STARSZY MAGAZYNIER Nowa Wieś Wrocławska oferta pracy Eurocash spółka akcyjna
Stanowisko: STARSZY MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Załadunek, rozładunek, przyjęcie segregowanie towarów i opakowań na magazynie; prawidłowe oznakowanie składowanych towarów; dbałość o obieg dokumentów, przestrzeganie BHP/PPOŻ/HACCAP, dbanie o mienie pracodawcy.Miejsce pracy: ul. R. Chomicza 13c, 55-080 Nowa Wieś WrocławskaForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony , praca na trzy zmiany w godz 6-6. Termin wykonania umowy: 01.02.2020-01.02.2021Oferta w sali: D
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Pracodawca: Eurocash spółka akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:R. Chomicza 13c, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Załadunek, rozładunek, przyjęcie segregowanie towarów i opakowań na magazynie; prawidłowe oznakowanie składowanych towarów; dbałość o obieg dokumentów, przestrzeganie BHP/PPOŻ/HACCAP, dbanie o mienie pracodawcy.Miejsce pracy: ul. R. Chomicza 13c, 55-080 Nowa Wieś WrocławskaForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony , praca na trzy zmiany w godz 6-6. Termin wykonania umowy: 01.02.2020-01.02.2021Oferta w sali: D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wrocławska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KSIĄŻECZKA SANEPIDOWSKA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe staż pracy 1 rok doświadczenie i umiejętność pracy wv zespoleksiążeczka sanitarna dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Eurocash spółka akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
WIŚNIOWA 11, 62-052 Komorniki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Komorniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorniki
Ulica pracodawcy: WIŚNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: RP.411-265/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 11.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ebe9b4adfd455088962540512666917
Podobne oferty pracy
1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2019-08-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
W dziale AKP wykonujemy:- schematy P&ID przy współpracy z br. technologiczną - tworzenie Data Sheet urządzeń AKP- specyfikacje - zasilanie 230VAC i 24VDC- projektowanie systemów DCS, PLC, ESD w tym rozproszonych - projektowanie sieci Profibus, Fieldbus, Modbus, Ethernet- rysowanie schematów logicznych blokad i sekwencji sterowania w oparciu o wytyczne technologa
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Oświęcim (małopolskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;- analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Kierunek wykształcenia: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: 5+ lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT. Doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu Doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością. Praca w oparciu o metodologie tajue jak Agile, TDD. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models, niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem, certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w pisaniu i mówieniu jest koniecznością. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Black Diamond VOLODYMYR JATSEIKO - 2019-05-22 - Bobolice (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. wg. zleceń
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Lublin (lubelskie)
jw.
MAR-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:• obsługa sekretariatu Instytutu Historycznego,• organizacja spotkań i wizyt Dyrekcji Instytutu Historycznego,• protokołowanie posiedzeń Rady Naukowej Instytutu Historycznego, • opracowanie projektów pism oraz dokumentów na potrzeby Dyrekcji Instytutu Historycznego,• przygotowywanie danych do sprawozdań, • sporządzanie zestawień i danych, rozliczanie pensum dydaktycznego, wprowadzanie danych kadrowych do systemu USOS, • obsługa konferencji (preliminarze, zamówienia, faktury dla uczestników konferencji, rozliczenie kosztów),• prowadzenie spraw dotyczących współpracy międzynarodowej,• prowadzenie dokumentacji projektów badawczych,• prace kancelaryjno-biurowe związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Instytutu Historycznego. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail:
Uniwersytet Wrocławski - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad pracownikami zagranicznymi, załatwianie dokumentów pobytowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie pracowników do przedsiębiorstw, tłumaczenia pisemne i językowe
PARTNER LEASING PRACOWNICZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
składanie mebli stacjonarnie w firmie;
