STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 281,25 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : październik 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : październik 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 281,25 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 281,25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje; 5) kopia świadectw dokumentujących przebieg zatrudnienia lub/i zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z poźń. zm.).10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowiska mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018 poz. 1260 z późń. zm.).11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1260 z późń. zm.). Dokumenty aplikacyjne (CC, list matywacyjny i klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych) jak również oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej www.ops.bipraciborz.pl lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4.Ogłoszenie o naborze opublikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu. Kandydaci spełniający wymagania formalne (niezbędne) uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną i test wiedzy merytorycznej niezbędnej do pracy na wskazanym stanowisku. Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w niniejszej informacji należy składać w terminie do dnia 30.09.2019 r. do godz. 12.00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie:" Dokumenty na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA ds. BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY PRACY oraz ochrony przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej w niepełnym wymiarze czasu pracy 1/8 etatu" w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 30.09.2019 r. do godz. 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 bądź 138.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?714b4c1b10d92845766e1c3d01cf6005
Podobne oferty pracy
pakowanie towarów i ich rozkładanie na pólkach magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Kościerzyn Mały (wielkopolskie)
dozór i ochrona obiektu produkcyjno-magazynowego
MARK2 CORPORATION FM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Radzymin (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Olkusz (małopolskie)
1) Przygotowanie kosztorysów do planowanych robót. 2) Wykonywanie przedmiarów. 3) Prowadzenie teczek obiektów budowlanych. 4) Przeprowadzenie przegladów budynków i budowli. 5) Uczestniczenie w czynnościach przetargowych. 6) Rozliczenie robót konserwacyjnych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-01-17 - Powidz (wielkopolskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych,sprzedaż hurtowa i detaliczna, monitorowanie rynku, szukanie nowych możliwości zbytu na Ukrainie, obsługa kontrahentów z Ukrainy
PRS POLSKA SP. Z O.O - 2018-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ OBIEKTU
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Polkowice (dolnośląskie)
PRACA Z SIECIAMI KABLOWYMI ORAZ URZĄDZENIAMI nN I SN
INFRA PORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur, wyciągów bankowych; wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego; przygotowywanie zestawień oraz raportów; prowadzenie kasy, rozliczanie środków finansowych; przygotowywanie przelewów; uzgadnianie sald; prowadzenie i analiza należności, zobowiązań; ewidencja środków trwałych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe; wiedza z zakresu księgowości i prawa podatkowego; znajomość MS Excel; dobra organizacja czasu pracy; komunikatywność; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; skrupulatność, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia; możliwość rozwoju i ścieżkę kariery dopasowaną do predyspozycji i zaangażowania; miła atmosfera pracy w zgranym zespole. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Radlin (śląskie)
jw.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021/Oddział Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca kat. C+E
TAR-STAR P.P.U.H. Wiesław Głowacz - 2016-05-23 - Tarnów (małopolskie)
-prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-śledczych,-przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych,-organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, sympozjach, konferencjach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych,-uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowywania programów szkoleń.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-planowanie przedsięwzięć szkoleniowych w jednostce,-organizowanie i nadzorowanie zajęć w ramach doskonalenia zawodowego oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji,-sporządzanie zapotrzebowań na kursy specjalistyczne i szkolenia w ramach doskonalenia zawodowego dla policjantów oraz pracowników cywilnych wg aktualnych potrzeb jednostki w uzgodnieniu z kierownictwem, organizacja i nadzór nad przebiegiem testów sprawności fizycznej i strzelań policjantów,-sporządzanie sprawozdań z działalności szkoleniowej jednostki,-obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji (KADRA-SWOP).
Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju - 2018-10-03 - Biłgoraj (lubelskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tuczna (lubelskie)
-produkuje testy techniczne, testy biznesowe,-zbieranie i dokumentowanie wymagań,-konfiguruje środowisko,-bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa gości restauracji, wydawanie posiłków, przyjmowanie zamówień, dbanie o salę
Firma Handlowo-Usługowa "MARCO" Marek Ślęczek - 2016-01-19 - Kraków (małopolskie)
porady psychologiczne w domu pacjenta oraz w poradni medycyny paliatywnej
NZOZ "SAN-MED" Poradnia Opieki Paliatywnej i Hospicjum Domowe - 2019-02-07 - Bytom (śląskie)
Tworzenie akt osobowych pracowników, grafików pracy, tworzenie umów zlecenie oraz pozostałe prace biurowe. Opieka nad uczniami-praktykantami.
