STARSZY IN呕YNIER PRODUKCJI Czarnocin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY IN呕YNIER PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: odpowiedzialny za kreacj臋 i rozw贸j nowoczesnych linii produkcyjnych i monta偶owych, wprowadzanie, monitorowanie i kontrola sposobu produkcji oraz monta偶u
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Czarnocin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Czarnocin, powiat: m艂awski, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
odpowiedzialny za kreacj臋 i rozw贸j nowoczesnych linii produkcyjnych i monta偶owych, wprowadzanie, monitorowanie i kontrola sposobu produkcji oraz monta偶u
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY IN呕YNIER PRODUKCJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Czarnocin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m艂awski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1413
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
pozostali in偶ynierowie do spraw przemys艂u i produkcji
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7692227774
danePracodawcy_regon: 367140917
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Gogoli艅ska 2a, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: strzelecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1611
Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Strzelce Opolskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965915
Ulica pracodawcy: Gogoli艅ska
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214190
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali in偶ynierowie do spraw przemys艂u i produkcji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy wa偶na do: 12.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2bf10ba14936fd553768a712ea08943c
Podobne oferty pracy
Organizowanie i prowadzenie k贸艂 zainteresowa艅, prowadzenie strony internetowej i kroniki jednostki. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: min. 1 rok.
Jednostka Wojskowa 4430 w 艢remie - 2019-01-16 - 艢rem (wielkopolskie)
wykonywanie analiz bezpiecze艅stwa i ryzyka, prowadzenie bada艅 i okoliczno艣ci awarii i wypadk贸w, prowadzenie szkole艅 BHP
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1.Prowadzenie i koordynowanie srednich i duzych projekt贸w zapeaniaj膮c realizacj臋 zgodnie ze standardami firmy i ustalonym harmonogramem w艂膮czaj膮c w to projektowanie badania, uzyskanie i analize danych oraz rekomendacje wynikajace z badania,2.Zapewnienie bezpiecznego i efektywnego wykorzystania laboratorium sensorycznego,3.Prowadzenie wszelkich aspekt贸w bada艅 - ilo艣ciowych i jako艣ciowych, 艂膮czenie danych opisowych i konsumenckich dotycz膮cych produktu,praca na umow臋 na czas nieokre艣lony na jedn膮 zmian臋, miejsce wykonywania pracy: Fabryka Czekolady ul. Czekoladowa 1, 55-075 Bielany Wroc艂awskie, oferta dost臋pna w sali G
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
-Przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by oraz przestrzegania zasad i przepis贸w dot. bhp.-Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w/komisji powypadkowych.-Sporz膮dzanie analizy stanu bhp.-Prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy/w s艂u偶bie, stwierdzonych chor贸b zawodowych i podejrze艅 o takie choroby, wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku s艂u偶by i pracy.-Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp, a tak偶e w pracach komisji bhp oraz innych zak艂adowych komisjach zajmuj膮cych si臋 problematyk膮 bhp, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.-Wsp贸艂dzia艂anie z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami i funkcjonariuszami, a w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich oraz profilaktyki zdrowotnej.-Wsp贸艂praca z laboratoriami upowa偶nionymi do dokonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia lub warunk贸w uci膮偶liwych, wyst臋puj膮cych w 艣rodowisku pracy/s艂u偶by, w zakresie organizowania tych bada艅 i pomiar贸w oraz sposob贸w ochrony pracownik贸w i funkcjonariuszy przed tymi czynnikami lub warunkami.-Prowadzanie szkole艅 wst臋pnych bhp/instrukta偶y og贸lnych os贸b przyjmowanych do pracy/s艂u偶by, wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi lub osobami, w szczeg贸lno艣ci w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkole艅 w dziedzinie bhp.WARUNKI PRACYPraca samodzielna. Wyjazdy s艂u偶bowe (w tym kierowanie pojazdami s艂u偶bowymi) w celu przeprowadzenia post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych/powypadkowych, kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by. Kontakty zewn臋trzne: z inspektorami Pa艅stwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narz臋dzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespo艂u ds. BHS-P znajduj膮 si臋 na I pi臋trze, dost臋p przez klatk臋 schodow膮 lub wind臋, budynek jest przystosowany dla os贸b niepe艂nosprawnych, poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich.
