STARSZY REFERENT 艢winouj艣cie oferta pracy Komenda Portu Wojennego
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽610 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Praca na stanowisku referent w sekcji gospodarki nieruchomosciami - infrastruktura KPW.Opracowywanie rocznych plan贸w remont贸w oraz aneks贸w do tych plan贸w. Opracowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zapotrzebowaniem na dodatkowe 艣rodki finansowe, wykaz贸w, raport贸w. Opracowywaniedokument贸w niezbednych do wszcz臋cia post臋powania o zam贸wienie publiczne. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w oraz korespondencji dotyczacej zada艅 remontowych.
Data publikacji: 2020-05-11
Lokalizacja: 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Komenda Portu Wojennego
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Steyera 30, 72-600 艢winouj艣cie, powiat: m. 艢winouj艣cie, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Praca na stanowisku referent w sekcji gospodarki nieruchomosciami - infrastruktura KPW.Opracowywanie rocznych plan贸w remont贸w oraz aneks贸w do tych plan贸w. Opracowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zapotrzebowaniem na dodatkowe 艣rodki finansowe, wykaz贸w, raport贸w. Opracowywaniedokument贸w niezbednych do wszcz臋cia post臋powania o zam贸wienie publiczne. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w oraz korespondencji dotyczacej zada艅 remontowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽610 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
+ premia 20% + dodatek za wys艂ug臋 lat w zale偶nosci od stazu pracy.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢winouj艣cie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. 艢winouj艣cie
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢winouj艣cie
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽610 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 11.05.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Przy wykszta艂ceniu wy偶szym- bez stazu pracy, przy wykszta艂ceniu srednim- 3 lata stazu pracy. Umiej臋tno艣膰 samodzielnej pracy oraz w zespole os贸b, samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, posiadanie uprwnie艅 budowlanych.
Nazwa pracodawcy: Komenda Portu Wojennego
danePracodawcy_nip: 8550005892
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢winouj艣ciu
Adres pracodawcy:
Steyera 30, 72-600 艢winouj艣cie, powiat: m. 艢winouj艣cie, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. 艢winouj艣cie
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: 艢winouj艣cie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艢winouj艣cie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Steyera
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢winouj艣ciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.05.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.05.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.05.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7259979756acfe7156215c48fa524b2
Podobne oferty pracy
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy.W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stw higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-03 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klienta w skepie og贸lno-spoz-偶ywczym.
ROMIX Handel i Us艂ugi Budowlane Renata Ole艣kiewicz - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace manualne przy monta偶u szaf zewn臋trznych, dobra znajomo艣膰 rysunku technicznego, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 wytwarzanych produkt贸w
BERTHOLD SICHERT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- szkolenie BHP i ppo偶.- prowadzenie ewidencji zlece艅 transportowych - obs艂uga komputera, faksu , telefonu- sporz膮dzanie um贸w z klientami - uzgadnianie miejsc dostarczenia 艂adunk贸w- sporz膮dzanie rozlicze艅 i rachunk贸w (faktur) - prowadzenie korespondencji z klientami - sporz膮dzanie psim, wysy艂ka korespondencji
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Zak臋cie (lubuskie)
-obs艂uga kasy fiskalnej, -obs艂uga stoiska mi臋sno-w臋dliniarskiego,- obs艂uga sali sprzeda偶y
MD SP Z O.O. - 2016-04-25 - Zielonki (ma艂opolskie)
obs艂uga magazynu, pobieranie komponent贸w z magazynu i dostarczanie na lini臋 produkcyjn膮
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Kwidzyn (pomorskie)
-um. zwi膮zane z projektoaniem sieci,-znajomo艣膰 艣rodowiska Windows Server,-um. dioagnozowania usterek komputera- podstawowa wiedza ze znajomo艣ci HTMLPraca w godz. 7:00-15:30, w pi膮tki 7:00-13:00 w Jednostce Wojskowej nr 2117 w Ko艂obrzegu, ul. Koszali艅ska 76. Kandydaci proszeni s膮 o kontakt osobisty w godz. 8-15 w kancelarii personalnej (S-1).
17 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPE艁NIE艃 w Ko艂obrzegu - 2016-07-01 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
sporz膮dzanie dokumentacji techniczno - technologicznej, wsp贸lpraca z konstruktorem, sporz膮dzanie kart tkanin, dodatk贸w, obliczanie norm zu偶ycia tkanin, dodatk贸w
ARLEN S.A. - 2018-05-02 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
obs艂uga klienta, przyjmowanie dostaw, dbanie o ekspozycj臋 i porz膮dek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
Roz艂adunek i za艂adunek towarow na magazynie w贸zkiem wid艂owym. Przyj臋cie towar贸w, wydanie towar贸w.
