STARSZY KIEROWNIK DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA PROCESÓW Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA PROCESÓW
Wynagrodzenie: od 18 000 PLN
Zakres obowiązków: - Odpowiedzialność za realizację Programu Transformacji Cyfrowej,- Wspieranie właścicieli procesów w celu przyspieszenia standaryzacji oraz ciągłych ulepszeń i inicjatyw automatyzacji,- Odpowiedzialność za wzmacnianie kultury ciągłego doskonalenia,- Tworzenie silnych relacji ze współpracownikami i liderami w całej organizacji, również w oddziałach zagranicznych
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za realizację Programu Transformacji Cyfrowej,- Wspieranie właścicieli procesów w celu przyspieszenia standaryzacji oraz ciągłych ulepszeń i inicjatyw automatyzacji,- Odpowiedzialność za wzmacnianie kultury ciągłego doskonalenia,- Tworzenie silnych relacji ze współpracownikami i liderami w całej organizacji, również w oddziałach zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY KIEROWNIK DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA PROCESÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier elektronik
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektronika komputerowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi (hinduski), w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność zarządzania projektem, 4 lata doświadczenia na stanowisku kierownika managera procesów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo - księgowaupoważnienie z dnia 25.05.2018 na Panią Martę Hrabia (nie ma określonego okreso na jaki Pani jest upoważniona)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektronik
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5032ad3fac41f14cf4f67f8245ede1c
Podobne oferty pracy
Zarządzanie firmą
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa obrabiarek CNC, produkcja pojedynczych oraz małych i dużych serii elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zespołu pracowników poprzez ukladanie grafiku, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji HACAP;
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
koordynowanie procesu tworzenia produktu oraz monitorowanie jego wdrożenia w lokalnych jednostkach produkcyjnych w celu zapewnienia wysokiej jakości, funkcjonalności i sprawnej produkcji
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
przyjmowanie towarów, pakowanie towarów, wprowadzanie towarów do systemu komputerowego, segregowanie towarów na półkach;
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie na stanowisku fryzjera (nie wliczając praktyk zawodowych). Praca na cały lub 3/4 etatu. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
ATELIER URODY JUSTYNA PLUTA - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)
Pomocnik przy wykończeniach - pomoc przy wykonywanych pracach remontowych
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Brudzowice (śląskie)
Dozór prawidłowej obsługi, eksploatacji, należytej konserwacji wszystkich urządzeń produkcyjnych i pomocniczych oraz prawidłowego użytkowania narzędzi. Przestrzeganie obowiązujących warunków technicznych. Zarządzanie racjonalnym i oszczędnym wykorzystywaniem surowców stosowanych w procesie produkcji. Dbanie o regularne zaopatrzenie wszystkich stanowisk pracy w niezbędne surowce i materiały oraz kontroluje celowość ich stosowania. Dokonywanie bieżących napraw oraz przeróbek maszyn w celach zmian asortymentowych. Organizacja czynny udział w remontach oraz naprawie zaistniałych awarii powierzonego mu parku maszynowego. Nadzór oraz należyte segregowanie i gromadzenie odpadów produkcyjnych. W razie potrzeby zastępowanie mistrzów zmianowych wydziału Tkalni.
FABRYKA WYROBÓW RUNOWYCH RUNOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-26 - Kalisz (wielkopolskie)
sporządzanie pism i dokumentów, w tym również w języku angielskim, projektowanie i przygotowywanie dyplomów, zaproszeń i kartek okolicznościowych, w tym również w języku angielskiem, bieżąca działalność sekcji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
układanie kostki brukowej, obrzeży , kwaweżników, prace brukarskie
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Dostarczanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych. 2. Tworzenie oprogramowania zgodnie z dokumentacja techniczną i biznesową. Implementacja poprawek i zmian.3. Przeprowadzanie testów technicznych, w tym wydajnościowych, strojenie bazy.4. Zaangażowanie w pełny cykl rozwoju oprogramowania. Tworzenie dokumentacji technicznej.5. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymywanie porządku w miejscowościach, prace pielęgnacyjne i utrzymanie terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnówka (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami wdrożeniowymi u klienta; Zarządzanie projektami MSS (projekty dostaw wewnętrznych i do klienta); Nadzorowanie harmonogramem i drogą dostaw, kontrola ryzyka i eskalacja problemów, ustalanie oczekiwań wobec projektu i utrzymywanie zakresu i budżetu finansowego; Kontrola statusu projektu i identyfikowanie zasobów na każdy tydzień; Rozwijanie i utrzymywanie planów projektowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w DPS z pacjentem geriatrycznym.
