STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACJI I ZAOPATRZENIA. Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACJI I ZAOPATRZENIA.
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zapotrzebowań z oddziałów szpitalnych, gabinetów specjalistycznych oraz innych komórek organizacyjnych ZOZ w Bolesławcu (w szczególności na drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz na artykuły biurowe). Określanie przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 60.000 Euro w tym: otwarcie i sprawdzenie ofert, analiza i ocena punktowa ofert, wybór ofert najkorzystniejszych i przedstawienie wniosków Dyrekcji ZOZ. Prowadzenie ewidencji napraw pojazdów sanitarnych i administracyjnych. Prowadzenie rejestru zakupów dokonywanych poza procedurami przetargowymi. Nadzór nad pracami i zakupami związanymi z serwisowaniem sprzętu medycznego, gazów medycznych i sprężarek wraz z prowadzeniem szczegółowej ewidencji wykonywanych prac i zakupów.Wykonywanie innych prac takich jak np. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących powstałych awarii, ocena sposobu ich usuwania, szacunkowa wycena kosztów usunięcia awarii. Przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń.
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zapotrzebowań z oddziałów szpitalnych, gabinetów specjalistycznych oraz innych komórek organizacyjnych ZOZ w Bolesławcu (w szczególności na drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz na artykuły biurowe). Określanie przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 60.000 Euro w tym: otwarcie i sprawdzenie ofert, analiza i ocena punktowa ofert, wybór ofert najkorzystniejszych i przedstawienie wniosków Dyrekcji ZOZ. Prowadzenie ewidencji napraw pojazdów sanitarnych i administracyjnych. Prowadzenie rejestru zakupów dokonywanych poza procedurami przetargowymi. Nadzór nad pracami i zakupami związanymi z serwisowaniem sprzętu medycznego, gazów medycznych i sprężarek wraz z prowadzeniem szczegółowej ewidencji wykonywanych prac i zakupów.Wykonywanie innych prac takich jak np. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących powstałych awarii, ocena sposobu ich usuwania, szacunkowa wycena kosztów usunięcia awarii. Przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACJI I ZAOPATRZENIA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie lub wyższe o odpowiednim kierunku. Staż pracy 3 lata na podobnym stanowisku, znajomość programów z pakietu Microsoft Office (w szczególności znajomość MS Excel, Word), obsługi urządzeń biurowych, znajomość aktów prawnych dotyczących służby zdrowia, skrupulatność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej, terminowość i dokładność w realizacji zadań.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny pod numerem 75 7380223 w godzinach od 08:00-14:00. Wymagane dokumenty: życiorys - Curriculum Vitae,list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy.Termin składania ofert do dnia 22.11.2019r. do godz. 12:00. Dokumenty kandydatów zainteresowanych pracą, należy składać pisemnie na adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec (sekretariat) z adnotacją: Oferta pracy na stanowisko: Starszy Inspektor do spraw administracji i zaopatrzenia. Za termin wpłynięcia dokumentów przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia/przesłania ich do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 12.11.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b3bb12a9b71f58d4b48d0b535492771
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, czyszczenie ciągów komunikacyjnych, sprzątanie łazienek, sprzątanie pomiesczeń magazynowychMiejsce pracy: Bielany wrocławskie ul. Magazynowa 3Kontakt kandydatów z pracodawca: 789-495-533 w godz. 8-15Oferta znajduje się w sali: A
PROBET Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WYKŁADANIE TOWARU, UTRZYMANIE PORZĄDKU MIEJSCA PRACY
Delikatesy Duet Krzysztof Szustak - 2019-01-08 - Rogów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kościan (wielkopolskie)
Dostawa materiału, produkcja obróbki blacharstwo
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Orzesze (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów, aktywna pomoc w zakupach, sprzedaż, dbanie o ekspozycję i asortyment, obsługa dostaw, obsługa kasy, obsługa i organizowanie sprzedaży internetowej.
OP Kowalewscy Sp. J. - 2017-11-23 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca z klientami, budowanie relacji, przygotowywanie raportów
Fundacja Grupy Ergo Hestia - 2019-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zabiegi kosmetyczne na dłonie i stopy, porządkowanie stanowisk pracy, wykonywanie zabiegów na twarz.
Kosmetika Natalia Sander-Bratkowska - 2017-01-30 - Zamość (lubelskie)
Rejestrowanie sprzedaży oraz wydruk programu fiskalnego, pobieranie gotówki, wydawanie paragonu, przyjmowanie reklamacji, wycena oraz metkowanie towaru, przygotowanie zamówienia na brakujące towary.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Płock (mazowieckie)
pracownik socjalny
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta, kasy fiskalnej, lottomatu, przyjmowanie dostaw, robienie zamówień; WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie na danym stanowisku
"TABAK POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Lubliniec (śląskie)
pilnowanie mienia i posesji, obchodyprowadzenie ewidencji wejść i wyjść w firmieutrzymanie porządku na terenie firmy odśnieżanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2016-06-01 - Zaścianki (podlaskie)
nadzór nad zapisami księgowymi, monitorowanie działań zamykających miesiąc, sprawozdawczość finansowa.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
W/g zawodu.
TEGENO sp z o.o. - 2017-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace budowlane na teremie miasta przy rozbudowie ZOO.
