STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIALU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIALU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 4 368,71 PLN
Zakres obowiązków: - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentując inwestora (NoOSG) na budowie w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;- dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;- sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizowanie i dokonywanie obliczeń.- udział w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno- użytkowe, programy funkcjonalno- użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji;- udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Data publikacji: 2020-09-18
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentując inwestora (NoOSG) na budowie w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;- dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;- sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizowanie i dokonywanie obliczeń.- udział w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno- użytkowe, programy funkcjonalno- użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji;- udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 368,71 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rozpoczęcie pracy: październik/ listopadWynagrodzenie ok 4368,71 +dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%) liczony od podstawy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIALU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 368,71 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane w jednej z poniższych specjalności:1) architektonicznej;2) konstrukcyjno- budowlanej; - znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz biegła znajomość ustawy Prawo Budowlane;- umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie projektowania i wykonawstwa oraz kosztorysowania;- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność;- umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność;Wymagania pożądane:.- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie; - uprawnienia energetyczne G1,G2,G3,w zakresie dozoru, obsługi konserwacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV,życiorys, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ae353261d2329ba1a7953835a531b45
Podobne oferty pracy
terapia pacjetów zgodnie z planem zapisanym w karcie; wykonywanie zabiegów fizjioterapeutycznych i masaży zgodnie z zapotrzebowaniem
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy. obsługa programu sprzedazowego, wydawanie paragonów i faktur, przyjmowanie towaru; pakowanie produktów do wysyłki, dbanie o odpowiednią ekspozycje towarów; informowanie klientów o zaletach produktów w sklepie; prezentacja towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Gorlice (małopolskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. RÓŻAŃSKI RYSZARD POD RÓŻAMI - 2016-07-26 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową,- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową,- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły,- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży,- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,- dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa,- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów,- sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sterowanie biznesowymi i technicznymi wymogami, tworzeniem aplikacji oprogramowania.Tłumaczenie reguł biznesowych na techniczne wymogi i specyfikacje produktu. Kierowanie procesami biznesowymi.Ndzorowanie zespołem programistów w środowisku technologicznym.Przygotowywanie propozycji nowych procesów finansowych i optymalizacja istniejacych.Zbieranie , analiza i zarządzanie wymaganiami biznesowymi oraz współpraca przy opracowywaniu rozwiązań zarówno pod katem biznesowym, jak i technologicznym w obszarze finansowym. Zarządzaniezmianą i koordynacja projektów wewnętrznych w jednostce oraganizacyjnej.Współpraca z wewnętrznymi ekspertami i menadżerami w celu opracowania zmian i nowych rozwiązań technilogicznych i finansowych.Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian organizacyjnych i nowych rozwiązań biznesowych.Biznesowe wsparcie użytkowników końdcowych, nazdorowanie procesów rozwoju oprogramowania (spojrzenie całościowe) proponowanie ulepszeń i ukierunkowanie ich na polepszenie efektywności finansowej oraz zwiększenie satysfakcji klienta.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie towaru, przyjmowanie na magazyn, ewidencja towaru
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
poprowadzenie procesu rozwiązywania problemów związanych z planowaniem zaopatrzenia w zmiany w planie podstawowym i przekazanie informacji zwrotnych na temat efektu do oryginalnych prognoz dotyczących gotówki,kosztu SNO,jakości SNO, harmonogramu i usługi;dostarczenie wejścia SNO, harmonogramu i usługi; dostarczenie wejścia SNO do odpowiedzi FIRM FCR; zapewnienie tworzenia prognoz dotyczących przesyłek na wszystkich rynkach za pośrednictwem planowania pobytu w ramach kryteriów dotyczących bramki LPA lub AED;wykonuje weryfikację przepływu popytu we wszystkich zakładach produkcyjnych dla FMO i PIPO;określa plany awaryjne dostaw i zapewnia,że wymagane decyzje przeywódcze, aby zrekompesować przewidywane ryzyko.;praca z MSM w celu sprawdzenia gotowości do dostaw materiałów- do poziomu krytycznego komponentu w ramach zarządzania PIPO; utrzymanie założeń planowania dostaw w planie podstawowym dla inicjatywy i zapewnienie zgodności z dokumentami projektowymi; synchronizacja wszystkich elementów w CPS;zapewnienie regularnego statusu dostarczania inicjatywy do PSC, MDO i BU lead.Praca w godz. 9-17 (pon.-ptk.)
