STARSZY DOZORCA K/M Warszawa oferta pracy M艂odzie偶owy Dom Kultury "Ochota"
Stanowisko: STARSZY DOZORCA K/M
Wynagrodzenie: od 2聽275 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wykonywanie bie偶膮cych prac utrzymuj膮cych plac贸wk臋 w czysto艣ci- utrzymywanie czysto艣ci wok贸艂 plac贸wki
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: M艂odzie偶owy Dom Kultury "Ochota"
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rokosowska 10, 02-348 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wykonywanie bie偶膮cych prac utrzymuj膮cych plac贸wk臋 w czysto艣ci- utrzymywanie czysto艣ci wok贸艂 plac贸wki
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽275 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
+ premia uznaniowa (20%)+ wys艂uga latWynagrodzenie nie mniejsze ni偶 2600 z艂otych brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY DOZORCA K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: dozorca
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽275 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Dozorca (wymagany sta偶 - lata: 0, miesi膮ce: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie podstawowe, co najmniej 1 miesi膮c do艣wiadczenia zawodowego.Obowi膮zki: - wykonywanie bie偶膮cych prac utrzymuj膮cych plac贸wk臋 w czysto艣ci- utrzymywanie czysto艣ci wok贸艂 plac贸wki[Zg艂oszenia: 22 822 28 95]
Nazwa pracodawcy: M艂odzie偶owy Dom Kultury "Ochota"
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Rokosowska 10, 02-348 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Rokosowska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: dozorca
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bcbb9050540d4915467aa5a093a0cdd
Podobne oferty pracy
Fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w, bezpo艣redni kontakt z klientem niderlandzkoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wykonywanie rob贸t posadzkowych, ok艂adzin 艣ciennych, uk艂adanie i szlifowanie p艂ytek, ci臋cie, fugowanie, zaopatrywanie ekipy w towar, dowo偶enie towaru z hurtowni.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydat贸w na kursy. Praca w ramach umowy zlecenie (praca zdalna), godziny pracy i miejsce pracy ustalane indywidualnie (Bielsko-Bia艂a lub okolice). Proponowane wynagrodzenie 100z艂/godz. (maksymalnie 1200 z艂/mc).
Krystian 呕ak Blue Education - 2018-08-22 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie, sortowanie owoc贸w bor贸wki
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w, skup/sprzeda偶 samochod贸w, konsultowanie klient贸w w zakresie rejestracji samochod贸w
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wykonywanie i prowadzenie dokumentacji planistycznej i rozliczeniowej napraw sprz臋tu wojskowego, zgodnie z rocznym planem zada艅 obs艂ugowo- naprawczych oraz przewodnikami technologicznymi
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2018-10-26 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta niemieckoj臋zycznego, pomoc przy zam贸wieniu, rozwi膮zywanie problem贸w przy obs艂udze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Ewidencja dokument贸w ksi臋gowych, ksi臋gowanie i dekretacja dokument贸w zakupu i sprzeda偶yuzgadnianie sald rozrachunk贸w z kontrahentamiuzgadanianie rejestru VATbie偶膮ca analiza kont ksi臋gowychsporz膮dzanie raport贸w, zestawie艅przygotowywanie sprawozda艅 finansowych
"ELPOLOGISTYKA" Sp. z o.o. Zawada - 2020-09-03 - Zawada (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci bud偶etowej w programie Vulcan oraz prowadzenie p艂ac w systemie Vulcan.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Morskich im. Eugeniusza Kwiatkowskiego - 2020-03-31 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
wg Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy (Dz. U. 2004.246.2468 z p贸藕. zm. )
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-11-16 - Le藕nica Wielka (艂贸dzkie)
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej 艣rodk贸w transportu.Planowanie i realizowanie zakup贸w i us艂ug. Administrowanie budynkiem Delegatury. Nadzorowanie system贸w, urz膮dze艅 i instalacji budynku Delegatury. Nadzorowanie pracy sprz膮taczek i konserwatora.Prowadzenie ewidencji druk贸w 艣cis艂ego zarachowania, upowa偶nie艅 i piecz膮tek.Prowadzenie ewidencji materia艂贸w biurowych i 艣rodk贸w czysto艣ci.Nadzorowanie archiwum zak艂adowego Delegatury. Obs艂uga sekretariatu w przypadku nieobecno艣ci pracownika. Obs艂uga klienta zewn臋trznego i wewn臋trznego, w tym kontakty bezpo艣rednie, telefoniczne i mailowe.Na stanowisku nie wyst臋puj膮 czynniki szkodliwe dla zdrowia. Stanowisko pracy znajduje si臋 na I pi臋trze, budynek nie posiada podjazdu dla w贸zk贸w inwalidzkich, stanowisko pracy wyposa偶one w komputer, urz膮dzenia peryferyjne i telefon.
