STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ

Wynagrodzenie: od 281,25 PLN

Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.8

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 281,25 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 281,25 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje; 5) kopia świadectw dokumentujących przebieg zatrudnienia lub/i zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z poźń. zm.).10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowiska mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018 poz. 1260 z późń. zm.).11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1260 z późń. zm.). Dokumenty aplikacyjne (CV, list matywacyjny i klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych) jak również oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej www.ops.bipraciborz.pl lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4.Ogłoszenie o naborze opublikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu. Kandydaci spełniający wymagania formalne (niezbędne) uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną i test wiedzy merytorycznej niezbędnej do pracy na wskazanym stanowisku. Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w niniejszej informacji należy składać w terminie do dnia 17.10.2019 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie:" Dokumenty na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA ds. BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY PRACY oraz ochrony przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej w niepełnym wymiarze czasu pracy 1/8 etatu" w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 17.10.2019 r. do godz. 15.00.Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 bądź 138.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 03.10.2019

Oferta pracy ważna do: 17.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2fdb846d5464a08e13f5b95c23f1d8f6

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA - od 2 500 PLN

PROWADZENIE SEKRETARIATU, KORESPONDENCJA ORAZ INNE PRACE ZLECONE PRZEZ PREZESA ZARZĄDU.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "KANWIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Dębica (podkarpackie)

BETONIARZ - od 2 000 PLN

PRACE POMOCNICZE W BETONIARNI, POMOC W PRODUKCJI WYROBÓW BETONOWYCH
Tadeusz Barnaś Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TEDEX - 2017-09-05 - Dębica (podkarpackie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRZEDSIĘBIORSTWA DO SPRAW FINANSOWYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 5 000 PLN

Sprawowanie nadzoru kierowniczego nad sprawami w szczególności finansowymi osoby prawnej, kierowanie sprawami finansowymi osoby prawnej,nadzór kierowniczy nad sprawami spornymi, nazdór kierowniczy nad kosztami podmiotu, nadzór kierowniczy nad naleznościami i zobowiązaniami, nadzór kierowniczy nad wykonawstwem przez podległych księgowych rachunkowości podmiotu.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)

MAGAZYNIER - 3 000 - 3 500 PLN

Kompletowanie towaru do wysyłki i realizacji zamówień. Nadzór nad wyrobami, towarami i opakowaniami. Sporządzanie dokumentacji magazynowej. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2019-06-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych oraz w salach przedszkolnych,przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,przestrzeganie przepisów sanepidu oraz UoSO,organizacja pracy oraz zapotrzebowania placówki w środki czystości,przygotowanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Chorzów (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Prace administracyjne na programach medycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe i godpodarcze
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 18 000 PLN

Prowadzenie wielopłaszczyznowych analiz, ocenianie oraz analizowanie modeli biznesowych, identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z procedurami działania firmy, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie zestawień i analiz.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK - od 2 500 PLN

prace brukarskie , betoniarnia
ALPI BUD SP Z O O - 2019-11-06 - Książ Wielkopolski (wielkopolskie)

STARSZY ANALITYK GOS - od 12 615,75 PLN

1. ROZWIĄZYWANIE INCYDENTÓW (NAPRAW) I OBSŁUGI ZADAŃ, KTÓRE SĄ PRZYPISANE DO NICH; 2. MONITOROWANIE INNYCH ANALITYKÓW; 3. WYKONYWANIE ANALIZ KONFIGURACJI CAŁEJ SAP PRZYPISANYCH PROCESÓW I PUNKTÓW INTEGRACYJNYCH Z NIMI ZWIĄZANYCH; 4. ROZPOZNAWANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH ZAŁOŻONYCH PRZEZ SKONFIGUROWANE ROZWIĄZANIA SAP; 5. OPRACOWYWANIE SPECYFIKACJI FUNKCJONALNYCH I TECHNICZNYCH DLA NAPRAW, DROBNE USPRAWNIENIA I WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJĄ ROZWOJU; 6. WSPÓŁPRACA W RAZIE POTRZEBY Z INNYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU SAP; 7. SPEŁNIANIE LUB PRZEKRACZANIE USTALEŃ SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. AKTUALIZACJA PROCEDUR, INSTRUKCJI DZIAŁAŃ I INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZACEJ ZMIAN W SYSTEMIE; 9. ZARZĄDZANIE KOLEJKAMI W POŁĄCZENIU Z DZIAŁEM TECHNICZNYM W OKRESLONYCH OBSZARACH. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK MONTERA RUSZTOWAŃ - DO PRZYUCZENIA - 7 000 - 10 000 PLN

