STARSZY TECHNIK K/M Warszawa oferta pracy Komenda Sto艂eczna Policji
Stanowisko: STARSZY TECHNIK K/M
Wynagrodzenie: od 2聽815,8 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres zada艅/obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10 )Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Sto艂eczna Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres zada艅/obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10 )Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽815,8 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + 19,44% premii+ dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽815,8 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 06.09.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ogranicze艅
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie srednie og贸lnokwata艂c膮ce, 2-letnie doswiadczenie zawodowe, przynale偶no艣膰 do Izby Inzynier贸w Budownictwa, uprawnienia budowlane do pe艂nienia samodzielnych funkcji tech. w budownictwie w branzy budowlanej. Znajomo艣膰 ustaw: prawo budowlane, prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie zasad i tryb贸w udzielania zam贸wie艅, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania 艣rodkami publicznymi, o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, oraz akt贸w wykonawczych. Stosowanie prawa w praktyce, obs艂uga komputera w zakresie pakietu Ms Office, Norma-Pro. Zakres zada艅/obowi膮zk贸w: 1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5)Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em. Znajomo艣膰 ustaw: prawo budowlane, prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie zasad i tryb贸w udzielania zam贸wie艅, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania 艣rodkami publicznymi, o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, oraz akt贸w wykonawczych. Stosowanie prawa w praktyce, obs艂uga komputera w zakresie pakietu Ms Office, Norma-Pro. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDAT脫W UBIEGAJ膭CYCH SI臉 O PRZYJ臉CIE DO S艁U呕BY CYWILNEJ I POZA KORPUSEM S艁U呕BY CYWILNEJ W KOMENDZIE STO艁ECZNEJ POLICJI Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Sto艂eczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Komenda Sto艂eczna Policji Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska), a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy z przepis贸w o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usuni臋cia danych osobowych; - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art.6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o s艂u偶bie cywilnej (m.in. imi臋, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykszta艂cenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do s艂u偶by cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane. Tre艣膰 klauzuli informacyjnej znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zak艂adce DANE OSOBOWE. Szczeg贸艂owy opis zakresu zada艅, sposobu aplikowania, klauzula RODO - dost臋pne jest na stronie: BIP KSP[Zg艂oszenia: 22 603 38 26]
Nazwa pracodawcy: Komenda Sto艂eczna Policji
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 19.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1acae28b7128bec1f43a1161c8d926b3
Podobne oferty pracy
reprezentacja firmy w kontaktach zewn臋trznych tj. czynno艣ci s膮dowe i pozas膮dowe
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Raszyn (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprawdzanie wykonywanych element贸w, usuwanie ewentualnych bl臋d贸w, prawid艂owe i systematyczne wype艂nianie dokument贸w produkcyjnych, kierowanie prawid艂owym przebiegiem produkcji
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
- specyfikacja techniczna- wyb贸r architektury system贸w i projektu aplikacji- modelowanie danych i programowanie baz danych- rozw贸j oprogramowania- analiza usterek i usuwanie b艂臋d贸w- zarz膮dzanie konfiguracj膮 oprogramowania i proces kompilacji- testowanie modu艂贸w i przegl膮d kodu- tworzenie dokumentacji technicznej- wdro偶enie do produkcji
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Dziale Ksi臋gowo艣ci w Zak艂adzie Przemys艂owym bran偶y samochodowej. Wst臋pne zatrudnienie na okres pr贸bny na 1/2 etatu, po okresie pr贸bnym pe艂ny etat. Praca w godz. 7.30 - 15.30.
POLMO S.A. FABRYKA OSPRZ臉TU SAMOCHODOWEGO - 2018-05-17 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Popularyzacja wiedzy o materia艂ach archiwalnych oraz prowadzenie dzia艂alno艣ci informacyjnej o zasobie Archiwum. Realizacja spraw po艣wiadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym przygotowywanie za艣wiadcze艅, odpis贸w, wyci膮g贸w, reprodukcji z przechowywanych materia艂贸w archiwalnych. Wydawanie materia艂贸w archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesant贸w w celu ich s艂u偶bowego i naukowego wykorzystania. Ewidencjonowanie os贸b korzystaj膮cych z materia艂贸w archiwalnych w Pracowni Udost臋pniania Akt oraz prowadzenie ewidencji akt udost臋pnionych. Aktualizowanie komputerowych baz danych i tworzenie pomocy archiwalnych.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2018-04-06 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wo艂omin (mazowieckie)
Definiowanie i uzasadnianie zakresu projektu ( definiowanie wizji projektowej, prowadzenie analizy potrzeb interesariuszy), zarz膮dzanie procesem dostawy projektowej (prowadzenie procesu poprzez r贸偶ne fazy projektowe, zarz膮dzanie zasobami i za艂og膮, 艣ledzenie post臋pu, identyfikacja, eskalacja i rozwi膮zywanie problem贸w, formu艂owanie zalece艅)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga nalewarki
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe 艁UKPOL Sp. z o.o. - 2016-05-20 - 艁uk贸w (lubelskie)
Jazda po terenie UE, uczestniczenie w za艂adunku i roz艂adunku towaru. Dbanie o czysto艣膰 pow. 艂adunkowej.Dieta- 50 euro na dob臋;Praca na terenie UE Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Nauczanie przedszkolne zgodne z programem nauczania.
Przedszkole nr 34 im. Marii Konopnickiej - 2017-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
Rozpoznaje, r贸偶nicuje i leczy zachowawczo i chirurgicznie ostre i przewlek艂e choroby i urazy dr贸g moczowych i m臋skich narz膮d贸w p艂ciowych oraz podejmuje dzia艂ania na rzecz promocji zdrowia i zapobiegania chorobom uk艂adu moczowego.