INDIGGO Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akta osobowe,sporz膮dzanie sprawozda艅 ZUS, GUS zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.Godziny pracy: 07.00 - 15.00
Zesp贸艂 Szk贸艂 Elektronicznych i Telekomunikacyjnych - 2020-01-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
praca zwi膮zana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Prace brukarskie
Pol-bruk s.c J.Planta, R.Planta - 2016-05-24 - Skawina (ma艂opolskie)
Koordynowanie, nadzorowanie eksportu produkt贸w; poszukiwanie kontrahent贸w; kontakt z kontrahentami w j臋zyku hiszpa艅skim i norweskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
praca pod okiem do艣wiadczonego Szefa Kuchni: - obs艂uga gastronomiczna restauracji/ baru hotelowego; - obs艂uga gastronomiczna konferencji/ bankiet贸w/ imprez
START TRAVEL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-01 - Dos艂o艅ce (ma艂opolskie)
Praca zwi膮zana z utrzymaniem porz膮dku na terenie zak艂adu pracy, drobne bie偶膮ca naprawy
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Prowadzenie ksi臋gi budowlanej obiekt贸w i zlecanie wykonywania aktualnych przegl膮d贸w, nadz贸r nad stanem technicznym budynk贸w i przyleg艂ego terenu, kierowanie pracownikami do prac lekkich, kierowanie robotami budowlanymi i wysoko艣ciowymi (w tym nag艂ymi awariami), sporz膮dzenie um贸w na wynajem pomieszcze艅, kontrola wydatk贸w i analiza koszt贸w ponoszonych przez szko艂臋, unowocze艣nianie w nowinki techniczne nowo remontowanych klas i pomieszcze艅, zakup materia艂贸w eksploatacyjnych, budowlanych zgodnie z Ustaw膮 o Zam贸wieniach Publicznych itp., pomoc we wsp贸艂pracy z menad偶erem wynajmuj膮cym sal臋 gimnastyczn膮, zawod贸w sportowych, koncert贸w, kabaret贸w i imprez kulturalnych itp., obs艂uga urz膮dze艅 nag艂o艣nieniowych i komputerowych, wsp贸艂praca z urz臋dami i instytucjami, znajomo艣膰 przepis贸w BHP i bezpiecze艅stwa po偶arowego.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂cacych 呕ary - 2017-01-12 - 呕ary (lubuskie)
prace budowlane przy instalacji urz膮dze艅 klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
PB SERWIS POLAND Sp. z o.o. - 2019-01-31 - Pszczyna (艣l膮skie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI I SYSTEM脫W INFORMATYCZNYCH, TWORZENIE DOKUMENTACJI SYSTEM脫W KOMPUTEROWYCH, ANALIZA WYMAGA艃 SYSTEMOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prace porz膮dkowe
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
1) kierowanie dzia艂alno艣ci膮 OPS-u oraz reprezentowanie go na zewn膮trz, 2) realizacja zada艅 w zakresie pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych wynikaj膮cych z przepis贸w prawa i statutu jednostki, 3) wydawanie i nadz贸r nad wydawaniem decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, pomocy materialnej dla uczni贸w, ustalania prawa do 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego oraz dodatk贸w mieszkaniowych, energetycznych i innych przekazanych do kompetencji OPS, 4) organizowanie pracy socjalnej OPS, 5) wykonywanie uprawnie艅 pracodawcy z zakresu prawa pracy w stosunku do pracownik贸w o艣rodka, 6) nadz贸r merytoryczny nad prac膮 pracownik贸w OPS-u i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracownik贸w, 7) kontrola spraw ksi臋gowych i kadrowo-p艂acowych, 8) dokonywanie analiz i ocen zjawisk powoduj膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅 9) pomoc w uzyskiwaniu dla os贸b b臋d膮cych w trudnej sytuacji 偶yciowej poradnictwa dotycz膮cego mo偶liwo艣ci pomocy ze strony innych instytucji, 10) wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, zwi膮zkami wyznaniowymi, fundacjami oraz zak艂adami pracy w celu realizacji zada艅 pomocy spo艂ecznej, wsp贸艂praca z organami administracji rz膮dowej i samorz膮dowej oraz organizacjami pozarz膮dowymi, 11) przygotowywanie i sk艂adanie niezb臋dnych informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych funkcjonowania OPS-u i efektywno艣ci pomocy spo艂ecznej, 12) nadz贸r nad sprawozdawczo艣ci膮 merytoryczn膮 w zakresie realizowanej pomocy spo艂ecznej oraz nad sprawozdawczo艣ci膮 finansow膮, 13) opracowanie projektu bud偶etu OPS oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania, 14) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy ze skarbnikiem gminy i g艂贸wnym ksi臋gowym OPS-u, 15) inspirowanie dzia艂a艅 instytucji, organizacji spo艂ecznych, os贸b prawnych i fizycznych w sprawach dotycz膮cych rozwoju form i zakresu pomocy spo艂ecznej, aktywizacji zawodowej klient贸w pomocy spo艂ecznej, 16) nadz贸r nad realizacj膮 Strategii Problem贸w Spo艂ecznych, 17) inicjowanie przedsi臋wzi臋膰 maj膮cych na celu pozyskiwanie 艣rodk贸w pozabud偶etowych, w tym unijnych, na programy przeciwdzia艂ania patologiom, 艂agodzenia skutk贸w bezrobocia i ub贸stwa oraz rozwijania r贸偶nego rodzaju form pomocy spo艂ecznej, 18) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 oraz informacji dotycz膮cych dzia艂alno艣ci O艣rodka, wiecej inf. na stronie: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wierzbica (lubelskie)
Kierowca samochodu ci臋偶arowego - transport krajowy i zagraniczny; prawo jazdy kat.CE + przew贸z rzeczy, mile widziane do艣wiadczenie, znajomo艣膰 bran偶y motoryzacyjnej, znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym
PPHU KK TRANS-KRAJ Krzysztof Nosal - 2016-04-27 - Szubin-Wie艣 (kujawsko-pomorskie)
prezentacja sto艂贸w ergonomicznych, wykonywanie pomiaru, nadz贸r produkcji
MEDI KOLL Sprz臋t Medyczny R. Sereda, S. Kraiz Sp. J. - 2019-05-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wykonywanie prac tokarskich
PRZEDSI臉BIORSTWO "POMIX" S.C. WALERIAN TYWONIUK,MATEUSZ TYWONIUK - 2018-09-12 - Wierzbica (lubelskie)
NALICZANIE WYNAGRODZE艃 I ZASI艁K脫W ZUS, SPORZ膭DZANIE LIST P艁AC, SPORZ膭DZANIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI P艁ACOWEJ, OBS艁UGA PETENT脫WWYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, OBS艁UGA PROGRAMU P艁ATNIK, PAKIET MS OFFICE, MINIMUM 2 LETNIE DO艢WIADCZENIE W PIONIE FINANSOWYM, ZNAJOMO艢膯 PRZEPIS脫W DOT. WYNAGRODZE艃, PRAWA PODATKOWEGO, UBEZPIECZE艃 CHOROBOWYCH, SPO艁ECZNYCH I ZDROWOTNYCHKONTAKT Z PRACODAWC膭: C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w hurtowni artyku艂贸w dekoracyjnych i upomink贸w. Kompleksowa obs艂uga klienta, wystawianie faktur sprzeda偶y, przyjmowanie, metkowanie towaru, bie偶膮ce inwentaryzacje, uk艂adanie towaru na p贸艂kach. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz.: 6:00-13:00, w sobot臋 w godz.: 6:00-11:00. Umowa zlecenie, po 3 miesi膮cach mo偶liwo艣膰 przej艣cia na umow臋 o prac臋. Ofera dost臋pna w sali G. Kontakt z pracodawc膮 - wy艂膮cznie mailowy: ewaxwr (at) gmail.com
"EWAX" EWA I JACEK DUNIEC Sp. j. - 2016-06-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spis贸w akt przekazywanych do archiwum, udzia艂 w ekspertyzach archiwalnych, tworzenie i aktualizowanie bazy danych o tw贸rcach akt, udzia艂 w prowadzeniu szkole艅 z zakresu post臋powania z materia艂ami archiwalnymi i inn膮 dokumentacj膮 w resorcie obrony narodowejpraca na umowe na okres pr贸bny (3 miesi膮ce), praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali C
2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-08-09 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
naprawa i utrzymanie samochod贸w ci臋偶arowych, urz膮dze艅 oraz maszyn drogowych.
STAR BUDOWA Karol Cie艣la - 2019-06-04 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Dostarczanie rozwi膮za艅 dla klient贸w globalnych i odpowiednich rozwi膮za艅 biznesowych oraz warunk贸w realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwi膮zywaniu problem贸w IT z wykorzystaniem j臋zyka hiszpa艅skiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwi膮za艅 z obszaru otsourcingu IT dla klient贸w mi臋dzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wykonywanie i prowadzenie dokumentacji planistycznej, rozliczeniowej napraw sprzetu wojskowego, zgodnie z rocznym planem zada艅 obs艂ugowo- naprawczych oraz przewodnikami technologicznymi, czytanie dokumentacji technicznej i wykonywanie dokument贸w, analizy danych z dokument贸w przewodnik贸w technologicznych, pos艂ugiwanie si臋 w praktyce pakietem MMS Office oraz sprz臋tem komputerowym i urz膮dzeniami biurowymi
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-04-11 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)