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Świerzawa (dolnośląskie)
Pranie, czyszczenie i prasowanie wszystkich rodzajów odzieży i wyrobów tekstylnych, wykonywane za pomocą urządzenia ręcznie.
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe ELCOP SERWIS Tomasz Różak Kielce - 2018-11-07 - Kielce (świętokrzyskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PEZWIDZIANE DLA SRTARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07/07/1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.2) SPRAWOWANIE KONTROLIW ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO , PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY, POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA .4) ROZALICZANIE ZADAŃ.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
opieka nad dziećmi i młodzieżą do 18 r.ż.
Dom Dziecka im. Św. Jana Pawła II - 2020-01-13 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa recepcji, obsługa kelnerska, serwis bufet.
Motel "Na Wierzynka" Restauracja "MARYLA" s.c. Adam Pasek Jolanta Pasek - 2019-08-20 - Wieliczka (małopolskie)
uzgadnianie dokumentacji projektów budowlanych, nadzór nad remontami budowlanymi i inwestycyjnymi
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Prowadzenie teczek akt personalnych i kart ewidencyjnych żołnierzy zawodowych;2. prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji elektronicznej;3. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych;4. Przygotowywanie projektów punktów do rozkazu dziennego dowódcy pułku dotyczących zaliczania lat pracy i nabycia prawa do nagrody jubileuszowej;5. Wysyłanie teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych zgodnie z prowadzoną ewidencją, stosownym organom w celu prowadzenia dalszej ewidencji;6. Przygotowywanie kopii dokumentów znajdujących się w TAP dla potrzeb uprawnionych organów;7. Prowadzenie kart kar i wyróżnień;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2018-10-16 - Czerwieńsk (lubuskie)
organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą kierowców oraz transportu samochodowego
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-07-10 - Szepietowo (podlaskie)
Samodzielne proponowanie i opracowywanie projektów badawczych / wycen dla klientów, odpowiedzialność za powodzenie projektu.Kierowanie projektami/grupami badawczymi.Samodzielna praca laboratoryjna.Definiowanie ryzyk projektowych, kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac.Opracowywanie i wdrażanie nowych metod badawczych.Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze.Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym w zakresie. potencjalnych/bieżących projektów.Udzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom laboratorium.Przestrzeganie dokumentacji systemu zarządzania jakością GLP/GMP.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach. Analiza prawidłowości treści oraz wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie.(pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie i podróże)
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Kraków (małopolskie)
Praca w charakterze zmianowym (zmiany 12-godzinne, dzienne i nocne), polegająca na kontroli wejść domu studenckiego, monitorowaniu systemów bezpieczeństwa i bieżącej pomocy mieszkańcom.
AGH MIASTECZKO STUDENCKIE - 2018-12-04 - Kraków (małopolskie)
Ksiegowanie dokumentów, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów. Przygotowywanie stosownych wniosków, rozkazów personalnych i decyzji Komendanta Powiatowego Policji związanych z ruchami kadrowymi jednostki. Przygotowywanie rozkazów organizacyjnych, etatu oraz regulaminu organizacyjnego jednostki. Sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu oraz wniosków o wyróżnienie funkcjonariuszy. Dysponowanie aktami osobowymi policjantów oraz odpowiedzialność za ich prowadzenie i prawidłowe przechowywanie. Przyjmowanie i nadawanie biegu dokumentom związanym z naborem kandydatów do służby w Policji. Konsultacje z przełożonymi i opiniowanie wniosków personalnych dot. zmian w stosunku służbowym policjantów. Przygotowywanie wniosków w sprawie mianowania policjantów na kolejne stopnie służbowe oraz aktów nominacyjnych. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie książki etatowej jednostki. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej policjantów. Sporządzanie meldunków i sprawozdań kadrowych. Przygotowywanie wykazów dla przełożonych w celu wydania przez nich opinii służbowych i ocen okresowych podległym funkcjonariuszom. Prowadzenie rejestru postępowań dyscyplinarnych oraz rejestru czynności wyjaśniających. Prowadzenie części kadrowej dotyczącej zagadnień mobilizacyjno - obronnych. Utrzymywanie kontaktu z właściwą Wojskową Komendą Uzupełnień w sprawie reklamowania funkcjonariuszy oraz pracowników KPP. Prowadzenie ewidencji urlopów policjantów. Sporządzanie planu urlopów policjantów. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów. Wprowadzanie i weryfikowanie danych związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służby policjantów do systemu SWOP. Utrzymywanie stałego kontaktu z kierownictwem oraz kierownikami komórek organizacyjnych KPP w sprawach osobowych. Odpowiedzialność za korespondencję związaną z działalnością kadrową. Odpowiedzialność za wszystkie pokwitowane dokumenty do czasu złożenia ich do archiwum. Na tym stanowisku wymagane jest poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli poufne. Opracowywanie rocznego planu doskonalenia zawodowego lokalnego KPP. Raz w roku przeprowadzanie egzaminu sprawności fizycznej dla policjantów oraz sporządzanie sprawozdania z tego zakresu. Przygotowywanie wykazów na kursy doskonalenia zawodowego i szkolenia dla funkcjonariuszy Policji.
