STARSZY TECHNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: STARSZY TECHNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych pozostających w zarządzie i administracji Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie dokumentacji w zakresie naliczonych wysokości opłat za najem lokali mieszkalnych i wpływów z tego tytułu,- przeksięgowywanie wpływów za lokale mieszkalne, wystawianie dowodów księgowych w tym zakresie,rozliczanie pobranych zaliczek z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych,- opiniowanie wniosków o zakwaterowanie w pokojach internatowych i gościnnych, prowadzenie rezerwacji miejsc oraz korespondencji z zainteresowanymi,- wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz zakwaterowania w pokojach internatowych i gościnnych,- sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych.
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych pozostających w zarządzie i administracji Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie dokumentacji w zakresie naliczonych wysokości opłat za najem lokali mieszkalnych i wpływów z tego tytułu,- przeksięgowywanie wpływów za lokale mieszkalne, wystawianie dowodów księgowych w tym zakresie,rozliczanie pobranych zaliczek z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych,- opiniowanie wniosków o zakwaterowanie w pokojach internatowych i gościnnych, prowadzenie rezerwacji miejsc oraz korespondencji z zainteresowanymi,- wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz zakwaterowania w pokojach internatowych i gościnnych,- sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY TECHNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 04.07.2002 r. w sprawie warunków najmu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach będących własnością Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Straży Granicznej, oraz sposobu obliczania wysokości czynszu najmu za te lokale
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość podstawowych zagadnień z ustawy o rachunkowości (rozdział pierwszy i drugi)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dokładność, komunikatywność, umiejętność argumentowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość lub ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość lub ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEwykształcenie średniestaż pracy 2 lataznajomość podstawowych zagadnień z ustawy o rachunkowości ( rozdział pierwszy i drugi)znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 04.07.2002 r. w sprawie warunków najmu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach będących własnością Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Straży Granicznej, oraz sposobu obliczania wysokości czynszu najmu za te lokaleumiejętność organizowania pracy własnejdokładność, komunikatywność, umiejętność argumentowania. WYMAGANIA DODATKOWEdoświadczenie w pracy administracyjno- biurowej związanej z naliczaniem i rozliczaniem należności (minimum pół roku)wykształcenie kierunkowe (rachunkowość lub ekonomia) średnie lub wyższe WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:życiorys/CVlist motywacyjnykopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształceniekopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowegooświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegooświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjioświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznychoświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do dnia 15.02.2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmDokumenty należy przesyłać pocztą na wyżej wymieniony adres lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem w godz.: 7.30-10.00 i 12.30-15.30. Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Planowana data zatrudnienia: marzec 2019r.Proponowane wynagrodzenie brutto 2250 zł.Rodzaj umowy o pracę: umowa na okres próbny 3 miesiące. Czas pracy w podstawowym systemie czasu pracy, 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie w godz. w godz. 7:30-15:30.Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenia. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie/ mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (82) 568-53-36.Techniki i metody naboru:weryfikacja formalna nadesłanych oferttest wiedzy (fakultatywnie)rozmowa kwalifikacyjna.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl,tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej,Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływuPEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie: http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/31527,st-technik-ds-admin-biurowych-Zespolu-Gospodarki-Mieszkaniowej-Sekcji-Gospodarki.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POMOC W PRACACH PRZY PRODUKCJI KONCENTRATÓW BARWIĄCYCH Z TWORZYW SZTUCZNYCH, OBSŁUGA MASZYNY ODMIERZAJACEJ, PAKOWANIE PRODUKTU, WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH.
