INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH DZIAŁU ROZWOJU I INWESTYCJI Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH DZIAŁU ROZWOJU I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: 3 800 - 4 100 PLN
Zakres obowiązków: uzgadnianie dokumentacji projektów budowlanych, nadzór nad remontami budowlanymi i inwestycyjnymi
Data publikacji: 2018-03-30
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uzgadnianie dokumentacji projektów budowlanych, nadzór nad remontami budowlanymi i inwestycyjnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH DZIAŁU ROZWOJU I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa AutoCad, znajomośc prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 30.03.2018
Oferta pracy ważna do: 29.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć zawodowych
Technikum Ortopedyczne w Świdnicy - "Fundacja Solidarności Pokoleń" - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
j/w
Polski Związek Działkowców Krajowa Rada - 2017-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola wizualna lub urządzeniami pomiarowymi części dla przemysłu samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
dekretowanie oraz księgowanie w programie finansowo-księgowym dowodów księgowych,dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej list wynagrodzeń oraz dowodów księgowych,prowadzenie rejestru oraz wystawianie faktur i not odsetkowych, sporządzanie deklaracji oraz naliczanie podatku od nieruchomości, prowadzenie księgowości Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, redagowanie pism urzędowych.
Prokuratura Okręgowa w Koszalinie - 2015-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie form ze sklejki do produkcji elementów betonowych.
ZBYCH - POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie stali zbrojeniowej do montaży (czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych), wykonywanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie zbrojenia w formach i deskowaniach, wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich, znajomośc rysunku technicznego, miejsce pracy Zawiercie i inne miejsca wykonywania zleceń
"Urbut" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Zawiercie (śląskie)
Pracownik biurowy-znajomość obsługi programu Rachmistrz
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Sierpc (mazowieckie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)
Inspekcje ubezpieczeniowe pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Garwolin (mazowieckie)
j.w.
KP&D Myco Polska Sp.zoo - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Charakterystyka pracy: wynoszenie i składowanie gałęzi, uprzątnięcie terenu. Praca w godzinach od 7:00 do 15:00, wynagrodzenie godzinowe. Praca na terenie Rybinika, Żor. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ZUPIL PASZENDA ANDRZEJ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-17 - Rybnik (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Roka Spółka Komandytowa - 2018-04-12 - Kozienice (mazowieckie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Siódemka Delikatesy, Zbigniew Woźniak - 2017-08-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem dyżurów BPH, w systemie zmianowym przez 365 dni w roku, współpraca z innymi komórkami IMGW-PIB.Umowa na okres próbny, na czas określony, następnie na czas nieokrteślony.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadeznie spraw z zakresu kontroli nad wytwarzaniem, przechowywaniem pasz, kontrola systemów wzajemnej zgodności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowskich Górach - 2017-11-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie prostych czynności manualnych takich jak obkurczanie folii, wklejanie baterii do plastików, pozostałe czynności zlecone przez przełożonego
WESTERBERG KOMPONENTY Sp.z o.o. - 2016-08-17 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie kontroli budów i obiektów użytkowych. Sporządzanie projektów decyzji. Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i zakończonych budów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
Utrzymywanie i konserwacja maszyn i urządzęń, prace naprawcze w placówkach sklepowych, prace porządkowe na terenie sklepów, rozwożenie artykułów spożywczych na placówki.
Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Nysie - 2018-08-21 - Nysa (opolskie)
Montaż konstrukcji stalowych, spawanie elementów konstrukcji, prace ślusarsko-montażowe, przewóz pracowników w celu montażu.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
wychowawca w placówkach oświatowych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy DINO, praca na stoiskumięsnym. dbanie o czystość i porządek na markecie, praca w zespole
DINO POLSKA S.A. - 2018-01-08 - Gaworzyce (dolnośląskie)
spawanie elementów stalowych na produkcji
Adecco Poland sp.z o.o - 2017-09-21 - Żychlin (łódzkie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa maszyn CNC, oczyszczanie detali zgodnie z zadanymi instrukcjami pracy przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakości. Wizualna ocena jakości detalu na stanowisku pracy. Rzetelne i czytelne wypełnianie dokumantacji na stanowisku pracy. Minimalizacja brakowości poprzez szybką reakcję w przypadku wykrycia braków.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)