Komenda Powiatowa Policji Sępólno Krajeńskie - 2018-06-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialny za kreację i rozwój nowoczesnych linii produkcyjnych i montażowych, wprowadzanie, monitorowanie i kontrola sposobu produkcji oraz montażu
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Czarnocin (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towaru. Przyjmowanie przesyłek.Przygotowywanie towarów do wysyłki. Kontrola stanów magazynowych.Utrzymanie porządku na miejscu pracy, praca w godz.8-16
BasenComplex Łukasz Adamski Spółka Komandytowa - 2016-08-19 - Opole (opolskie)
Zarządzanie i monitorowanie baz danych, merytoryczne i techniczne wsparcie klienta, doradztwo z zakresu trendów rynkowych w branży surowców, kontrola jakości pracy młodszych analityków
kontakt przez PUP - 2020-11-05 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie bieżących prac utrzymujących placówkę w czystości- utrzymywanie czystości wokół placówki
Młodzieżowy Dom Kultury "Ochota" - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
UDOSTĘPNIANIE KSIĘGOZBIORU W WYPOŻYCZALNI I CZYTELNI I PORADNICTWO W WYYBORZE, PORZĄDKOWANIE KSIĘGOZBIORU WG UKD, KONSERWOWANIE KSIĘGOZBIORU, PRZYGOTOWYWANIE OKOLICZNOŚCIOWYCH WYSTAW, UDOSTĘPNIANIE KADRZE MATERIAŁÓW DO PROWADZENIA SZKOLEŃ ŻOŁNIERZY, PROWADZENIE STATYSTYKI, ANALIZ, ITP.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE BIBLIOTEKARSKIE LUB ŚREDNIE ORAZ KURS BIBLIOTEKARSKI, PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU - STAŻ PRACY 1 ROK, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU WYMAGANY 3 LETNI STAŻ PRACY,KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA ADRES PRACODAWCYPRACA-PÓŁ ETATU-1.100 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA STAŻGODZINY PRACY DO UZGODNIENIA
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-11-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Koło (wielkopolskie)
przyjmowanie i drukowanie zamowień, organizowanie i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie toarów do wysyłki; wysyłanie zamówień, sporządzanie faktur za towary
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Chojna (zachodniopomorskie)
zakres zadań wynikający z ogłoszenia na stronie internetowej http://kppsp.cieszyn.pl/download/2020/nabor1/ogloszenie_o_naborze.pdfnr ogłoszenia 70817/05.11.2020
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie - 2020-11-05 - Cieszyn (śląskie)
monitorowanie miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji danych rzeczywistych w porównaniu z planowanymi wydatkami zgodnie ze standardami US GAAP pro aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu budżetów i prognoz dla odpowiednich funkcji w firmie, dokonywanie przeglądu celów z celami biznesowymi poprzez analizę finansową wspierającą proces decyzyjny kierownictwawspółprac i zapewnianie wsparcia różnym interesariuszom wfirmie i innym podmiotom zależnym PMI dla odpowiednich cyklifinansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)