Piekarnia - Cukiernia "Pellowski" Grzegorz Pellowski - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Malowanie statków, wykonywanie prac budowlanych - malowanie ścian i sufitów, układanie paneli podłogowych, układanie kafil
MAL-KOR BEATA OŻÓG - 2017-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towarów na terenie kraju
Usługi Transportowe Krzysztof Prażuch - 2016-06-10 - Jeleniec (kujawsko-pomorskie)
•Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących niesprawności lub błędów w pracy instrumentów od klientów•Wyszukiwanie informacji o instrumentach, statusie kontraktów powiązanych ze zgłoszeniami •Przygotowywanie ofert kontraktu serwisowego•Doradzanie klientom i udzielanie odpowiedzi w zakresie produktów firmy QIAGEN•Udzielanie informacji o cechach, zastosowaniach, przechowywaniu oraz problemach dotyczących materiałów eksploatacyjnych•Współpraca z innymi działami firmy pracodawcyPraca w godz. 9-17
QIAGEN BUSINESS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie terapii pedagogicznej zgodnie z orzeczeniem wydanym przez PPP.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie - 2020-08-11 - Kleczanów (świętokrzyskie)
Praca w siedzibie Komendy Ośrodka.Opracowywanie dokumentacji z zakresu gotowości mobilizacyjnej i bojowej.Prowadzenie rozkazu dziennego.Praca przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 h dziennie.
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2018-01-18 - Rumia (pomorskie)
Obsługa finansowo-księgowa.
Centrum Informatyki Statystycznej - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wymiana, ostrzenie noży, sprawdzanie i uzupełnianie oleju, smarów, sprzątanie instalacji hydraulicznej.Praca od 7 do 15. umowa o prace na 1 rok
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Łobżenica (wielkopolskie)
- Samodzielne przygotowywanie potraw kuchni tureckiej poparte doświadczeniem (1 rok) oraz znajomością oryginalnych przypraw tej kuchni. Formowanie KEBABA z surowego mięsa. Wypiek pieczywa tureckiego. Obsługa klienta.- Główne miejsce wykonywania pracy jest w Katowicach. Praca również w: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Olesno, Kluczbork.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok jako kucharz kuchni tureckiej. Znajomość tradycji kuchni tureckiej oraz składników niezbędnych do przygotowania potraw tej kuchni. Wymagana umiejętność formowania KEBABA z mięsa surowego. Wymagana umiejętność wypieku pieczywa tureckiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Katowice (śląskie)
- interakcja z biznesem w celu zebrania wymagań użytkowników, przetłumaczenia ich na specyfikację funkcjonalną i projekt- przeprowadzanie analiz luk aby zaproponować najlepsze dopasowanie- zarządzanie konfiguracją systemu w celu uwzględnienia zadania zmian i działań prototypowych- przeprowadzanie testów aktywności dla zaimplementowanej funkcjonalności - wsparcie biznesu w codziennych czynnościach- koordynacja działań z różnymi zespołami i zewnętrznymi dostawcami w celu rozwiązywania problemów funkcjonalności i technicznych zgodnie z wyznaczonymi terminami
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Łódź (łódzkie)
Starszy technik. Praca biurowa -obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych, przygotowanie dokumentacji technicznych do postępowań publicznych, odbiory robót. Wymagane wykształcenie: średnie techniczne- technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Obsługa programu kosztorysowanie ,,Norma oraz Office. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel. 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2019-07-10 - Wędrzyn (lubuskie)
Świadczenie usług fizjoterapeutycznych, wywiad zdrowotny, realizacja zaleceń lekarskich. Praca na terenie Bielska-Białej na podstawie umowy zlecenie.
INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2019-09-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pracownik budowlany /wykończenia/
Wynajem Rusztowań Kinga Cygan - 2018-06-12 - Bolesław (małopolskie)