STARSZY SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH I PŁAC. Kłodzko oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.10.2018
Oferta pracy ważna do: 17.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa wózka widłowego
Adient Seating Poland Sp. z o. o - 2018-06-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prace budowlane
MBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pakowanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
NOJO PHU JACEK NEJMAN - 2018-04-26 - Zgierz (łódzkie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
obsługa frezarki konwencjonalnej, obsługa urządzeń pomiarowych, wykonywanie detali zgodni z rysunkiem technicznym
Główny Urząd Miar - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie i organizacja pracy Działu Księgowości;odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i prawa podatkowego;odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych;sporządzanie sprawozdań finansowychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych;współpraca z innymi działami firmy;współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami
G'S POLSKA SP Z OO - 2018-02-07 - Stefanowo (kujawsko-pomorskie)
1. Dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw, okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i sprzętu komputerowego, między innymi: central telefonicznych, urządzeń dyspozytorskich, stanowisk dowodzenia, aparatów telefonicznych, radiotelefonów, sprzętu komputerowego.2. Administrowanie systemem rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych, jego konserwacja, oraz archiwizowanie nagranych rozmów telefonicznych i radiowych i systemem monitoringu zgodnie z polityką bezpieczeństwa.3. Administrowanie stroną internetową na poziomie KPP i serwisem BIP.4. Administrowanie systemami operacyjnymi. Zakładanie i blokowanie kont użytkowników w poszczególnych systemach.5. Administrowanie stanowiskami komputerowymi w zakresie realizacji zadań ochrony informacji niejawnych przetwarzanych na komputerze (administrator systemu Opracowania Dokumentów Niejawnych ODN oraz stanowiska dostępowego do systemu KCIK, PSI, PSTDN) zgodnie z PBE i SWBS6. Prowadzenie ewidencji użytkowników sprzętu i systemów łączności oraz informatyki będących na wyposażeniu jednostki.7. Współpraca z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w zakresie eksploatowanych systemów łączności i informatyki8. Realizacja zadań obronnych w zakresie przygotowania systemów oraz środków łączności i informatyki.9. Organizowanie łączności w stanach kryzysowych oraz w działaniach operacyjnych, przygotowanie dokumentów łączności do tych działań.10. Wszystkie czynności służbowe realizuje zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych oraz zasadami ochrony tajemnicy ustawowo chronionej i zgłasza przełożonym uwagi w tym zakresie.11. Dokonywanie rejestracji i sprawdzeń w systemie KSIP oraz innych systemach resortowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w ramach zastępstwa.12. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników sprzętu łączności i informatyki oraz szkoleń wynikających z SWBS i BPE, oraz polityki bezpieczeństwa dla systemów niejawnych.
Komenda Powiatowa Policji Sępólno Krajeńskie - 2018-08-17 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno- wychowawczych z uczniami kształcacymi sie w zawodzie technik mechanik
Zespół Szkół Morskich w Darłowie - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
pomoc dla nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie biura w zakersie pierszego kontaktu z klientem, przygotowywanie dokumentów księgowych, korekt, rozliczenie sald księgowych, monitoring płatności, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie umów, weryfikacja , kontrola dokumentów finansowych, sporządzanie raportów finansowych. nadzorownaie i przestrzeganie procedur w firmie.
Rebel Module Eco Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja ciast i tortów. Praca jednozmianowa w godz, 9-17 (czwartek - sobota), umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie 925 zł brutto miesięcznie. Wymahania pracodawcy: wykształcenie zasadnicze zawodowe, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, punktualność, uczciwość, książeczka sanepidowska, umiejętności cukiernicze. Kontakt z pracodawcą: Aleksandra Warczak tel. 58 685 51 83
Rajski Ogród Katarzyna Belgrau - 2016-04-18 - Kolonia (pomorskie)
- kontrola jakości uszytych produktów na wszystkich etapach produkcji wraz ze wsparciem osób na stanowiskach kontroli jakości- kontrola jakości półproduktów,- ścisła współpraca z dziewiarnią,- prowadzenie szkoleń jakościowych szwaczek,- wsparcie szwaczek w celu minimalizacja produktów II gatunku oraz odpadów,- dbanie o zaopatrywanie działu produkcji w półprodukty niezbędne dla zapewnienia ciągłości pracy- szycie produktów w ramach wsparcia dla szwalni.Praca w oparciu o umowe o pracę na okres 3 lat w godzinach 7-15.Sala G
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz obsługa urządzeń, - sprzedaż produktów,- obsługa kasy fiskalnej, - zestawianie i wydawanie zamówień, - prace magazynowe, uzupełnianie zapasów, - utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń, - prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym wokół restauracji
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Mogilany (małopolskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- przyjmowanie, wydawanie towarów,- stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie,- przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych,- kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym.
