STARSZY REFERENT SEKCJI OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY REFERENT SEKCJI OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 2 541,86 PLN
Zakres obowiązków: - wprowadzanie dokumentacji wytwarzanej i gromadzonej w Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców do Systemu Obsługi Cudzoziemców Centralnej Bazy Danych Straży Granicznej w celu wsparcia oraz ułatwienia realizacji czynności wykonywanych przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców;- zakładanie teczek akt cudzoziemców celem dalszego ich prowadzenia przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców,- wykonywanie czynności kancelaryjnych celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji;- archiwizowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- brakowanie dokumentacji (symbol BC) celem jej zniszczenia.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie dokumentacji wytwarzanej i gromadzonej w Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców do Systemu Obsługi Cudzoziemców Centralnej Bazy Danych Straży Granicznej w celu wsparcia oraz ułatwienia realizacji czynności wykonywanych przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców;- zakładanie teczek akt cudzoziemców celem dalszego ich prowadzenia przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców,- wykonywanie czynności kancelaryjnych celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji;- archiwizowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- brakowanie dokumentacji (symbol BC) celem jej zniszczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 541,86 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.541,86 zł brutto; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT SEKCJI OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 541,86 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie; obsługa urządzeń biurowych; obsługa komputera; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność.Wymagania pożądane: 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny,życiorys (CV),oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0bd8748cc912559506c8d74c4cf5714e
Podobne oferty pracy
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wewnętrzne prace wykończeniowe: szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, równanie podłóg, kładzenie paneli, praca na jedną zmianę 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, praca na terenie Bogatyni i okolic
"FODROWSKI" JACEK FODOROWSKI - 2016-11-21 - Bogatynia (dolnośląskie)
Kierowca, pracownik drogowy.Praca na terenie województwa Dolnośląskiego i OpolskiegoE-mail:prod (at) op.pl
Przedsiębiorstwo Robót Ogólnobudowlano-Drogowych PRO-D Lucjan Kucharski - 2017-02-16 - Wierzbno (dolnośląskie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieńiem, bezpośrednie kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA I KASY FISKALNEJ; PRZYJMOWANIA ZAMAWIANYCH TOWARÓW; EKSPOZYCJI TOWARÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Żychlin (wielkopolskie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH, TWORZENIE DOKUMENTACJI SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, ANALIZA WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
oferta dotyczy:Centrum Doktryn i Szkolenia S2rozliczanie materiałów niejawnych, nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych, gromadzenie dokumentów, rejestrowanie, przechowywanie, obieg, wydawanie dokumentów niejawnych
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z kluczowymi klientami ( w języku niemieckim ) , Planowanie dostaw towarów , koordynacja pracy zespołu .
Kinga Różalska-Sieg KIDSSTORY - 2017-03-08 - Dzierzążenko (wielkopolskie)
Pomoc w kuchni
AGAT Adam Szmyt - 2019-01-28 - Jaworzno (śląskie)
-współudział w opracowywaniu projektów planów, sprawozdań, rozkazów i wytycznych oraz pism dotyczących zaopatrywani i eksploatacji sprzętu technicznego- terminowe wytwarzanie i wysyłanie dokumentów eksploatacyjnych służby czołg sam. (protokoły stanu technicznego, rozkazy wyjazdu, karty pracy itp.) zgodnie z poleceniem przełożonego- nadzór nad jakością i rzetelnością dokumentów przesyłanych z podległych pododdziałów
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administracyjno- organizacyjne wsparcie działu serwisu, przyjmowanie zgłoszeń, dbałość o poprawny obieg dokumentów, przyjmowanie, ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowanie zamówień w języku tureckim na części samochodowe niezbędne do ich napraw, sprawdzanie zgodności odebranych części pod względem ilościowym i jakościowym, kontakty telefoniczne z dostawcami części z Turcji, zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
Znajomość obsługi piły wodnej do glazury, umiejętność układania niecek basenowych mozaiką szklaną, umiejętność układania glazury, wykonywanie prac wykończeniowych.
Usługi Ogólnobudowlany Kambud Kamil Pawlak - 2018-06-25 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty pracy na stronie www.ckziu.gliwice.pl;Wykształcenie: zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: sprawowanie opieki nad budynkami wokół szkoły, naprawa sprzętów szkolnych, usuwanie drobnych usterek i awarii, umiejetność prowadzenia samochodu, krótkie wyjazdy służbowym samochodem; pomoc w urządzaniu sal lekcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 - 2019-11-15 - Gliwice (śląskie)
Naprawy i konserwacje samochodów cięzarowych, spawanie, malowanie.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Kraków (małopolskie)
1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Archiwum Wojskowe 12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2019-03-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na hali sprzedaży,obsluga kasy,obsluga klientów,wykładanie towaru ,praca na stoisku miesnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-23 - Rostarzewo (wielkopolskie)
• Uruchamianie linii, ustawianie maszyn i wyposażenia linii,• Czyszczenie, smarowanie, usuwanie defektów maszynowych,• Ścisła współpraca z działem utrzymania ruchu. Przewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiące.