Randstad Polska - 2015-12-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w biurze , obsługa klientów w firmie , przygotowywanie ofert , pomiary
P.P.H.U Nicol Joanna Skrodzka - 2017-04-24 - Kuźnica Warężyńska (śląskie)
mycie taboru kolejowego(zamiatanie, wycieranie kurzu), mycie podłóg, ścian i stolików, mycie zewnartrzne wagonu
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Łuków (lubelskie)
Planowanie i ocena, najnowsze szacunki i planowanie działalności, zapisywanie i przechowywanie danych OFT, kompleksowe wsparcie rachunkowości, zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP, wsparcie transakcji nabycia, wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI, wsparcie audytu.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
EPAM Systems Poland - 2017-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej
Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp. - 2019-02-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Trzebinia (małopolskie)
Praca związana z montażem oraz produkcją żalużji
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA "KOTEK" WOJCIECH WACŁAW - 2019-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM,- OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ,- OBSŁUGA KLIENTÓW NA MEJSCU W BIURZE I TELEFONICZNIE,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-10-30 - Kobylniki (wielkopolskie)
ochrona obiektów przemysłowych
Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych ALAN Aleksandra Szynczewska - 2016-01-29 - Pszczyna (śląskie)
Sporządzanie raportów księgowych, analiza danych, zajmowanie się przydzielonym działem księgowości. Praca w międzynarodowej spółce. Znajomość języka angielskiego niezbędna do porozumienia się z innymi oddziałami spółki.
SWAROVSKI GLOBAL BUSINESS SP. Z O.O. - 2019-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - obsługa kancelaryjna placówki, - sporządzanie zaświadczeń o nie figurowaniu w ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym, - prowadzenie rejestrów spraw, - obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Przycinanie elementów na piłach tarczowych, docinanie tkanin, składanie rolet, pakowanie rolet.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Święciechowa (wielkopolskie)
Optymalizacja metod montażu, procesów oraz sprzętu, organizacja produkcji w celu zminimalizowania godzin pracy zgodnie ze strategiami biznesowymi dotyczącymi jakości, wydajności, kosztów i bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
USŁUGI TRANSPORTOWE KOCÓJ BOGUSŁAW - 2016-08-10 - Hyżne (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sierpc (mazowieckie)
jw.
PZU CENTRUM OPERACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie drobnych prac budowlanych i remontowych związanych z konserwacją i naprawą instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i innych, związanych z utrzymaniem budynków oraz sprawnością urządzeń i sprzętu biurowego
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie zajęć teoretycznych z zakresu nawigacji i locji morskiej oraz śródlądowej, wiadomości o jachtach żaglowych śródlądowych i morskich; nauka żeglowania w praktyce i teorii; organizacja i realizacja praktycznych zajęć na jachcie, rejsów na Bagrach; naprawy awaryjne, zajęcia z elementami szkutnictwa; opracowywanie programów, planów pracy i sprawozdań z pracy; prowadzenie rekrutacji na zajęcia; współpraca z jednostkami żeglugi w realizacji działalności edukacyjnej; prowadzenie dokumentacji pedagogicznej
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad osobami wchodzacymi do budynku szkoły, pomoc i opieka nad najmłodszymi uczniami w czasie korzystania przez nich z szatni, utrzymanie porządku na terenie szkoły i w szkolnym ogrodzie.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kozy (śląskie)
zliczanie towaru na półkach
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (pomorskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Skawina (małopolskie)
Utrzymanie prawidłowego działania sieci teleinformatycznej.Instalacja sprzętu i systemów teleinformatycznych w Komendzie.Nadzór nad bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych-nadawanie i odbieranie uprawnień, ewidencjaosób i mediów uwierzytelniających.Zarządzanie systemem monitoringu w pomieszczeniu dyżurnego jednostki.Rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników Policji za wykonane usługi telekomunikacyjne.Wykonywanie czynności konserwacyjnych, napraw sprzętu oraz okresowych przeglądów urządzeńteleinformatycznych a także bieżąca aktualizacja dokumentacji urządzeń i systemów teleinformatycznych.Realizacja zadań w zakresie gospodarki materiałowej dotyczącej systemów i urządzeń, szkolenieużytkowników urządzeń łączności i informatyki w zakresie obsługi sprzętu będącego na stanie Komendy.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2017-01-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
obsługa maszyn i urządzeń sterujących, dosypywanie surowców, kontrola procesu, wypełnianie dokumentacji, pobieranie pobieranie prób do badań
kontakt przez OHP - 2017-01-23 - Kielce (świętokrzyskie)