STARSZY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST) Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST)
Wynagrodzenie: do 26 917 PLN
Zakres obowiązków: Analiza biznesowa na rynkach kapitałowych i przychodów stałych - FXMM - FX / PM / ND - transakcje typu Spot / Forward / Swaps i Derywatywy - strategie Vanilla & Exotic.; Zrozumienie cyklu życia handlu, cyklu życia oprogramowania oraz aplikacji biurowych; Analiza funkcjonalna, pisanie wymogów specyfikacji oraz przypadków użycia; Przeprowadzanie testów tworzenie scenariuszy testowych / przypadków testowych oraz wykonywanie testów i dokumentacja wyników; Przeprowadzanie krytycznej analizy informacji pozyskanych z wielu źródeł. miejsce pracy: UBS, Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
Data publikacji: 2017-04-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza biznesowa na rynkach kapitałowych i przychodów stałych - FXMM - FX / PM / ND - transakcje typu Spot / Forward / Swaps i Derywatywy - strategie Vanilla & Exotic.; Zrozumienie cyklu życia handlu, cyklu życia oprogramowania oraz aplikacji biurowych; Analiza funkcjonalna, pisanie wymogów specyfikacji oraz przypadków użycia; Przeprowadzanie testów tworzenie scenariuszy testowych / przypadków testowych oraz wykonywanie testów i dokumentacja wyników; Przeprowadzanie krytycznej analizy informacji pozyskanych z wielu źródeł. miejsce pracy: UBS, Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 26 917 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 26 917 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe - informatyka/nauki komputerowe i pokrewne; 2) staż pracy: 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym; 3) umiejętność-specjalność:Wiedza i doświadczenie dot. analizy biznesowej na rynkach kapitałowych i przychodów stałych - najlepiej w FXMM - FX / PM / ND - transakcje typu Spot / Forward / Swaps i Derywatywy - strategie Vanilla & Exotic; Dobre zrozumienie cyklu życia handlu, cyklu życia oprogramowania oraz aplikacji biurowych; Doświadczenie w zakresie analizy funkcjonalnej, pisaniu wymogów specyfikacji oraz przypadków użycia; Doświadczenie w przeprowadzaniu testów - tworzenie scenariuszy testowych / przypadków testowych oraz wykonywanie testów i dokumentacja wyników; Zdolność do szkolenia w zakresie domen / aplikacji; 4) inne:j. angielski biegle; Doskonałe zdolności analityczne i komunikacyjne, w mowie i w piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 17.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB;Usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój;Identyfikacja odpowiednich źródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostępu do nich;Tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych; Dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych;Zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych;monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie; Prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
udział w opracowywaniu Planu Zagospodarowanie Przestrzennego Województwa Podkarpackiego, udział w przygotowaniu studiów i analiza regionalnych dotyczących probl;ematyki gospodarki przestrzennej, urbanistyki i ochrony środowiska
PODKARPACKIE BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udział w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie projektów elektrycznych transformatora w oparciu o specyfikację klienta i wymagania fabryczne; Wykonywanie innych zadań inżynieryjnych takich jak: tworzenie analiz i obliczeń, projektowanie, udział w rozwijaniu produktu i jego testowaniu; Przygotowywanie specyfikacji i powiązanych dokumentów, zgodnie z wymaganiami klienta i obowiązującymi instrukcjami; Współpraca z innymi zespołami konstrukcyjnymi, w celu upewnienia się, że zaproponowane rozwiązania są odpowiednie dla danego projektu/ aplikacji; Zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów; Zapewnienie wsparcia fabryce za pomocą dokumentacji technicznej, instrukcji oraz wsparcia w testowaniu transformatorów, a także przygotowania raportów technicznych.praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)
jw.
Centralny Węzeł Łączności MON - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE PORZĄDKOWE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
AKTYWNY DORADCA KLIENTA / Przedstawiciel Handlowy w branży środków czystości.Lubisz, gdy coś się dzieje? Wiesz, jak wykorzystać swoje umiejętności perswazji oraz negocjacji, aby osiągnąć zamierzone cele?Wesprzyj nasz zespół w swoje zaangażowanie i umiejętności sprzedażowe!Miejsce pracy: Miechów, Kraków i okoliceJakie będą Twoje zadania?• Budowanie relacji długotrwałych z klientami• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy• Przygotowywanie ofert handlowych• Aktywne doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, prezentowanie produktów• Zarządzanie dostawami środków czystości do klienta (biurowce, szpitale, firmy sprzątające, zakłady przemysłowe, etc.)• Umawianie spotkań
PRO Solution Sp. z o. o. - 2016-10-25 - Węgrzce (małopolskie)
- Sprzedaż artykułów spożywczych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 515-105-527) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojciecha 51 A, 40-474 Katowice) lub e-mail: kacper (at) slask.lewiatan.pl
P.H.U. "KACPER" MONIKA PSZONKA - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
Projektowanie architektury systemu lub fragmentów dużego systemu. Zarządzanie cyklem życia produktu w ramach procesu wytwórczego za który odpowiada. Projektuje i pisze z użyciem odpowiedniego języka programowania poszczególne komponenty systemu spełnaijące wymagania kompleksowości, efektywność działania oraz standardy jakościowe i bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
-prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla klientów indywidualnych ( kredyty, depozyty, konta), obsługa kasowo- dysponencka, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "RAFINERIA" - 2017-08-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie testów technicznych, rozwiązywanie błędów wdrażanych technologii, raportowanie przeprowadzanych testów, kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi i angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.Praca na 1/2 etatu.
