STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI TECHNICZNEJ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - SEKCJA W PŁOCKU Płock oferta pracy Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI TECHNICZNEJ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - SEKCJA W PŁOCKU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -Monitorowanie oraz współuczestniczenie w rozbudowie infrastruktury teletechnicznej w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu - Monitorowanie, naprawianie i konserwowanie monitoringu CCTV- Konfigurowanie oprogramowania oraz naprawianie Mobilnych Terminali Przewoźnych oraz Mobilnych Terminali Noszonych w jednostkach obsłgiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Naprawianie i konserwowanie Stanowisk Dostępowych- Instalowanie oprogramowania na komputerach PC i na Stanowiskach Dostępowych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Instalowanie, naprawianie i konserwowanie urządzeń peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu.
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Monitorowanie oraz współuczestniczenie w rozbudowie infrastruktury teletechnicznej w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu - Monitorowanie, naprawianie i konserwowanie monitoringu CCTV- Konfigurowanie oprogramowania oraz naprawianie Mobilnych Terminali Przewoźnych oraz Mobilnych Terminali Noszonych w jednostkach obsłgiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Naprawianie i konserwowanie Stanowisk Dostępowych- Instalowanie oprogramowania na komputerach PC i na Stanowiskach Dostępowych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Instalowanie, naprawianie i konserwowanie urządzeń peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu- Pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Płocku Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI TECHNICZNEJ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - SEKCJA W PŁOCKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: elektroniczny, elektrotechniczny, informatyczny, mechaniczny, telekomu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE- Wykształcenie: średnie o profilu: elektronicznym, elektrotechnicznym, informatycznym, mechanicznym, telekomunikacyjnym- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku w branży teleinformatycznej (komputerowej) (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)- Znajomość budowy, zasad działania i obsługi sprzętu CCTV, komputerowego oraz peryferyjnych urządzeń komputerowych- Kreatywność- Dyspozycyjność- Umiejetność pracy w zespole łatwośc nawiązywania kontaktów- Łatwośc formułowania myśli, dopasowania stylu komunikowania się do różnych rozmówców, umiejetność porozumiewania się w trudnych sytuacjach- Prawo jazdy kat. B- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE- Wykształcenie: wyższe o profilu: elektronicznym, elektrotechnicznym, informatycznym, mechanicznym, telekomunikacyjnymdoświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w dziedzinie informatyki, telekomunikacji lub teletechniki- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- Umiejętność konfigurowania peryferyjnych urządzeń komputerowych- Umiejetność obsługi i eksploatacji urządzeń teletransmisyjnych- Znajomość sieci teleinformatycznych- Umiejetność sporządzania dokumentacji technicznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
11-ego Listopada 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- Kserokopia Prawa Jazdy kat. B- kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwieW przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP Mazowieckiej Policji - KWP zs. w Radomiu)TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 11 października 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU Sekcja do spraw Doboru, Wydział Kadr i Szkolenia, ul. 11 - go Listopada 37/59 , 26-600 Radom z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Ogłoszenie w korpusie służby cywilnej nr 55029.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: 11-ego Listopada
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c41c3d764376cc8e119c994de8db2417
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgi głównej budżetu. Prowadzenie kart wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej. Uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej. Sporządzanie przelewów bankowych. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie wydatków budżetowych. Analizowanie celowości wydatków. Kontrola i terminowe rozliczanie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego i ZUS. Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą działu zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Godziny pracy 7:30-15:30
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego - 2020-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Po okresie próbnym, umowa na czas określony. Godziny pracy: 9.00- 17.00. Kontakt z pracodawcą osobisty w czwartki w godz. 10.00- 12.00
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzajace SKOK - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)
- wprowadzanie dokumentacji wytwarzanej i gromadzonej w Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców do Systemu Obsługi Cudzoziemców Centralnej Bazy Danych Straży Granicznej w celu wsparcia oraz ułatwienia realizacji czynności wykonywanych przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców;- zakładanie teczek akt cudzoziemców celem dalszego ich prowadzenia przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców,- wykonywanie czynności kancelaryjnych celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji;- archiwizowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- brakowanie dokumentacji (symbol BC) celem jej zniszczenia.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-12-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną pracą wydziału,2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego,3. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej,4. Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziału,5. Sporządzanie opisów teczek,6. Prowadzenie rejestrów z zakresu zadań wydziału,7. Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału,8. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziału,9. Obsługa i udzielanie informacji petentom,10. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych. Nadzór nad zespołem specjalistów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gdynia (pomorskie)
- realizacja postawionych zadań związanych z wykonywaniem dokumentów związanych z organizacją szkolenia uzupełniającego kadry i pracowników- opracowywaniem projektów, rozkazów i wytycznych- sporządzaniem meldunków, pism, sprawozdań z działalności bieżącej rozliczeniowej w Brygadzie
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Kraśnik (lubelskie)
- Tworzenie, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej,- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,- Praca w metodologii Scrum. Praca jednozmianowa w godz.: 9-17.