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2020-01-03 - Che艂m (lubelskie)
praca w sklepie og贸lnospo偶ywczym na pe艂en etat oraz na 1/2 etatu
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE DARIUSZ RADNY Kie艂piny - 2016-12-29 - Kie艂piny (wielkopolskie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwi膮zywanie problem贸w; kontrola diagnostyczna, rozwi膮zywanie incydent贸w,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udzia艂 w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zapotrzebowa艅 z oddzia艂贸w szpitalnych, gabinet贸w specjalistycznych oraz innych kom贸rek organizacyjnych ZOZ w Boles艂awcu (w szczeg贸lno艣ci na drobny sprz臋t medyczny jednorazowego u偶ytku oraz na artyku艂y biurowe). Okre艣lanie przedmiotu zam贸wienia, szacowanie warto艣ci zam贸wienia oraz przeprowadzanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w post臋powaniach o udzielenie zam贸wie艅 publicznych o warto艣ci powy偶ej 60.000 Euro w tym: otwarcie i sprawdzenie ofert, analiza i ocena punktowa ofert, wyb贸r ofert najkorzystniejszych i przedstawienie wniosk贸w Dyrekcji ZOZ. Prowadzenie ewidencji napraw pojazd贸w sanitarnych i administracyjnych. Prowadzenie rejestru zakup贸w dokonywanych poza procedurami przetargowymi. Nadz贸r nad pracami i zakupami zwi膮zanymi z serwisowaniem sprz臋tu medycznego, gaz贸w medycznych i spr臋偶arek wraz z prowadzeniem szczeg贸艂owej ewidencji wykonywanych prac i zakup贸w.Wykonywanie innych prac takich jak np. przyjmowanie zg艂osze艅 dotycz膮cych powsta艂ych awarii, ocena sposobu ich usuwania, szacunkowa wycena koszt贸w usuni臋cia awarii. Przestrzeganie wszystkich obowi膮zuj膮cych przepis贸w, instrukcji i zarz膮dze艅.
Zesp贸艂 Opieki Zdrowotnej w Boles艂awcu - 2019-11-12 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o:1. opracowywanie warunk贸w zam贸wienia i sporz膮dzanie wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powa艅 przetargowych na materia艂y eksploatacyjne do pojazd贸w s艂u偶bowych, cz臋艣ci i akcesoria samochodowe, naprawy, parkowanie i holowanie,2. sporz膮dzanie zapyta艅 ofertowych, negocjacje,3. nadzorowanie zawartych przez wydzia艂 um贸w pod k膮tem prawid艂owo艣ci ich realizacji,4. bie偶膮ce ewidencjonowanie wydatk贸w wydzia艂u zwi膮zanych z realizacj膮 um贸w, analizowanie i raportowanie ich wykorzystania,5. sporz膮dzanie dokument贸w finansowych,6. prowadzenie ksi膮g, ewidencji i rejestr贸w zwi膮zanych z obrotem finansowym wydzia艂u.
Komenda Wojew贸dzka Policji w Bydgoszczy - 2016-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami bran偶owymi
22 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie prostych prac manualnych na lini produkcyjnej
SHVEDPOL SP. Z O. O. - 2019-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie tre艣ci szkodliwych. Obs艂uga klienta. Monitoring tre艣ci. Raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wy偶ywienie, podr贸偶ne.
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z doradztwem, sporz膮dzanie projekt贸w pism, przygotowywanie um贸w zlece艅 dla zleceniobiorc贸w prowadz膮cych szkolenia, konferencje i kursy w PCEiKK, przygotowanie materia艂贸w do przeprowadzenia szkole艅, konferencji, kurs贸w i warsztat贸w, zakup pomocy i materia艂贸w biurowych na organizowane formy szkoleniowe, przygotowanie certyfikat贸w dla uczestnik贸w szkole艅, konferencji, kurs贸w po ich zako艅czeniu, sporz膮dzanie zestawie艅 z przeprowadzonych form szkoleniowych, prowadzenie rejestru szkole艅, konferencji, kurs贸w i warsztat贸w, bie偶膮ca archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych form szkoleniowych, przygotowanie ofert edukacyjnej PCEiKK, wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez dyrektora PCEiKK
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Zakres zada艅/obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10 )Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Komenda Sto艂eczna Policji - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kamapani w mediach interaktywnych. Dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie tre艣ci szkodliwych. Obs艂uga klienta. Monitoring tre艣ci i raportowanie.(Pracodawca zapewania zakwaterowanie, wy偶ywienie i podr贸偶e).