INSPEKCJA OCHRONY 艢RODOWISKA WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT OCHRONY 艢RODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2019-06-14 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : pa藕dziernik 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-09-10 - Racib贸rz (艣l膮skie)
ZAK艁ADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZA SZCZEG脫LNYM UWZGL臉DNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTANIA KOSZT脫W, STANOWISKA, WYSOKO艢CI PROG脫W PODATKOWYCH ORAZ SK艁ADEK ZUS. PROWADZENIE KART ZASI艁KOWYCH DLA PRACOWNIK脫W POBIERAJ膭CYCH ZASI艁KI CHOROBOWE, MACIERZY艃SKIE, OPIEKU艃CZE, 艢WIADCZENIA REHABILITACYJNE. NALICZANIE I SPORZ膭DZANIE P艁AC ZGODNIE Z OBOWI膭ZUJ膭CYM HARMONOGRAMEM WYP艁AT DLA POSZCZEG脫LNYCH GRUP PRACOWNICZYCH. SPORZ膭DZANIE I UZGADNIANIE POLECE艃 KSI臉GOWA艃 Z LISTAMI P艁AC. PRZYGOTOWANIE ZESTAWIE艃 DO PRZELEW脫W BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYP艁AT NA KONTA PRACOWNIK脫W. SPORZ膭DZANIE ZA艢WIADCZE艃 O WYSOKO艢CI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZE艃 DLA POTRZEB ZUS, URZ臉D脫W SKARBOWYCH, BANK脫W, ZPORR, S膭D脫W ORAZ PRACOWNIK脫W. DOKONYWANIE ZWROT脫W NADP艁ACONYCH SK艁ADEK Z UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS. SPORZ膭DZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSY艁ANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH. WYMAGANE: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE LUB 艢REDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMO艢膯 PRZEPIS脫W PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRAC臉 I INNYCH 艢WIADCZE艃, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OS脫B FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWO艢CI , ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI PROGRAMU P艁ATNIK, ZNAJOMO艢膯 RACHUNKOWO艢CI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE.KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 91 444 11 25 CV NA EMAIL- SEKRETARIAT.KANCLERZA (at) UNIV.SZCZECIN.PL
UNIWERSYTET SZCZECI艃SKI - 2019-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. B臋dzie tak偶e odpowiedzialna, za jako艣膰 kodu oraz tworzonych rozwi膮za艅. Wdra偶anie nowych funkcjonalno艣ci bez nadzoru. Mo偶e te偶 by膰 odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzi膰 zespo艂owi do 5 os贸b.