"ZESP脫艁 OPIEKI ZDROWOTNEJ" W K艁ODZKU - 2016-11-21 - K艂odzko (dolno艣l膮skie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Brzeg (opolskie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za:-wyszukiwanie biznesowych rozwi膮za艅 IT dla bankowo艣ci;-analiza obecnych proces贸w i rozwi膮za艅 pod k膮tem ich funkcjonalno艣ci;-analiza pod k膮tem proponowania nowych rozwi膮za艅 i produkt贸w dla biznesu;-koordynacja procesu rozw贸j produktu w trakcie poszczeg贸lnych faz projektu oraz wsp贸艂praca z zespo艂em deweloper贸w aplikacji;-definiowanie kryteri贸w akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia dzia艂a艅 testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnosz膮cej si臋 do aplikacji oraz biznesowego 艣rodowiska jej wykorzystania;-艣cis艂a wsp贸艂praca z Klientem, analiza wymaga艅 biznesowych Klienta i sta艂y nadz贸r nad i kontrola realizacji wymaga艅 Klienta;-praca metodologi膮 agile oraz scrum;
EPAM Systems Poland - 2018-03-16 - Gda艅sk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie asortymentu znajduj膮cego si臋 w ofercie handlowej firmy, realizacj臋 za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶y, a tak偶e utrzymywanie dobrych i d艂ugofalowych relacji z Dostawcami i Klientami. Ponad to b臋dzie odpowiedzialna za kreowanie trend贸w i wytycznych bran偶y grzewczej oraz ich dystrybucj臋 do dzia艂u handlowego.
BIMS PLUS FHH Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp贸艂ka Komandytowa - 2016-10-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga wtryskarek pionowych, monta偶 detali wtryskowych
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-09-27 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
praca na stanowisku monta偶ysty
SIDAL Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Pszczyna (艣l膮skie)
艢wiadczenie us艂ug doradczych maj膮cych na celu pomoc klientom w tworzeniu i wdra偶aniu w艂asnych aplikacji za pomoc膮 oprogramowania IBM i platform opartych na chmurze. Ocena operacji biznesowych klient贸w i mo偶liwo艣ci technicznych oraz doradzanie w艂a艣ciwego podej艣cia w zakresie projektowania i planowania, kt贸re umo偶liwiaj膮 osi膮gni臋cie cel贸w biznesowych. Projektowanie, budowanie i wdra偶anie platform PureApplication wspieraj膮cych aplikacje klient贸w.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Charakterystyka pracy - ci臋偶ka praca fizyczna na terenie Rybnika i okolic. Wymagane prawo jazdy kat. B. Praca przy zbi贸rce odzie偶y u偶ywanej z kontener贸w. Kontakt osobisty oraz telefoniczny oraz e-mailowy: ilona.zawierucha (at) gmail.com
PHU ZAWIERUCHA KRZYSZTOF ZAWIERUCHA - 2017-08-24 - Rybnik (艣l膮skie)
Kontakt z klientem w j臋zyku angielskiem,portugalskim, hiszpa艅skim, dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Obs艂uga klient贸w w zakresie 艣wiadczonych us艂ug, aktywna sprzeda偶 produkt贸w finansowych, sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie 艣wiadczonych us艂ug, dokonywanie operacji got贸wkowych i bezgot贸wkowych. Wysoko艣膰 wynagrodzenia podstawa + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZ膭DZAJ膭CE SKOK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-10 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzorowanie i opracowywanie, wdra偶anie nowych technologii. Koordynowanie prac i kontakt z zespoe艂em hinduskoj臋zycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie zaj臋膰 z osobami niepe艂nosprawnymi w warsztatach terapii zaj臋ciowejWykszta艂cenie: wy偶sze pedagogiczne Uprawnienia: praca z niepe艂nosprawnymiUmiej臋tno艣ci: obs艂uga komputera- kurs terapii zaj臋ciowej- kurs obs艂ugi komputera
Caritas Diecezji Sandomierskiej - 2019-07-22 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
- Wspiera w tworzeniu i wdra偶aniu nowych system贸w i ulepsze艅 ju偶 istniej膮cych. - Ocenia nowe aplikacje, identyfikuje wymogi systemowe, ocenia nowe rozwi膮zania w dziedzinie IT i zmieniaj膮ce si臋 wymogi biznesowe.- Rekomenduje stosowne alternatywy i/lub ulepszenia istniej膮cych system贸w.- Przygotowuje materia艂y komunikacyjne i przeprowadza prezentacje dotycz膮ce ulepsze艅 i /lub alternatyw systemowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
nauczanie w szkole podstawowej
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny w Udaninie - 2017-08-29 - Udanin (dolno艣l膮skie)
pakowanie gotowych wyrob贸w metalowych
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2018-07-04 - Obra (wielkopolskie)
obs艂uga i realizacja 艣wiadcze艅 kr贸tkoterminowych, obs艂uga interesant贸w: ubezpieczonych, emeryt贸w, rencist贸w w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego,przyjmowanie wniosk贸w emerytalno-rentowych, kwalifikacja, zak艂adanie akt i urz膮dze艅 pomocniczych,opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczo艣ci w ww. zakresie, redagowanie pism, notatek, protoko艂贸w.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddz. Regionalny w Olsztynie - 2017-01-16 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej.Obs艂ugiwanie urz膮dze艅 i program贸w biurowych.Udzielanie informacji telefonicznych.Zbieranie zam贸wie艅 (telefonicznie) od klient贸w.Wystawianie faktur.Segregowanie i porz膮dkowanie dokument贸w.Prowadzenie zapis贸w w ksi臋dze HACCAP.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zag贸rze (艣wi臋tokrzyskie)