kontakt przez PUP - 2020-05-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Zabrze (艣l膮skie)
- prowadzenie ewidencji materia艂owej oraz gospodarki w zakresie transportu i ruchu wojsk, oraz s艂u偶by mundurowej,- prowadzenie kart wyposa偶enia osobistego pracownik贸w
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Analyst) wymaga bieg艂ej znajomo艣ci j臋zyka angielskiego, a tak偶em znajomo艣膰i j臋zyka hinduskiego, w celu kontaktowania si臋 z zagaranicznymi klientami sp贸艂ki oraz jej potencjalnymi pracownikami (g艂贸wnie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku G艂贸wny Analityk (Lead Analyst) ma za zadanie m.in.:- opracowanie szczeg贸艂owych plan贸w proces贸w biznesowych, wymaga艅 i specyfikacji, - asystowanie przy powstawaniu projekt贸w, - sporz膮dzanie analiz finansowych, planowanie projekt贸w, usprawnianie proces贸w.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
G艂贸wnym obowi膮zkiem jest ocena u偶yteczno艣ci tworzonych przez zesp贸艂 Market Risk modeli;Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalno艣ci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ogranicze艅; Wsp贸艂praca z innymi cz艂onkami zespo艂u IMR na 艣wiecie Raportowanie do dzia艂u globalnego IMR, przygotowywanie update贸wWspieranie oraz szkolenie nowych pracownik贸w zespo艂u
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Szycie os艂onek tekstylnych na maszynie overlock.Kontrola jako艣ci wyrobu gotowego.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Jaros艂aw (podkarpackie)
zapewnienie kontroli procesow finansowych, testy kontroli, wdrazanie nowych rozwi膮za艅 kontrolnych, monitorowanie poprawno艣ci proces贸w finansowych
SHELL POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭, ODDZIA艁 W ZABIERZOWIE - 2017-01-26 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Przygotowanie i poprawianie - na podstawie cz臋艣ciowych wniosk贸w o p艂atno艣膰 od 4 partner贸w projektu - ostatecznych wniosk贸w o p艂atno艣膰 w zakresie post臋pu rzeczowego, przygotowywanie pr贸b dokument贸w na wniosek Instytucji Zarz膮dzaj膮cej oraz innych dokument贸w, wynikaj膮cych ze zobowi膮za艅 umowy o dofinansowanie. Realizacja zada艅 merytorycznych w projekcie po stronie Partnera wiod膮cego w zakresie uzupe艂nienia i zarchiwizowania dokument贸w uczestnik贸w projektu, bior膮cych udzia艂 w zadaniu merytorycznym. Koordynowanie dzia艂a艅 wszystkich partner贸w, zwi膮zanych z monitoringiem uczestnik贸w projektu i personelu projektu w systemie SL2014. Wsparcie kierownika zespo艂u w zarz膮dzaniu projektem, monitorowaniu i ewaluacji projektu. Wsp贸艂praca i kontakt z 4 partnerami projektowymi, Wydzia艂em Rozwoju Spo艂ecznego Urz臋du Miejskiego w Gda艅sku oraz Instytucj膮 Zarz膮dzaj膮c膮 Departamentem EFS Urz臋du Marsza艂kowskiego Wojew贸dztwa Pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gda艅sk (pomorskie)
SPRZ膭TANIE POSESJI, PRACA W GODZINACH PORANNYCH DO GODZINY 11PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWC膭 KONTAKT TELEFONICZNY
ZAK艁AD US艁UG PORZ膭DKOWYCH "ELKA" - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac spawalniczych oraz 艣lusarskich na remontach
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
prowadzenie szkole艅 BHP, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikaj膮cej z przepis贸w BHP i prawa pracy, wykonywanie audyt贸w BHP, tworzenie program贸w szkole艅, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenierejestr贸w BHP
BHPEX Wielgus Sp贸艂ka Jawna - 2017-03-09 - Zielona G贸ra (lubuskie)
dbanie o porz膮dek w szkole i na terenie szko艂y, usuwanie usterek i wykonywanie drobnych prac porz膮dkowych, praca od poniedzia艂ku do piatku w godz. 8-16
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 94 IM. I MARSZA艁KA POLSKI J脫ZEFA PI艁SUDSKIEGO - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca - art spo偶ywczo-przemys艂owe. Oferta sta偶u w ramach programu POWER dla os贸b bezrobotnych do 29 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Kierowca C[Godzina zako艅czenia pracy] : 13:00
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
sporz膮dzanie potraw
Jeans Land P.P.H.U. s.c. Janina, Bogus艂aw, Ewa, SKRZYNIARZ - 2019-02-06 - Malbork (pomorskie)