HOUSE-BUD Damian Feliksiak - 2019-06-19 - Zamość (lubelskie)
Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym (jeśli dotyczy). Modyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowanie programów komputerowych. Poprawa błędów aplikacji/systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania. Wsparcie w tworzeniu architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych. Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa zwaną dalej "działalnością twórczą".Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. GwaiździstaSala H
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
1.KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM PROJEKTOWYM2.PRZYGOTOWYWANIE PRZYPADKÓW TESTOWYCH I TEST PLANÓW ZGODNIE Z DOSTARCZONYMI WYMAGANIAMI3.TWORZENIE TESTÓW AUTOMATYCZNYCH, BUDOWANIE FRAMEWORKÓW DO TESTÓW AUTOMATYCZNYCH ;4.WYKONYWANIE TESTÓW, POTWIERDZENIE JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA PRZEZ OFICJALNY SIGN OFF, DOSTARCZENIE STATUSU RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych na urządzeniach i instalacjach energetycznych; wykonywanie czynności obsługowych, konserwacyjnych, remontowych urządzeń dźwigowych; praca na terenie Elektrowni TURÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SP. Z O.O oddział Opole - 2018-01-16 - Bogatynia (dolnośląskie)
szycie poduszek
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Biskupie (wielkopolskie)
wykonanie prac związanych z różnymi etapami budowy, pomoc przy wykończeniachpraca na umowę zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rokoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, kompletowanie dokumentówksięgowych do ZUS, US, prowadzenie rejestru korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimRozwiązywanie problemów technicznych i wparcie klientaKierowanie zespołem, delegowanie zadań i ocena ich wykonania
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Społem-Wola WSS - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wspomaganie procesu dydaktyczno-wychowawczego ucznia słabowidzącego i z ADHD w czasie zajęć lekcyjnych i innych spraw opiekuńczo-wychowawczych. Współpraca z nauczycielem prowadzącym zajęcia oraz wychowawcą, wspólpraca z rodzicami.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie - 2018-07-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
Samodzielne administrowanie sieciami komputerowymi opartymi o urządzenia Clsco i serwery z oprogramowanioem Microsoft Server oraz Linux, utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej na wysokim poziomie dostępności oraz bezpieczeństwa, instalacja i konfiguracja oprogramowania stacji roboczych i serwerów, aktualizacja oprogramowania antywirusowego, wykonywanie i archiwizacja kopii zapasowych, bieżące usuwanie awarii/usterek sprzętu i oprogramowania, przygotowywanie sprzętu informatycznego oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem podczas ćwiczeń, treningów, odpraw i szkoleń, szkolenie i wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z zakresu eksploatacji systemów informatycznych i obsługi urządzeń komputerowych, uaktualnianie bieżącej dokumnetacji specjalistycznej w zakresie organizacji systemów i sieci teleinformatycznych, prowadzenie dokumentacji administratora sieci, opracowywanie dokumentów sprawozdawczych z funkcjonowania systemów i sieci teleinformatycznych, uczestniczenie w ustaleniach dotyczących modernizacji i rozbudowy systemów teleinformatycznych
Regionalne Centrum Informatyki - 2019-04-11 - Malbork (pomorskie)
Wydawanie towaru, dbanie o czystość i porządek magazynu, ukladanie towaru.
Firma Handlowa KROLEX Krystyna Kozak - 2016-07-11 - Pcim (małopolskie)
pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
- obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego;- wykonywanie dodatkowych czynności z pkt. 21.2) wiąże się po częsci z umiejętnościami kierowania innymi pracownikami i ich pracą, delegowaniem zadań i oceną poprawności ich wykonania. Jest to wymóg umotywowany specyfiką tego stanowiska, zespoły sa duże i kierownicy delegują koordynowanie niektórych działań doradcom i starszym doradcom;- wymagane języki (angielski, rosyjski, ukraiński) wymagane są ze względu na obsługę rosyjsko- i ukrańskojęzycznych rynków, dodatkowo j. angielski ze względu na komunikację wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w stoczni jachtowej, obsługa narzędzi i maszyn do obróbki drewna , wykonywanie zabudowy wnętrz jachtowych.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;nadzór w zakresie bhp nad funkcjonariuszami i pracownikami komendy oraz doradztwo w zakresie przepisów i zasad bhp;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków funkcjonariuszy i pracowników komendy oraz stanu bhp;opracowywanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy;ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy funkcjonariuszy i pracowników komendy, a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej;opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe z kontrolą ich realizacji;prowadzenie rejestrów wypadków i zachorowań, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy funkcjonariuszy i pracowników komendy oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wynikówbadań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,sporządzanie stosowanych analiz;uczestniczenie w pracach powołanej przez Komendanta komisji bhp oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bhp, sporządzanie protokołów z prac komisji bhp;udział w kontrolach i w opracowaniach planów modernizacji i rozwoju komendy oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp;prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu bhp;dokonywanie oceny ryzyka zawodowego;sporządzanie dokumentacji dotyczącej kierowania funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, którzy ulegli wypadkom w służbie i w drodze do/ze służby do RKL MSWiA oraz kierowanie pracowników KM PSP w Bydgoszczy, którzy ulegli wypadkom w pracy do lekarza orzecznika ZUS w Bydgoszczy i sporządzanie decyzji w sprawie odszkodowań;współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna, itp.);realizacja wymagań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.);Warunki pracy i płacy:praca administracyjno-biurową w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 (w uzgodnieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej), z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała - praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, prowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz nadzorowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, telefon. Praca wykonywana w siedzibie urzędu możliwość wyjazdów służbowych związanych z udziałem w komisjach bhp, ustaleniem okoliczności dotyczących wypadków w pracy i służbie, kontrole sanitarne, wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych. Budynek nie w pełni dostosowany do potrzeb z niepełnosprawnością narządów ruchu (brak podestów i wind, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych, brak odpowiednich sanitariatów);pierwsza umowa - na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z grupą zaszeregowania wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016 w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 125 ze zm.);Proponowane wynagrodzenie: 450,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat;wymiar etatu: 0,2
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2018-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)