Cedo Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
prace w ogrodnictwie związane z hodowaniem i pielęgnowaniem roślin.
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Stare Babice (mazowieckie)
Współpraca z rynkami w zakresie tworzenia prognoz, planowania i aktualizowania danych finansowych;Odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych wydatków operacyjnych oraz prognoz;Odpowiedzialność za tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie modeli finansowych w celu dostarczania szczegółowych miesięcznych i kwartalnych prognoz dla rynku;Porównywanie prognoz z budżetami i prognozami z poprzedniego miesiąca;Przeprowadzanie analiz finansowych, tworzenie zaleceń dotyczących ulepszeń w przyszłości
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe w spółdzielni mieszkaniowej; wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność współpracy z przedstawicielami zewnętrznymi, wewnętrznymi oraz mieszkańcami; zakres obowiązków: koordynowanie prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi, kontrola stanu porządkowo-sanitarnego administrowanych zasobów mieszkaniowych i pomieszczeń ogólnego użytku, terenów zielonych i terenów przynależnych do nieruchomości mieszkalnych; nadzorowanie pracy firm zewnętrznych świadczących usługi na terenie nieruchomości, w tym siedzibie Spółdzielni; odczytywanie wskazań urządzeń pomiarowych; sporządzanie umów i aneksów dla najemców lokali użytkowych; przygotowywanie rozliczeń mediów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2019-08-27 - Gliwice (śląskie)
1) Wykonywanie kontroli prowadzenia gospodarki paliwami i energią w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi ON lub przez niego nadzorowanych, w tym m. in.:- zabezpieczenia potrzeb cieplnych kompleksów wojskowych,- zgodności z przepisami naliczania i rozliczania paliw,- stanu technicznego i prowadzenia eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych,- energochłonności kompleksów wojskowych, - spełnienia wymagań określonych w art. 54 ust. 1 ustawy - Prawo energetyczne przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci cieplnych i gazowych.2) Kontrolowanie przestrzegania przepisów wynikających z ustawy - Prawo energetyczne w zakresie zaopatrzenia w ciepło i gaz kompleksów wojskowych, w tym:- zgodności zawartych umów z obowiązującymi przepisami,- optymalizacji doboru taryf i mocy zamówionych ciepła i umownych gazu,- stosowania przez przedsiębiorstwa energetyczne stawek opłat zawartych w taryfach dla energii cieplnej i gazu,- parametrów jakościowych dostaw i obsługi odbiorców w zakresie obrotu paliwami i energią.3) Wydawanie w trakcie kontroli poleceń natychmiastowego wyłączenia z eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia.4) Informowanie Kierownika Zespołu Kontroli o stwierdzonych nieprawidłowościach kwalifikujących do okresowego lub trwałego wycofania z eksploatacji określonych urządzeń i instalacji cieplnych i gazowych w celu zapobieżenia:- zagrożeniom bezpieczeństwa obsługi, mienia lub otoczenia,- nieuzasadnionemu zużywaniu paliw i energii,- zagrożeniom wystąpienia awarii lub pożaru.5) Wykonywanie oceny energetycznej obiektów wojskowych i urządzeń grzewczych z wykorzystaniem kamery termowizyjnej i analizatora procesu spalania w kotłach grzewczych.6) Przygotowywanie opinii opracowań technicznych (programów, koncepcji, audytów, bilansów energetycznych itp.) w zakresie energetyki cieplnej i gazu (w tym weryfikowanie optymalnych wariantów modernizacji), dla zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w kompleksach wojskowych.7) Przygotowywanie zbiorczych danych, analiz i wniosków do okresowych informacji z działalności zespołu kontroli, ze szczególnym uwzględnieniem: stanu bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych, stosownie do wymogów zawartych w przepisach, instrukcjach eksploatacji i normach oraz zasad wiedzy technicznej bezpieczeństwa energetycznego i poprawy efektywności energetycznej kompleksów wojskowych, racjonalizacji ponoszonych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych w obszarze energetyki cieplnej.8) Prowadzenie doradztwa technicznego i ekonomicznego oraz popularyzacja zasad racjonalnego i oszczędnego gospodarowania paliwami i energią cieplną, o których mowa w art. 51 ustawy - Prawo energetyczne.
Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964 - 2019-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Walcowanie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 przy budowie drogi S6, praca również w soboty. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz dojazd do miejsca wykonywania pracy.
IRBUD Sławomir Garlej - 2017-09-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Koordynowanie komunikacji między interscenariuszami, przewodnictwo oraz przekazywanie wiedzy, wsparcie w wykonaniu najważniejszych zadań. Definiowanie kluczowych wskaźników procesu i regularne raportowanie na ich podstawie.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)