rejestracja faktur w ściśle określonych procedurach, uzgadnianie wpisów, rozwiązywanie nierutynowanych zapytań i doprowadzanie do terminowego i dokładnego przetwarzania dokumentów, -utrzymywanie kontroli nad przepływem pracy dla przydzielonej grupy dostawców, aktywne identyfikowanie problemów, -używanie bieżącej wiedzy na temat P&P, wymogów dotyczycących podatku VAT, podatku akcyzowego, podatku u źródła innego przepisu podatkowego, -utrzymywanie ścisłej współpracy z zespołem dla zapewnienia wykwalifikowanego monitoringu wprowadzanych wpisów, -przygotowywanie raportów do spełniania wymogów dotyczących kontroli i przeprowadzanie różnych analiz w celu poprawy cyklu przetwarzania faktur, -sporządzanie sprawozdań z zarządzania oraz informacji statystycznych i finansowych, -utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodności - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2018-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik kancelaryjny
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem Vat, wystawianie faktur Vat, sporządzanie wyciagow bankowych i prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Bytom (śląskie)
Udział we wdrażaniu projektów badawczo-rozwojowych różnego typu zarówno o średniej, jak i wysokiej złożoności. Przygotowywanie raportów badawczych i specyfikacji dot. procesów, wdrażanie nowych procedur. Nadzorowanie oraz instruktaż w zakresie tworzenia komercyjnych urządzeń skali. Zarządzanie oceną projektów. Zapewnienie spójności, precyzji technicznej i zgodności z przyjętymi metodami pracy. Przedstawianie rekomendacji w zakresie prowadzonych prac projektowych. Współpraca z partnerami biznesowymi i budowanie sieci kontaktów.Umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
montaż okien i drzwi, prace ogólnobudowlane - malowanie , gipsowanie
"DEKOR" Marta Bończak w Ciechanowie - 2017-02-22 - Ciechanów (mazowieckie)
•telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami,•wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych,•doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
BANK POCZTOWY S.A. - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sochaczew (mazowieckie)
Administrowanie systemami operacyjnymi w komputerach;Likwidowanie uszkodzeń w sieciach telefonicznych;Konserwacja i naprawa sprzętu łączności;Realizowanie usług abonenckich w centralach telefonicznych;Prowadzenie dokumentacji technicznej.
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu - 2016-07-07 - Lubań (dolnośląskie)
w załączniku
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów,bezpośredni kontakt z klientem niderlandzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie mebli kuchennych i szaf wnękowych. Praca także w terenie - u klienta.
P.P.H.U. STOLARSTWO-TAPICERSTWO Export-Import A.Kuźnik - 2016-10-31 - Mąkoszyce (wielkopolskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie komunikacji między interscenariuszami, przewodnictwo oraz przekazywanie wiedzy, wsparcie w wykonaniu najważniejszych zadań. Definiowanie kluczowych wskaźników procesu i regularne raportowanie na ich podstawie.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
czytanie ukraińskich rysunków technicznych- tłumaczenie, prace przy agregatach szpachlarskich i malarskich
MTLpro ŁUKASZ CIEŚLAK - 2016-07-11 - Klępino (zachodniopomorskie)
sprzedaż towaru,metkowanie towaru, układanie na półkach, sprzątanie, przyjmowanie dostaw towarów w punkcie sprzedaży,przygotowywanie produktów do sprzedaży oraz ich wyeksponowanie na połkach, obsługa klientów - sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wietchinin (wielkopolskie)