EPAM Systems Poland - 2016-02-26 - Gda艅sk (pomorskie)
Rozlewanie bitumu, utrzymanie porz膮dku na stanowisku pracy, obs艂uga urz膮dze艅 oraz ich nadzorowanie
HENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-04 - Pomieczyno (pomorskie)
kierowanie samochodem dostawczym na terenie kraju i UE
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Mi艂ocice (ma艂opolskie)
Kierowca samochodu dostawczego
FUH "TELNET-SERVICE" - 2018-08-31 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Analiza oraz dostarczanie rozwi膮za艅 na podstawie wymaga艅 biznesowych, tworzenie dok艂adnych, przejrzystych oraz efektywnych kod贸w program贸w o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewn臋trznych oraz wewn臋trznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na ka偶dym etapie cyklu 偶yciowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe ko艅czenie projekt贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z nawi膮zywaniem i rozwi膮zywaniem stanowisk pracy, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z naliczaniem wynagrodze艅 pracownik贸w, wykonywanie sprawozda艅,prowadzenie planu urlop贸w
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Bia艂ymstoku - 2015-12-15 - Bia艂ystok (podlaskie)
1.Dokonuje odbioru element贸w z maszyny lub ta艣my,2.Kontroluje poziom jako艣ci wytwarzanych wyrob贸w,3.Usuwa widoczne zabrudzenia, czy inne mo偶liwe do usuni臋cia usterki,4.Odrzuca do odpowiednich pojemnik贸w powsta艂e w procesie produkcji braki,5.Gratuje i pakuje wyroby gotowe zgodnie z kart膮 stanowiskow膮,6.Wype艂nia etykiety wyrob贸w,7.Estetycznie zakleja i etykietuje kartony tylko z w艂a艣ciw膮 ilo艣ci膮 wyrob贸w niezw艂ocznie po ich nape艂nieniu lub uk艂ada wyprodukowane wyroby na palecie i po zapakowaniu je etykietuje,8.Ewidencjonuje ilo艣膰 wyprodukowanych wyrob贸w gotowych i brak贸w, przerwy w pracy,9.Niezw艂ocznie informuje Mistrza Zmiany o wszystkich zauwa偶onych problemach w przebiegu procesu wytwarzania,10.Utrzymuje porz膮dek w obszarze wykonywanej pracyMiejsce pracy: ul. 艁azienkowa 1, 55-080 Smolec. Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: 71 316 74 35Forma zawarcia umowy: Umowa o prac臋 na czas okreslony- 2 lata,praca na 3 zmiany w godz 6-14,14-22,22-6Oferta w sali: H
Plastmer Sp. zo.o. sp.k. - 2019-05-23 - Smolec (dolno艣l膮skie)
Sprz膮tanie pomoeszcze艅 biurowych,Sprz膮tanie sal lekcyjnych,Sprz膮tanie korytarzy,Sprz膮tanie toalet
STOWARZYSZENIE O艢WIATOWE W D臉BNIE - 2020-09-15 - D臋bno (zachodniopomorskie)
Przyj臋cie towaru, kontrola jako艣ciowa i ilo艣ciowa, obs艂uga logistyczna w strefach magazynowych, obs艂uga zam贸wie艅 klienta.
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2015-10-19 - Kalisz (wielkopolskie)
wg.zawodu/praktyka w zawodzie wymagana
Firma Us艂ugowo-Handlowa Robert Makulec - 2016-09-02 - Szymanowo (warmi艅sko-mazurskie)
Monta偶 i demonta偶 konstrukcji stalowych, kontrola jako艣ci, obs艂uga narz臋dzi, obs艂uga w贸zka wid艂owego.
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - 呕ory (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie: 艣rednie; 3 lata do艣wiadczenia zawodowego; przygotowanie taneczne i znajomo艣膰 oraz przygotowanie techniczne do nauczania ta艅ca; bardzo dobra sprawno艣膰 fizyczna, sprawno艣膰 narz膮du r贸wnowagi i poczucie rytmu; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie i przygotowywanie zespo艂u Ma偶oretek do wyst臋p贸w, konkurts贸w itp., projektowanie i organizowanie r贸偶norodnych zaj臋膰 tanecznych, mile widziana znajomo艣膰 tworzenia uk艂ad贸w choreograficznych; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2017-12-07 - Gliwice (艣l膮skie)
Przygotowywanie decyzji zmieniaj膮cych wymiar podatku.Wydawanie zaswiadcze艅 o stanie majatkowym podatnika.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wysoka (wielkopolskie)
pakowanie pierog贸w
AMIKA Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowe - Petelska Lucyna - 2015-12-02 - Che艂m (lubelskie)
Projektowanie i wdra偶anie aplikacji i prowadzenia dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do ich rozwoju i konfiguracji, rozw贸j narz臋dzi i metod zarz膮dzania systemami.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca w hurtowni motoryzacyjnej, obs艂uga klienta, wystawianie faktur
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE BOGDAN PAW艁OWSKI - 2016-08-30 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)