EY GDS (CS) POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Górki (mazowieckie)
- rozliczanie wpłat za żywność i opłat z tytułu korzystania z przedszkola - rozliczanie magazynu żywnościowego przedszkola i stołówki szkolnej - rozliczanie wpłat za obiady - prowadzenie księgowości jednostek obsługiwanych - rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - składanie deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-40, PIT-4R - sporządzanie sprawozdań z ochrony środowiska jednostek obsługiwanych - sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników odchodzących na rentę, emeryturę - sporządzenie przelewów - sporządzanie list płac
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W IŁOWEJ - 2017-10-14 - Iłowa (lubuskie)
Doręczanie przesyłek lekkich (listy, korespondencja).
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Siedlce (mazowieckie)
- kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
EURODOORS SP. Z O.O. - 2019-12-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów.Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku arabskim.Praca w godz. od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Pomorska 106A
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (łódzkie)
Szlifowanie części metalowych oraz przygotowywanie do wysyłki. Miejsce pracy: Teren całej Polski.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Wiesława Grzenia - 2017-07-06 - Sławki (pomorskie)
Przyjmowanie i realizowanie zgłozeń serwisowych, wystawianie faktur, zlecenie spedycji, porządkowanie umów serwisowych, wystawiania faktur, zlecenia spedycji, porządkowanie umów serwisowych, kontakty telefoniczne z klientami, prowadzenie korespondencji z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Katowice (śląskie)
1. Sporządzanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, umowy zlecenia, świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.2. Rozliczanie wynagrodzeń.3. Sporządzanie deklaracji PIT-11.4. Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych.5. Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON.6. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
Wytwórnia Elementów Kominowych "TARNAWA"Spółka Jawna L. Wajda, W. Wajda, R. Nazimek - 2019-08-22 - Tarnów (małopolskie)
Przewóz rzeczy
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-05-23 - Żary (lubuskie)
- Odpowiedzialność za realizację Programu Transformacji Cyfrowej,- Wspieranie właścicieli procesów w celu przyspieszenia standaryzacji oraz ciągłych ulepszeń i inicjatyw automatyzacji,- Odpowiedzialność za wzmacnianie kultury ciągłego doskonalenia,- Tworzenie silnych relacji ze współpracownikami i liderami w całej organizacji, również w oddziałach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-12-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
dbanie o ekspozycje towaru, obsługa klienta, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO Polska SA - 2018-10-08 - Gadka (świętokrzyskie)
wykonywanie prac malarskich, wykonywanie elewacji budynków, inne prace budowlaneum. zlecenie/ um. o pracę
GOBEN-POL - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL v3 Foundation. Wymagana umiejętności: znajomość języków C++, Java, baz danych SQL, Oracle, DB2, środowiska JSP, Oracle, Tomcat, pakietu Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
produkcja pieczywa
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2016-01-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Transport międzynarodowy
"DAY & NIGHT Logistics" s.c. - 2017-01-09 - Drzecin (lubuskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek rachunkowość, 4 lata doświadczenia zawodowego, znajomość jprzepisów w zakresie podatku VAT, podatku dochodowego oraz rozporządzenia dot. rozliczania delegacji (w stopniu bardzo dobrym), umiejętność sporządzania deklaracji VAT, wiedza podatkowa w zakresie prawidłowej kwalifikacji kosztów w spółce, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poszukiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji, samodzielność i inicjatywa, zdolności analityczne, komunikatywność, otwartość na zmiany, nastawienie na współpracę. Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupu kosztowych krajowych i zagranicznych, automatyczne księgowanie faktur sprzedaży, automatyczne księgowanie różnic kursowych,księgowanie list płac, weryfikacja poprawności zaksięgowanego VAT z rejestrami VAT obsługiwanych, rejestrów zakupu i rejestrów sprzedaży, sporządzanie rejestrów pod podatek VAT i informację podsumowującą, bieżąca analiza kont w ramach powierzonych obowiązków, ewidencjonowanie i księgowanie kosztów międzyokresowych (RMK), sporządzanie potwierdzeń sald na koniec października każdego roku, sporządzanie deklaracji VAT, wysyłanie JPK oraz informacji podsumowującej.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Rybnik (śląskie)
przegląd sprawozdań finansowych, pakietów konsolidacyjnych, prowadzenie projektów związanych z oceną systemów kontroli wewnętrznych, praktyczne wykorzystanie znajomości polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości, udział w projektach doradczych z obszaru rachunkowości i kontroli wewnętrznej, kierowanie pracą i nadzorowanie młodszych stażem pracowników zespołu
kontakt przez PUP - 2020-10-08 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)