STARSZY KIEROWNIK PROJEKTU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: do 12 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godziny pracy 8-16
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godziny pracy 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 12 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM ORAZ W PRACY W KONTAKTACH Z KLIENTEM I KONTRACHENTEM
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 10 lat, biegla znajomość angielskiegocertyfikat: Agile ExplorerBIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I PAKIETU LOTUS NOTES, sieci obsługiwanych przez Windows Server, udokumentowane umiejętności zarządzania projektamiDOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM ORAZ W PRACY W KONTAKTACH Z KLIENTEM I KONTRACHENTEM
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.411-240/10Upoważnienie dla p. Martyny Moniki Będkowskiej nr dowodu osob. AUD 283503 oraz p. Macieja Marka Smolińskiego nr dowodu osob. ATP 700636 do reprezentowania firmy złożone osobiście przez pracodawcę , także do składania oświadczeń woli i niezbędnych wyjaśnień w w/w sprawach 532/2018/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc kuchenna
INSTAL CZUDEC FAFARA SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-21 - Wyżne (podkarpackie)
Budowanie i utzrymywanie silnego związku z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem, pozyskiwanie najlepszych rozwiązań, sprzedaż programów transformacji projektowej dla klientów BPO, sprzwdzenie czy działania związane z projektem zapewniają najwyższą jakość, monitorowanie i raportowanie postępów w projektach, monitowowanie ryzyka i przygotowanie planów do zminimalizowania ryzyka, zapełnienie dostawy najlepszego rozwiązania dla klienta, przygotowanie programu wdrożenia transformacji dla istniejących i nowych klientów, dostosowanie projektów do kosztów, czasu i jakości, planowanie działania, określenie zakresów podejścia do projektów, etapy, kryteria, rezultaty, określenie ryzyka oraz przydzielenie pracy, samodzielne projekty finansowe odnoszące się do projektów w ramach programów zarządzania.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
-strzyżenie,-modelowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
układanie i składowanie materiałów i wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum roczne w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Transport międzynarodowy towarów.
Marek Sławomir "MAREX" Transport i Spedycja Międzynarodowa - 2017-10-24 - Pszów (śląskie)
Spawanie metodą MAG, MIG elektodą topliwą w oslonie gazów obojętnych i aktywnych
SK - WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn, prace mechaniczne, pakowanie towarów, wizualna kontrola jakości, kontrola przebiegu produkcji, wypełnianie dokumentów
BITTNER Sp.j. - 2018-01-18 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Weryfikacja kosztorysów na roboty budowlane. Prowadzenie ewidencji w wydziale, m. in. faktur, pozwoleń na budowę, protokołów odbioru itp. Sporządzanie sprawozdań i analiz.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki,- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji,prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-26 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prace wykończeniowe, docieplenia
Usługi Budowlane Kurowski Mariusz - 2017-10-17 - Ustroń (śląskie)
Murowanie, szalowanie, zbrojenie. Miejsce wykonywania pracy: Oborniki Śląskie i okolice.
Konieczny Wiesław Zakład Ogółnobudowlany i Instalatorstwo Sanitarne - 2016-06-20 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa linii, nadzór, przygotowanie tworzywa. Praca w godzinach 7:00 - 15:00; 15:00 - 23:00; 23:00 - 7:00.
K&K RECYKLING SYSTEM PAWEŁ KUTA - 2017-07-04 - Brzesko (małopolskie)
organizacja i nadzór procesów produkcyjnych, znajomość środowiska Excel, wystawianie faktur, realizacja planów produkcyjnych, nadzór nad jakością, opis rysunków
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2015-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
prace porządkowe na terenie Grodziska, pielęgnowanie terenów zielonyvh, drobne naprawy wyposażenia i sprzętu.
Grodzisko Owidz - 2016-04-21 - Owidz (pomorskie)
- ROZWIĄZYWANIE INCYDENTÓW ORAZ PRZYPISANYCH ŻĄDAŃ SERWISOWYCH;- WSPOMAGANIE W ANALIZIE KONFIRGURACJI W RAMACH PRZYPISANEGO SAP I POWIĄZANYCH SYSTEMÓW INTEGRACJI;- SPEŁNIANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH PRZEZ SKONFIRGUOWANIE ROZWIĄZAŃ SAP;WSPÓŁPRACA Z INNYMI PRACOWNIKAMI ZESPOŁU WSPARCIA SAP;-SPEŁNIANIE POSTANOWIEŃ UMÓW O GWARANTOWANYM POZIOMIE USŁUG (SLA)-AKTUALIZACJA PROCEDUR, INSTRUKCJI OPERACYJNYCH I INNYCH DOKUMENTÓW;- CIĄGŁE DOSKONALENIE PROCESÓW ORAZ KOORDYNACJA PROJEKTÓW LEAN SIX SIGMA; -WSPIERANIE ZESPOŁU W OSIĄGNIĘCIU STAWIANYCH CELÓW I BUDOWANIE ATMOSFERY WSPÓŁPRACY;
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza funkcjonalnych wymagańbiznesu, udział w projektowanie aplikacji z programistami, tworzenie dokładnej strategii testów dla aplikacji, szkolenie i prowadzenie zespołu w celu testowania nowych i istniejących właściwości aplikacji, tworzenie/śledzenie/ ponowne testowanie defektów oprogramowania w wyznaczonym narzędziu do śledzenia defektów, raportowanie (śledzenie błędów,przygotowanie sprawozdań, testów podsumowujących ocenę sporządzeniaraportu), kontakty z klientami odnośnie projektów (możliwe podróże do USA)
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych. Udostępnianie i wydawanie materiałów osobom upoważnionym. Rozliczanie z dokumentów. Prowadzenie i aktualizowanie wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków [8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH] - 2018-01-19 - Lublin (lubelskie)
- interpretuje i analizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów- zbieranie i dokumentowanie wymagań- udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
• Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów• Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy• Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym- Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania- Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych- Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa zwaną dalej "działalnością twórczą"- Dbanie o terminowość i jakość dostarczanego oprogramowania w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Nadzorowanie pracy zespołu w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Dzielenie się wiedzą, wdrażanie najlepszych praktyk
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
krojenie tkanin według wzoru nożem krojczym
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Lubawka (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dostawa pizzy pod wskazany adres na terenie Rzeszowa
FHUP BERKAM BEREZA KAMIL - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie oprogramowania projektów graficznych wg specyfikacji uzgodnionych z koordynatorem, modyfikacja istniejących serwisów WWW na podstawie wytycznych od koordynatora, sprawowanie kontroli nad dokumentacją zlecenia oraz prawidłowością przyjęcia zlecenia, sporządzanie kosztorysu materiałów potrzebnych do realizacji projektów, sporządzanie okresowych inwentaryzacji realizowanych zleceń, pisemne wyjaśnienia ewentualnych różnic pomiędzy specyfiką a projektem końcowym, sporządzanie specyfikacji prac zrealizowanych, codzienny raport o wszytskich istotnych sprawach dotyczących zleceń
DUONET s.c. Jan Schenk, Jakub Siadek - 2016-08-23 - Tarnów (małopolskie)