Prace pomocnicze przy montażu i demontażu rusztowań
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń (odkurzaniem scieranie kurzu), sprzętów, sprzątanie łazienek i toalet, obsługa maszyn czyszczących
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Gryfino (zachodniopomorskie)

STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - od 3 490,75 PLN

-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-04-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STARSZY MAGAZYNIER GOSPODARCZY K/M - od 2 590 PLN

Prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej, przeprowadzanie inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymywanie w czystości pomieszczeń magazynowych, prowadzenie magazynu czystej i brudnej bielizny pościelowej, osobistej mieszkańców oraz pracowników, firan, zasłon i ręczników, przestrzeganie obowiązku właściwej oceny dostarczonych towarów pod względem jakościowym i ilościowym oraz przestrzeganie terminów użytkowania sprzętu.
Dom Emeryta Wojskowego - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 800 PLN

obieranie, ważenie, pakowanie, galanteryzowanie warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Kraków (małopolskie)

STARSZY INSPEKTOR - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw związanych z ustaleniem uprawnień do świadczeń emerytalno- rentowych, prowadzenie i aktualizacja akt emerytalno - rentowych, dokonywanie rocznych rozliczeń emerytur i rent w zakresie podatkowym, realizacja potrąceń egzekucyjnych z emerytur i rent
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2017-10-04 - Zielona Góra (lubuskie)

STARSZY SPECJALISTA STRAŻY MIEJSKIEJ - 3 000 - 3 100 PLN

Zakres najważniejszych zadań na zajmowanym stanowisku:1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,2) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,3) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie w miarę możliwości świadków zdarzenia,4) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,5) informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,6) inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,7) konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,8) realizacja zadań i obowiązków zgodnie z ustawą o strażach gminnych i aktów prawa miejscowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- praca patrolowa na terenie miasta Ustka, prowadzenie samochodu służbowego uprzywilejowanego,- zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3100 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-22 - Ustka (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - do 13 PLN

UMIEJĘTNOŚĆ MUROWANIA ;UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB ZAWODOWE BUDOWLANE, AKTUALNE BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW,DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN. 2 LATA PRZED SPOTAKNIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO CZWÓRKA - 2017-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Otmuchów (opolskie)

STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW - od 3 700 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińsko języcznym
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Łódź (łódzkie)

KASJER HANDLOWY - od 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa kloienta zgodnie z zasadami firmy; mile widziane dośiwadczenie na podobnym stanowisku
DINO POLSKA S.A. - 2016-03-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)

STARSZY INŻYNIER INTEGRACJI SIECI OPTYCZNYCH(NR 6917) - 2 100 - 12 000 PLN

konfiguracja i integracja komponentów sieci w systemach NMS, udostępnianie nowych usług w sieci klientów w systemach NMS, migracja usług sieciowych na żywo zdalne lub na miejscu za pomocą systemu zarządzania, przeprowadzanie i wspieranie aktualizacji HW/SW, przeprowadzanie kontroli stanu systemu, tworzenie kopii zapasowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DEKARZ - od 3 000 PLN

prace przy pokryciach dachowych
Adrian Skotniczny F.H.U. AD-BUD Pokrycia Dachowe - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)

STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ - od 2 200 PLN

-przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin, kwalifikacja, zakładanie akt i rejestrów oraz przygotowywanie decyzji,-księgowanie składek na ubezpieczenie zdrowotne,-obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, wydawanie zaświadczeń,-analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne,-podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,-przygotowywanie zabezpieczenia należności z tytułu składek na hipotece nieruchomości dłużnika,-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,-przeprowadzanie comiesięcznej analizy stanu rozliczeń na kontach płatników składek i ustalenie należności podlegających odpisaniu,-przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych zadłużonych płatników,-przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,-prowadzenie postępowań powypadkowych,-organizowanie szkoleń, konkursów oraz pokazów związanych z higieną życia i pracy oraz przestrzeganie zasad ochrony życia i zdrowia przy pracy w rolnictwie,-kierowanie pojazdem służbowym podczas realizacji zadań merytorycznych KRUS.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - 1 017,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Grójec (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY PASAŻU - od 13 PLN

Ochrona pasażu galerii.. Praca w Galerii Olimpia. Pracodawca oferuje szkolenie stanowiskowe, pełne umundurowanie.
Agencja Ochrony Osób i Mienia "SKORPION" - 2017-06-29 - Bełchatów (łódzkie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - od 3 600 PLN

SPORZADZANIE POTRAW ARABSKICH Z WYKORZYSTANIEM PRZYPRAW ARABSKICH RODEM Z JEMENU.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Radomsko (łódzkie)