STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 281,25 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : sierpień 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : sierpień 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 281,25 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 281,25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje; 5) kopia świadectw dokumentujących przebieg zatrudnienia lub/i zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe lub kopia aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z poźń. zm.).10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowiska mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018 poz. 1260 z późń. zm.).11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1260 z późń. zm.). Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej www.ops.bipraciborz.pl lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4.Ogłoszenie o naborze opublikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu.Kandydaci spełniający wymagania formalne (niezbędne) uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną i test wiedzy merytorycznej niezbędnej do pracy na wskazanym stanowisku. Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w niniejszej informacji należy składać w terminie do dnia 06.08.2019 r. do godz. 16.00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie: Dokumenty na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA ds. BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY PRACY oraz ochrony przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej w niepełnym wymiarze czasu pracy 1/8 etatu w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 06.08.2019 r. do godz. 16.00.Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 bądź 138.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 06.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?782f395052711b06ee4a4be534c0e647
Podobne oferty pracy
- Montowanie drobnych elementów zgodnie ze specyfikacją. Kontrola jakości gotowego produktu. Dostarczanie elementów na wybrane stanowiska. Pakowanie elementów. Sortowanie elementów. Obsługa maszyn. Prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dany proces.- Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 3 zmiany w godzinach: 8:00-12:00, 14:00-18:00, 22:00-2:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, umiejętność czytania rysunków technicznych. Mile widziana znajomość języka Rosyjskiego i/lub Ukraińskiego w mowie w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasjerska klienta, utrzymywanie miejsca pracy w czystości. Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek - niedziela), na dwie zmiany między 8 a 22. Wynagrodzenie 2770 zł brutto + prowizja.
Usługi Informatyczne Roman Sienkiewicz - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili. Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami, celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Gdynia (pomorskie)
naprawa części samochodowych z tworzyw sztucznych
E-KAMA - 2016-07-12 - Zielonka (mazowieckie)
Sporzdanie pism; kompletowanie dokumentów; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; bieżąca obsługa administracyjna i pomoc na poszczególnych stanowiskach Wydziałku; pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gorlice (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, sprawdzanie towaru, wydawanie towaru, uzupełnianie towaru, dbanie o miejsce pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Opoczno (łódzkie)
- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
MDLS SYSTEM sp z o.o. - 2016-03-09 - Czempiń (wielkopolskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad magazynem , ewidencja części zamiennych, sprzedaż części.
BUDMAT AUTO SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
Cieśla szalunkowy
Karol Młot ELDO-BUD Firma Budowlana - 2016-04-06 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. PRACA OD LUTEGO.
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW Bielsko-Biała - 2016-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analiza biznesowa na rynkach kapitałowych i przychodów stałych - FXMM - FX / PM / ND - transakcje typu Spot / Forward / Swaps i Derywatywy - strategie Vanilla & Exotic.; Zrozumienie cyklu życia handlu, cyklu życia oprogramowania oraz aplikacji biurowych; Analiza funkcjonalna, pisanie wymogów specyfikacji oraz przypadków użycia; Przeprowadzanie testów tworzenie scenariuszy testowych / przypadków testowych oraz wykonywanie testów i dokumentacja wyników; Przeprowadzanie krytycznej analizy informacji pozyskanych z wielu źródeł. miejsce pracy: UBS, Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w sklepie spożywczym.
Sklep Rogatek Z.Staruszkiewicz, H.Skotnicki - 2019-05-08 - Żarów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Milówka (śląskie)
- Praca w charakterze opiekuna dla dzieci w wieku 0,5 do 3 lata. Praca w ŻŁOBKU PUCHATKOWO.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na 1 rok. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Pedagogika Wczesnoszkolna (może być osoba w trakcie studiów) lub w przypadku braku wymaganego wykształcenia lub uczęszczania na studia w tym zakresie, wymagane jest posiadanie wykształcenia min. średniego oraz Certyfikatu z ukończonego Kursu Opiekuna Dziecięcego / Opiekunki Dziecięcej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: fitelberga (at) puchatkowo.eu
BEMA CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Wydawanie i przyjmowanie akt z magazynu zasobu oraz prowadzenie ewidencji akt wydanych z magazynu;współudział w przyjmowaniu materiałów archiwalnych przekazywanych przez jednostki organizacyjne;układanie przyjętych materiałów archiwalnych we właściwych zespołach archiwalnych;bieżąca konserwacja materiałów archiwalnych przechowywanych w magazynie zasobu Archiwum oraz układanie ich w pudła archiwizacyjne;nadzorowanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych w magazynie akt;digitalizacja materiałów archwalnych;współudział w skontrum zasobu archiwum.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-11-24 - Gdynia (pomorskie)
a.Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie informatycznym b.Składanie zapotrzebowań na sprzętc.Organizowanie odbioru sprzętu od dostawcówd.Obsługa i utrzymywanie sprzętu będącego na długotrwałym przechowywaniue.Udział w inwentaryzacjif.Prowadzenie ewidencji sprzętu podlegającego legalizacji oraz kierowanie go do badańg.Prowadzenie okresowych kontroli stanu ilościowegoh.Nadzór nad podległymi magazynamii.Nadzór nad stanem ilościowym i jakościowym zapasów w magazynie. j.Kontrola magazynów i dokumentacji magazynowej
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-05-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2019-03-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452113 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) ron.mil.plMIEJSCE PRACY NA NARUTOWICZA 17B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- naliczanie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych pozostających w zarządzie i administracji Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie dokumentacji w zakresie naliczonych wysokości opłat za najem lokali mieszkalnych i wpływów z tego tytułu,- przeksięgowywanie wpływów za lokale mieszkalne, wystawianie dowodów księgowych w tym zakresie,rozliczanie pobranych zaliczek z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych,- opiniowanie wniosków o zakwaterowanie w pokojach internatowych i gościnnych, prowadzenie rezerwacji miejsc oraz korespondencji z zainteresowanymi,- wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz zakwaterowania w pokojach internatowych i gościnnych,- sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-02-05 - Chełm (lubelskie)
codzienne dokładne sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnychMiejsce wykonywania pracy: Rypin
Clar System Spółka Akcyjna - 2018-03-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Stare Pole (pomorskie)
sporzadzanie dokumentów dotyczacych spraw administracyjnych, przygotowywanie korespondencji, archiwizowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Weryfikacja i zatwierdzanie zgodnie z wymogami systemowymi;zapewnianie jakości różnych komponentów MaxBill, MaxCatelog, MaxRate, Billing, Interfaces; Wykonywanie ręcznych i automatycznych testów funkcjonowania systemu; raportowanie o błędach w JIRA/Redmine zgodnie ze standardami spółki; Zapewnianie jakości względem udostępnionych wersji systemu MaxBill; Usługi wsparcia klienta; Przeprowadzanie snalizy przyczynowo-skutkowej w trakcie badania danych zagadnień; Sporządzanie instrukcji użytkownika; Zapewnianie spełniania standardów przez system MaxBill; Sugerowanie korekt służących poprawie systemu MaxBill w obszarach kompletności i użyteczności; Tworzenie, testowanie i uzupełnianie dokumentacji zgodnie ze specyfikacjami; Przeprowadzanie testów dotyczących planowania, raportów.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa podstawowych maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2015-03-31 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)