STARSZY REFERENT Wrocław oferta pracy Uniwersytet Wrocławski
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:• obsługa sekretariatu Instytutu Historycznego,• organizacja spotkań i wizyt Dyrekcji Instytutu Historycznego,• protokołowanie posiedzeń Rady Naukowej Instytutu Historycznego, • opracowanie projektów pism oraz dokumentów na potrzeby Dyrekcji Instytutu Historycznego,• przygotowywanie danych do sprawozdań, • sporządzanie zestawień i danych, rozliczanie pensum dydaktycznego, wprowadzanie danych kadrowych do systemu USOS, • obsługa konferencji (preliminarze, zamówienia, faktury dla uczestników konferencji, rozliczenie kosztów),• prowadzenie spraw dotyczących współpracy międzynarodowej,• prowadzenie dokumentacji projektów badawczych,• prace kancelaryjno-biurowe związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Instytutu Historycznego. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail:
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szewska 49, 50-139 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:• obsługa sekretariatu Instytutu Historycznego,• organizacja spotkań i wizyt Dyrekcji Instytutu Historycznego,• protokołowanie posiedzeń Rady Naukowej Instytutu Historycznego, • opracowanie projektów pism oraz dokumentów na potrzeby Dyrekcji Instytutu Historycznego,• przygotowywanie danych do sprawozdań, • sporządzanie zestawień i danych, rozliczanie pensum dydaktycznego, wprowadzanie danych kadrowych do systemu USOS, • obsługa konferencji (preliminarze, zamówienia, faktury dla uczestników konferencji, rozliczenie kosztów),• prowadzenie spraw dotyczących współpracy międzynarodowej,• prowadzenie dokumentacji projektów badawczych,• prace kancelaryjno-biurowe związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Instytutu Historycznego. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail:
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe, staż pracy: doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie czynności,umiejętność organizowania pracy sekretariatu,znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,umiejętność redagowania pism,posługiwanie się w mowie i w piśmie poprawną polszczyzną,umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych), urządzeń biurowych, znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Nazwa pracodawcy: Uniwersytet Wrocławski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Uniwersytecki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?65a38ac4ad8d2571311d4a034fccc218
Podobne oferty pracy
wykształcenie bez znaczenia,mile widziane uprawnienia na wózek widłowy i prawo jazdy kat.B
"GRUPA FESTA RUSZTOWANIA" Renata Przybylska - 2016-07-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie i koordynacja całością działalności spółki gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Karczew (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Radomsko (łódzkie)
toczenie zewnętrzne i wewnętrzne , gwintowanie
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe MAZANEK Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
jw
Szkoła Podstawowa nr 94 im. I Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wykonywanie transakcji w zakresie finansów oraz zadania związane z uzgadnianiem kont i różnic wynikających z raportów finansowych:-uzgadnianie kont bilansowych, przygotowywanie poleceń księgowań;-przygotowywanie do i zamykanie ksiąg rachunkowych na koniec miesiąca/roku dla krajów SOXowych: kontrola rezerw na wydatki pośrednie, kontrola cykli oraz kluczy alokacyjnych oraz proces alokacji kosztów, uzgodnienia sald intercompany, księgowania poza bilansowe, przygotowywanie sprawozdań finansowych;-wyjaśnianie i rozwiązywanie rozpoznanych różnic na przypisanych kontach;-rozliczenia międzyokresowe bierne/czynne księgowania, walidacja;Koordynowanie oraz usprawnianie procesów dokumentowania procedur i polityki księgowości;-ulepszanie i rozwój wewnętrznych procesów oraz kontroli;-współpraca z klientem w ramach rozwiązywania rozpoznanych nieprawidłowości;- Inne zadania delegowane przez przełożonego dopóki nie są sprzeczne z prawem oraz kodeksem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godziny pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowej ochrony sklepu.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 506 026 709 lub e-mail: k.buk (at) sarafis.pl
Marek Szuper Hurtownia i Sklep "SARAFIS" - 2016-06-02 - Duńkowiczki (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy: -pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik magazynu
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Chlebnia (mazowieckie)
Świadczenie usług fryzjerskich w pełnym zakresie. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 w Bielsku-Białej.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace stolarskie, przecieranie drewna, prace związane z produkcją listew obrazowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Nowa Gorzelnia (śląskie)
konieczna znajomość języka hiszpańskiego ze względu na negocjowanie cen, warunków oraz dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad obecnymi dostawcami. umowa na czas określony na 3 lata, kontakt przez pełnomocnika
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa granulatora
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kochcice (śląskie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych,- upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczych chorobach zawodowych,- organizowanie szkoleń, konkursów oraz pokazów z higieną życia i pracy oraz przestrzegania zasad ochrony życia i zdrowia przy pracy w rolnictwie,- przeprowadzenie comiesiecznej analizy stanu rozliczen na kontach płatników składek i ustalenie nalezności podlegających odpisaniu,- przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach płatników składek,- obsługa interesantów,- obsługa archiwum.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamówieniu i zawarciu umowy.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Zabierzów (małopolskie)
prace elektryczne
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-03-15 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; prawo jazdy kat. B; umiejętność wykonania podstawowych /zaawansowanych usług z zakresu mechaniki samochodowej; dyspozycyjność (praca zmianowa oraz weekendowa); możliwość rozwoju zawodowego i przyuczenia do zawodu; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wykonywanie usług w zakresie mechaniki i elektryki pojazdowej zgodnie ze standardami obowiązującymi w całej Grupie Norauto; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Sprawdzanie faktur zakupu i sprzedaży, przygotowywanie dokumentów do księgowości,
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krasnystaw (lubelskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa cetrum obróbczego lub obrabiarki sterowanej numerycznie tj. czytanie rysunków technicznych, ustawianie parametrów obróbki, dobór narzędzi skrawających uzbrojenie maszyny, nadzór nad przebiegiem obróbki, itp.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2019-05-17 - Jarocin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy montazu układów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
KONRAD LEŚNIEWSKI - 2018-08-17 - Brzeziny (łódzkie)
Obsługa kasy fisklanej, rozkładanie towaru
Sklep Spożywczo-Przemysłowy RARYTASIK Adam Czekalski - 2016-04-21 - Anielin (łódzkie)
prace porządkowe na terenie gminy i miasta, plantowanie tłucznia i szlaki, utrzymanie zieleni miejskiej
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prace porządkowo- remontowe na drogach, budynkach komunalnych, czyszczenie rowów i chodników, koszenie traw na poboczach dróg, udrażnianie przepustów.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Mucharz (małopolskie)
- Przygotowywanie półproduktów dla kucharza do przygotowania śniadań i obiadów. Sprzątanie sali konsumpcyjnej i zaplecza kuchennego. - Wynagrodzenie: 2250 zł brutto + premia uznaniowa, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 30.06.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe kierunek dowolny. Mile widziane doświadczenia na w.w stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt telefoniczny (tel.: 604-580-635) w godz.: 8:00-20:00.
P.H.U.T CHLUBA LEON - 2018-12-27 - Katowice (śląskie)