PHUW Alfa Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-07-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace biurowe w kancelarii tajnej, redagowanie pism, znajomość przepisów dot. problematyki ochrony informacji niejawnych. I zmiana pn-czw: 07.00 - 15.30/ pt. 07.00 - 13.00Wynagrodzenie: 2370 zł brutto +10% premii+ wysługa lat
Jednostka Wojskowa 4226 (Druga Regionalna Baza Logistyczna) - 2018-09-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Dokonywanie w jednostkach organizacyjnych Policji woj. śląskiego przeglądu stanu zdrowotnego oraz utrzymania psów służbowych, stanu sanitarnego pomieszczeń zajmowanych przez psy i konie służbowe, oraz zaplecza gospodarczego; udzielanie porad weterynaryjnych, przeprowadzanie szczepień ochronnych zwierząt; badanie kliniczne zwierząt służbowych, interpretowanie wyników badań specjalistycznych, nadzorowanie lecznictwa i profilaktyki; uczestniczenie: w zakupie psów do tresury, wycofaniu, przekazywaniu, przekwalifikowaniach zwierząt służbowych, w zajęciach kontrolnych sprawności użytkowej psów; prowadzenie szkoleń dla policjantów' przewodników psów służbowych z zakresu kynologii i profilaktyki zdrowotnej. - Praca na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: 1157,97 zł brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy przysługujący po 5 latach stażu pracy w wys. 5%, wzrastający o 1 % po każdym przepracowanym roku, maksymalnie do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia. - Praca: 7:30-11:30. Wykształcenie wyższe - lekarz weterynarii. Wymagane 2- letni staż pracy. Niekaralność. Kontakt telefoniczny (tel.: 798-031-677, 798-031-063) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: prewencja (at) slaska.policja.gov.pl
KOMENDA MIEJSKA POLICJI / KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
przygotowanie diagnozy psychofizycznej dziecka, prowadzenie zajęć terapeutycznych, prowadzenie poradnictwa pedagogicznego dla rodziców dzieci przebywajacych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, kompletowanie dokumentacji wychowanka, wspólpraca z sądami i poradniami psychologiczno-pedagogicznymi oraz innymi placówkami specjalistycznymi, zgłaszanie wychowanków do ośrodków adaptacyjno-opiekuńczych w celu poszukiwania dla nich rodzinnych form opieki
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Przybysławice (lubelskie)
Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnejw rodzaju : środowiska nauczania i wychowania
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2016-03-16 - Świlcza (podkarpackie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wydawanie opini i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak struktura firmy, dane adresowane, weryfikacja list sankcyjnych. Pomoc w wypełnianiu i wwryfikacja formularzy związanych z procesem FATCA. Monitoring transakcji klienta banku pod względnem nielegalnych dzialaności. Praca w środowisku wielokulturowym, komunikacja z zespołem w języku angielskim, kontakt z międzynarodowymi klientami.
PwC Polska Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
-nadzór nad prawidłową obsługą informatyczną, łącznościową oraz wprowadzaniem danych do KSIP,- zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeńi systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,- udzieleniu wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych,- rozwiązywanie na bieżąco problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych,- wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów,- wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych,- zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,- utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki,- nadzór i kontrola sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów PDOZ i kontroli dostępu,- wdrażanie nowych aplikacji zapewniających informatyczne wsparcie wykonywanych zadań KPPw Piasecznie,- nadzór nad prowadzeniem ewidencji sprzętu i wyposażenia w zakresie łączności i informatyki,- nadzór nad procesem wybrakowania sprzętu łączności i informatyki,- zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do użytkowego sprzętu informatyki,- nadzór nad nadawaniem i weryfikacją uprawnień,- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki,- wprowadzanie danych (formularzy, kart, orzeczeń, decyzji, wyroków, postanowień), rejestracjaw systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,- weryfikowanie rejestracji wprowadzanych do KSIP, danych na formularzach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach itp.,- sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania w oparciu o prowadzone zbiory i posiadane programy użytkowe KSIP, POBYT, rejestracja decyzji o zobowiązaniu do opuszczenia terytorium RP,- typowanie zdarzeń podobnych, przestępstw i przestępcach do celów rozpoznania policyjnego oraz typowanie zdarzeń, dokumentów i pojazdów po niepełnych danych,- nadzorowanie i realizacja zadań z zakresu archiwizacji dokumentów,- utrzymanie i obsługiwanie sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łącznościi informatyki,- branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki,- nadzorowanie i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji,- wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, podstawowe prace konserwacyjne
ORTYLIA Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie wyrobu gotowego, prace transportowe, prace porządkowe
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wulkanizator. Jedna zmiana, elastyczne godziny pracy między 8 a 17.
AUTOMYJNIA Elżbieta Kłonicka - 2017-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie faktur na stan magazynowy, kontrola cen
HANDLOPAK Rafał Giza - 2016-04-26 - Chynów (mazowieckie)