PLUS MEDICA M. DYMEK, Ł. BIŃKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-06 - Dęby (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klintem posługującym sie językiem niderlandzkim.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
-Konserwacja urządzeń - Prace remontowo naprawcze- Bieżące naprawy sprzętów i wyposażenia - Współpraca z firmami specjalistycznymi konserwującymi urządzenia i instalacje obiektu,- Prace porządkowe- Usuwanie awarii i usterek urządzeń i instalacji obiektu
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2019-09-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie list wynagrodzeń; wystawianie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń i ubezpieczenia zdrowotnego; prowadzenie ewidencji pozabilansowej majątku Biura; zakładanie kont dostawców i odbiorców oraz dokumentów zobowiązań i należności; prowadzenie wymaganych rejestrów; prowadzenie kart zasiłkowych pracowników Biura i jednostek podporządkowanych finansowo; kompletowanie i przygotowanie do archiwizacji dokumentów pionu głównego księgowego. Umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2017-02-16 - Lublin (lubelskie)
jw
Komenda Stołeczna Policji - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie i organizacja właściwym funkcjonowaniem sklepu
Sobieski Piekarnia Dorota i Andrzej Zakrzewscy Spółka Jawna - 2019-01-11 - Mońki (podlaskie)
Pakowanie artykułów metalowych
FIRMA "ATA" BEATA MARCINEK - 2016-03-09 - Trzemeśnia (małopolskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy. Zbieranie i dokumentowanie wymagań. Konfiguracja środowiska. Udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie materiałów do produkcji, obsługa i nadzorowanie pracy na maszynie drukarskiej, bieżąca kontrola jakościowa wykonywanych nadruków
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Bogucin (wielkopolskie)
Dostarczanie towaru do sklepów i punktów gastronomicznych.
Chłodnie Polskie "Nordis" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
transport międzynarodowy
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-12-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zatrudnienie dotyczy: Regionalnego Centrum Informatyki w BydgoszczyZakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie ewidencji abonentów i bieżące jej uaktualnianie- comiesięczne rozliczanie abonentów w wykorzystanych limitów kwotowych- sporządzanie wydruków z rozliczeń finansowych dla jednostek/instytucji w rejonie odpowiedzialności- obsługa systemu taryfikacyjnego- analiza wykorzystania środków finansowych w zakresie usług telekomunikacyjnych- bieżące wprowadzanie danych ewidencyjnych do systemu ewidencyjnego
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w utrzymaniu czystości w pokojach mieszkańców
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Piła (wielkopolskie)
1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-20 - Chełm (lubelskie)
Odpiek pieczywa, przygotowywanie stoiska, towarowanie. Praca w godz. 6-14, 14-22.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie badań na podstawie stacji kontroli pojazdów.
"SEBEK" Kachniarz Sławomir - 2018-08-30 - Sulejówek (mazowieckie)
- Mycie samochodów w myjni ręcznej. Dbanie o czystość w miejscu pracy.- Wynagrodzenie: od 13,00 do 18,00 zł/brutto/ godzinę + premia. Zlecenie na 1 rok.- Zlecenie: 09:00-20:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Sprawność fizyczna. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (602-615-359, 602-237-109) w godzinach: 10:00-19:00.
HOBU ALEKSANDRA ŁAGAN - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)