HDM K.ZAGAJEWSKI, Z.KOWALSKI, B.HELIK, W.RATAJCZAK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-03-11 - Ruszów (dolnośląskie)
wg. stanowiska
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA Skład Jastrzębie - 2019-07-03 - Jastrzębie (opolskie)
Przerób surowca drzewnego, wykonywanie obróbki wstępnej. Kontakt tel. 530 016 017
P.P.H.U. Małgorzata Kochel - 2018-02-05 - Pieradła (świętokrzyskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
-udział w procesie wdrażania, eksploatacji i zarządzania systemami Active Directory, WSUS i KMS;-zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz właściwej jakości świadczonych usług w ramach administrowanych systemów;-realizacja wsparcia technicznego z zakresu wdrażania, eksploatacji i użytkowania systemów informatycznych;-bieżące pozyskiwanie wiedzy z zakresu wdrażania, eksploatacji i użytkowania przydzielonych systemów informatycznych.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- Pełna odpowiedzialność za region Europejski: analiza wyników na koniec miesiąca oraz ocena obszaru magazynowania; Dokładne i terminowe raportowanie wartości rzeczywistych, coroczna analiza kosztów na podstawie działań, prognozowanie (częściowo), budżetowanie (częściowo) i aktualizacja cen transferowych. Utrzymanie wszystkich kluczowych kontroli finansowych i procesów finansowych zapewniających zgodność ze standardami raportowania firmy oraz polityką rachunkowości i kontroli firmy. Finansowanie Partnerstwo biznesowe dla zespołów European Finance Deliver i Local Logistics. Odpowiedzialność za zapewnienie Raportowania dla obszaru magazynowego i paletowego.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku referent w sekcji gospodarki nieruchomosciami - infrastruktura KPW.Opracowywanie rocznych planów remontów oraz aneksów do tych planów. Opracowywanie dokumentów związanych z zapotrzebowaniem na dodatkowe środki finansowe, wykazów, raportów. Opracowywaniedokumentów niezbednych do wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne. Prowadzenie książek obiektów oraz korespondencji dotyczacej zadań remontowych.
Komenda Portu Wojennego - 2020-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych, bieżące naprawy konserwatorskie, malowanie, dbanie o teren zielony oraz krzewy, odśnieżanie, pilnowanie wejścia do szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica - 2016-08-17 - Złotów (wielkopolskie)
sprzedaż maszyn ogrodniczych, obsługa klienta w zakresie doradztwa dotyczącego doboru sprzętu ogrodniczego do potrzeb klienta, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gorlice (małopolskie)
Zarządzanie działem jakości, kontrolowanie oraz raportowanie wyników w języku koreańskim oraz angilskim. Miejsce pracy: Biskupice PodgórneOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Praca z urządzeniami pneumatycznymi tapicerskimi, montaż, klejenie konstrukcji meblowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Cieszanów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, baru i sali, obsluga kasy fiiskalnej, przygotowanie prostych posiłków i napojów
Krzysztof Jarzyński Działalność Gastronomiczna - 2017-10-02 - Chorzów (śląskie)
Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami. Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami. Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom. Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Badanie danych wejściowych, wyników, dokumentów / ofert, planów mechanicznych 2. Projektowanie w obszarzeinżynierii systemu i projektowania architektury 3. Projektowanie i rozwój komponentów oprogramowania systemu aplikacji4. Weryfikacja oprogramowania 5. Instalacja, uruchomienie i wsparcie produkcji
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
PROFISERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klintów,bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
Mechanik silników okrętowych, doczepnych, jachtowych, sprzątu motorowodnego - kierownik serwisu -zarządzanie grupą osóbWynagrodzenie 4500 zł + możlwa premiaPraca jedna zmiana w godz. między 8-17Osobom chętnym, pracodawca zapewni szkolenia specjalistyczne w ramach zatrudnienia
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS - 2019-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie zawodowe; stażu pracy: brak wymagań; praca fizyczna; odśnieżanie terenów wokół fabryki Opel - chodniki, drogi, aleje itp.; praca zależna od warunków atmosferycznych; umowa zlecenie; trzy zmiany, miejsce pracy: strefa ekonomiczna;
Manpower Polska Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Gliwice (śląskie)
NADZÓR NAD SZYCIEM ORAZ JAKOŚCIĄ OBUWIA
Pracownia Cholewek Tomasz Mońka - 2017-04-24 - Iwanowice Duże (śląskie)