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Grębowie - 2018-08-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Załadunek i rozładunek towarów
NEFRYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (BRICOMARCHE) - 2018-02-23 - Radomsko (łódzkie)
przygotowanie towaru na magazyn dbałośc o prządek nadawabnie pozycji magazynowych pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych, nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji aministr. związanych z procesem budowlanym, znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego, współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie testów technicznych, rozwiązywanie błędów wdrażanych technologii, raportowanie przeprowadzanych testów, kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi i angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i ksiegowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów w Salonie Fryzjerskim
Salon Fryzjerski "Anna Maria" - 2015-11-16 - Nowy Targ (małopolskie)
rozwożenie węgla i materiałów budowlanych
Skład Opału i Mat. Budowl. Usł. Transport.-Rozładunkowe - 2016-10-12 - Strzegom (dolnośląskie)
- obsługa urządzeń myjni samochodowej- mycie pojazdów,- sprzątanie pojazdów,- pranie tapicerek,- odkurzanie samochodów,- polerowanie lakieru,- mycie kół
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "POCIAN" Pocian Krystyna - 2016-12-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Przygotowanie do nowych lub zmienionych usług; Zarządzanie procesem zmiany; Utrzymanie standardów regulacyjnych, prawnych i zawodowych; Zarządzanie wydajnością systemów i usług, jak również usług nabytych i usług obcych; Zapewnienie wsparcia technicznego klientom oraz pozostałym liniom usług i kompetencjom IBM; Odpowiedzialność za zamówienia usług i ich realizacja, wprowadzanie zmian i rozwiązywanie przypisanych problemów; Możliwe zapewnienie wsparcia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, poza godzinami pracy w ramach dyżurów w zależności od wymagań produktów obsługiwanych przez zespół.- Wynagrodzenie: 7200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 18.05.2017 do 17.05.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- System dwu zmianowy: zmiany 12h, w tym zmiany nocne, w godz. 7-19,19-7.Praca w sob., ndz,święta wg. ustal grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka/nauki komput. i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. usług z/OS, koncepcji JES, parallel SYSPLEX, GDPS PPRC/HM, zarządzanie katalogami, RMF, z/OS HW, LPAR, HMC, Coupling Facilities, RACF, oraz TSO / ISPF, SDSF / SPOOL, WLM , a także REXX, COBOL, C++, DB2 i/lub IMS DB, IDMS, ADBASE; CISC i/lub IMS TS; WebSphare Application Server; MQ Series; TWS, Control-M, UC4; RACF; Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. zarządzania wydajnością systemów i usług, incydentami, problemami i zmianą; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
1. Przygotowanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,2. Prowadzenie ewidencji księgowej wpływów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową,3. Przygotowywanie przelewów bankowych oraz współpraca z bankami,4. Sporządzanie wniosków o refundacje w ramach programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia,5. Obsługa programu Płatnik,6. Sporządzenie sprawozdań finansowych, 7. Ustalanie zobowiązań wynikających z zawartych umów,8. Ustalanie zobowiązań wobec ZUS i US,9. Uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,10. Ewidencja księgowa nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-24 - Płock (mazowieckie)
obowiązek prowadzenia i aktualizacji operatów ewidenc. nieruchomości,prowadzenie i aktualizacja dokum. formalno-prawnych kompleksów wojsk.aktualizacja danych w zakresie obowiązków podatkowego.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-10-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, tworzenie i aktualizowanie bazy danych o twórcach akt, udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowejpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
- prowadzenie dokumentacji finansowej - prowadzenie dokumentacjizwiązanej z zatrudnieniem młodocianych pracowników - redagowaniekorespondencji - prace administracyjno - biurowe. Umowa na trzy miesiące (z możliwością przedłużenia)Praca w godzinach 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
Obsługa wózka widłowego -załadunek i rozładunek towarów
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2017-05-31 - Jankowy (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie obiegu korespondencji służbowej lektoratu; techniczno-organizacyjne zabezpieczenie działalności prac Komisji Egzaminacyjnej LJO; prowadzenie archiwum protokołów egzaminacyjnych, prowadzenie książki mienia lektoratu, udział w projektowaniu doskonalenia i modenizacji bazy dydaktycznej lektoratu
Cetrum Szkolenia Wojsk Lądowych/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)