STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU Toruń oferta pracy Archiwum Wojskowe 12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Stanowisko: STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: 1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Archiwum Wojskowe 12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2650zł + 10% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, wojskozawstwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, Wojskozawstwo lub Administracja- umiejętność prowadzenia analizy opracowywanych materiałów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność opracowywania i redagowania pism,inne- posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji, znajomość normatywów resortowych w zakresie pracy biurowej i podstawowych programów komputerowych,- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych i kodeksu postępowania administracyjnego, dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres,umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
Nazwa pracodawcy:
Archiwum Wojskowe 12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Gen. J. Chłopickiego
Numer budynku pracodawcy: 1-7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU - 2018-10-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca przy montażu stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych,prowadzenie dokumentacji nauczania,organizacja imprez okolicznościowych dla dzieci
Usługi Oświatowe Agnieszka Głasek - 2017-02-14 - Lipówki (mazowieckie)
Sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Doruchów (wielkopolskie)
dbanie o wystrój kwiaciarni i witryny,utrzymywanie czystości na stanowisku odbywania stażu, weryfikacja dostawy po względem ilościowym i jakościowym z odnotowaniem niezgodności
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Bobowa (małopolskie)
- Aktywny udział w procesie pre-sales: przygotowywanie koncepcji rozwiązań zgodnych ze specyfikacją wymagań, estymacja pracochłonności projektów informatycznych, prezentowanie rozwiązań technicznych, opracowywanie kompletnej architektury systemów informatycznych, spełniającej wymagania klienta.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10880 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min. 7 lat doświadczenia IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat VMWare, DB11, CCSP, Wyse CSE. Wymagane umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych.Godzina zakończenia pracy : 17:00
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie bezpieczeństwa i higiena pracy
Wojskowa Komenda Uzupełnień (1. Brygada Lotnictwa Wojsk Lądowych) - 2016-09-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wznoszenie słupów, formowanie szlunków w konstrukcjach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Tarnów (małopolskie)
Analiza towaru podlegającego sprzedaży, struktiura zamówień towarów - dostawcy. Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Bytom (śląskie)
PRZYGOTOWANIE TOWARU I ROZWÓZ TEREN POWIATU DĘBICKIEGO
"WĘGLO - BUD" Firma Handlowo - Usługowo - Produkcyjna Jacek Pawlus - 2018-02-05 - Kozłów (podkarpackie)
..
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Łowicz (łódzkie)
-pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkamii komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przyznawanie i przeliczanie świadczeń przewidzianych ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi; obsługa interesantów.Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
STOWARZYSZENIE ROZWOJU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO "WIEDZA" - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach naruszenia praw pacjentów - Rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów, przyjmowanie pacjentów zgłaszających się bezpośrednio do Biura - Sporządzanie projektów pism w przedmiocie: a) wskazania wnioskodawcom przysługujących środków prawnych, b) przekazania sprawy zgodnie z właściwością, c) niepodjęcia sprawy - Przygotowywanie projektów a) odpowiedzi na skargi, o których mowa w Dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego, b) ustaw, rozporządzeń lub aktów prawa miejscowego dotyczących ochrony praw pacjentów, w tym założeń do projektów ustaw, w szczególności celem przedłożenia Radzie Ministrów - Przygotowywanie projektów wystąpień: a) do podmiotów leczniczych oraz innych instytucji lub organów administracji publicznej celem weryfikacji zasadności wszczęcia postępowania lub podjęcia innych czynności przez Rzecznika, b) Rzecznika Praw Pacjenta do organu, organizacji lub instytucji, w których działalności Rzecznik stwierdził naruszenie praw pacjenta, c) Rzecznika do organu nadrzędnego nad jednostką w której działalności Rzecznik stwierdził naruszenia praw pacjenta z wnioskiem o zastosowanie środków przewidzianych w przepisach prawa, d) Rzecznika Praw Pacjenta do właściwych organów z wnioskami o podjęcie inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów - Opiniowanie projektów aktów prawnych związanych z prawami pacjenta oraz branie udziału w uzgodnieniach międzyresortowych, Komisjach Prawniczych - Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Departamentu Postępowań Wyjaśniających zleconych przez: bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających, Zastępcę Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika lub Rzecznika.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń, zamiatanie, mycie, odkurzanieOferta kierowana dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
JERZY PISULA P.W.TAKT - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
1. Implementacja nowych wymagań, 2. Odpowiedzialny za 3 aplikacje JAVAowe w ramach Custody Transfer Applications oraz za ich utrzymanie w ramach 3 lini wsparcia, 3. Analiza, implementacja, testowanie, instalacja oraz rozwijanie applikacji, 4. Odpowiedzialność architektoniczna oraz dostarczenie rozwiązań w ramach głównych projektów w dziale Custody and Transfer. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie porządku na terenie Obwodu Ochronnego w Rąbce
SŁOWIŃSKI PARK NARODOWY - 2017-08-02 - Łeba (pomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla gości hotelowych.
ANMAR Spółka z o.o. Wrocław - 2018-03-22 - Gudowo (zachodniopomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
kontrola dokumentów przychodowo-rozchodowych, kontrola stanów magazynowych, generowanie dokumentów inwentaryzacyjnych oraz inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą.
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
-sztaplowanie desek,-odbieranie desek z maszyny,-układanie palet.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sokółka (podlaskie)
Wykształcenie: średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; przygotowanie taneczne i znajomość oraz przygotowanie techniczne do nauczania tańca; bardzo dobra sprawność fizyczna, sprawność narządu równowagi i poczucie rytmu; zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowywanie zespołu Mażoretek do występów, konkurtsów itp., projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, mile widziana znajomość tworzenia układów choreograficznych; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż biletów i artykułów spożywczych w bufecie kina
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Łochów (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Instalacja urządzeń komputerowych i biurowych.- Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego i kserograficznego w szkole.- Usuwanie usterek związanych z funkcjonowaniem sieci informatycznej.- Instalacja programów używanych przez administrację i nauczycieli oraz bieżące szkolenia według potrzeb pracowników i nauczycieli w ich obsłudze.- Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony danych przed dostępem osób nieuprawnionych.- Współpraca z nauczycielem powołanych do prowadzenia strony internetowej.- Utrzymywanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.- Dbałość o właściwe korzystanie z tablic interaktywnych (przeglądy) - Nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych komputerach.- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa eksploatowanych baz danych. - Prowadzenie gospodarki sprzętem informatycznym oraz materiałami eksploatacyjnymi. - Obsługa i administracja aplikacji "uonet+" (e-dziennk) oraz nadzór nad pakietem oprogramowania "Złoty abonament Optivum". Obsługiwanie programów typu Vulcan, - Opracowanie wymagań technicznych oraz wskazanie potrzebnego sprzętu komputerowego do zakupu.- Nadzór nad pracownią informatyczną - przeglądy - pod kątem prawidłowego wykorzystania oprogramowania oraz pomoc w przygotowaniu apeli i uroczystości szkolnych. - Pomoc w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń audiowizualnych podczas imprez, uroczystości i dokonywanie nagrań na zlecenie kierownictwa Ośrodka. - Opieka nad sprzętem audio będącym na wyposażeniu KPSOSW nr 2 . - Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), aktualizacja portalu.Oferujemy:- umowę o pracę - początkowo okres próbny;- pełen etat;- świadczenia socjalne z ZFŚS;- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe, "13".
KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. G - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlame
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Brzeźnica (lubuskie)