STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWYWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU Toruń oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Stanowisko: STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWYWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: 1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2650zł +10% premii regulaminowej+ dodatek za wysługę latpraca w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWYWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: archiwistyka, wojskoznawstwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: archiwistyka i zarzadzanie dokumentacją, wojskoznawstwo, administracja),umiejętność analizy prowadzonych spraw, umiejętnośc redagowania pism, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji,znajomość normatywów resortowych w zakresie pracy biurowej i podstawowych programów komputerowych, znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych i kodeksu postępowania administracyjnego.dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
Nazwa pracodawcy:
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy złożyć osobiście do dn.09.09.2019 w siedzibie Archiwum Wojskowego w Toruniu, ul. Chłopickiego 1-7
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Gen. J. Chłopickiego
Numer budynku pracodawcy: 1-7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1bcb809585626c3f7f9b9725e3e1f33
Podobne oferty pracy
Zadania wynikające z ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o ochronie przeciwpożarnej
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-11-21 - Żagań (lubuskie)
przygotowywanie potraw, dań dostosowanych do indywidualnych okoliczności i wymagań klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA HENRYK KOWALSKI,JANINA KOWALSKA - 2016-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Głubczyce (opolskie)
praca na kuchni, przygotowywanie kanapek, sałatek, obsługa gości, prace porzadkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBSŁUGA INTERESANTÓW I GOŚCI, OPRACOWYWANIE INFORMACJI PRASOWYCH DLA JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ, NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ AKTUALIZACJĄ STRONY INTERNETOWEJ KOMENDY, PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW, OBSŁUGA SPOTKAŃ I NARAD SŁUŻBOWYCH, KOORDYNOWANIE PROCESU KONTROLI ZARZĄDCZEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 1,5 RKU W ADMINISTRACJI LUB 1 ROK W DANYM OBSZARZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków dla przeszkoli. Praca w godz.: 06.00-14.00.
Restauracja i Pizzeria PYSZNOŚCI PO CAŁOŚCI Tomasz Gąsiorek - 2019-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Kierlikówka (małopolskie)
znajomość problematyki kadrowo - personalnej. Godziny pracy 7.00-15.30. Kontakt osobisty z osobą wyznaczoną w godz. 9.00 - 13.00.
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy- Jednostka Wojskowa 3672 - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru (złom). Wynagrodzenie 3900 zł netto + premia (od około 5500 zł brutto). Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: p. Krzysztof Weźgowiec, tel.: 696 499 722.
Polcopper Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Przygotowanie mieszanki dla gryzoni. Pakowanie mieszanek w kartony. układanie kartonów na palety. Streczowanie. Obsługa zgrzewarki. Obsługa maszyny Zsypującej mieszankę. Obsługa wagi. Metkowanie.
P.P.H.U. WALASZCZYK s.c. - 2016-10-25 - Kalej (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;8.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;9.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;10.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;11.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analizowanie dokumentacji montażowej wyrobu; kompletowanie, pakowanie oraz magazynowanie elementów i podzespołów wyrobów z drewna, transportowanie elementów i akcesoriów przeznaczonych do montażu; dobieranie oraz przygotowywanie narzędzi i urządzeń montażowych do pracy, posługiwanie się narzędziami oraz urządzeniami stosowanymi podczas montażu.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lipie (śląskie)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem niderlandzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace szalunkowe, systemowe
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (śląskie)
Praca dwuzmianowa w godzinach 10-24.
"M&A" S.C. Adam Hryń, Barbara Hryń, Monika Rucińska-Hryń - 2017-03-24 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-08-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Tworzenie planu testów, projektowanie scenariuszy testowych, testowanie funkcjonalne, testowanie regresywne i akceptacja, projektowanie, kodowanie i wykonywanie skryptów testowych, przygotowanie testów spełniających wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin) i dokumentacji rozliczeniowej. Korespondencja z ZUS w sprawach dochodów emerytów oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczania kapitału początkowego, sporządzanie RP-7. Sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników administracji i obsługi szkoły. Sporządzanie list godzin ponadwymiarowych nauczycieli. Prawidłowe naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, FGŚP, PFRON. Prowadzenie kart zarobkowych wszystkich pracowników. Wystawianie zaświadczeń związanych z płacami pracownikom szkoły. Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie manicure podstawowy, hybrydowy, nakładanie żeli, przedłużanie paznokci metodą żelową, hard.
FABRYKA PIĘKNA KAMIL MUZALEWSKI - 2016-08-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Gliwice (śląskie)
obsługia klientów, fiskalizacja sprzedaży, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Przeworsk (podkarpackie)
Naprawa sprzętu elektronicznego, test sprawności i regeneracja urzadzeń, prace kosmetyczne i wykończeniowe dokonywane na produkcjie, pakowanie, zaopatrzenie linii serwisowej , wprowadzenie urządzeń do procesu napraw i przygotowanie do procesu wysyłki. Miejsce pracy: Pietrzykowiece, ul. Fabryczna 20 c , 55-080 Kąty Wrocławskie forma zawarcia umowy: umowa o pracę na okres próbny, kolejna umowa na czas określony 1 rok, kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca na dwei zmiany w godz 6-14, 14-22 praca od poniedzialku do piątku. Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu wokół budynku
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-08-23 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
NALICZANIE I WNOSZENIE OPŁAT ZA KORZYSTANIE ZE ŚRODOWISKA W ZAKRESIE EMISJI GAZÓW I PYŁÓW DO POWIETRZA. REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE NIEBEZPIECZNYCH SUBSTANCJI CHEMICZNYCH, SUBSTANCJI ZUBOŻAJĄCYCH WARSTWĘ OZONOWĄ I ZASTOSOWAŃ KRYTYCZNYCH HALONÓW, EMISJI GAZÓW I PYŁÓW DO POWIETRZA, EMISJI HAŁASU DO POWIETRZA, AZBESTU. OPRACOWYWANIE RAPORTU O EMISJI GAZÓW CIEPLARNIANYCH I INNYCH SUBSTANCJI (KOBIZE). UDZIAŁ W SPOTKANIACH DOTYCZĄCYCH USTANAWIANIA FORM OCHRONY PRZYRODY NATURA 2000. PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NIEETATOWEGO SPECJALISTY DS. DÓBR KULTURY (OCHRONA WOJSKOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZABYTKOWYCH). WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISKA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH. KONTAKT TELEFONICZNY 261 45 20 82 , CV NA EMAIL RZISZCZECIN (at) RON.MIL.PL
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne administrowanie sieciami komputerowymi opartymi o urządzenia Clsco i serwery z oprogramowanioem Microsoft Server oraz Linux, utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej na wysokim poziomie dostępności oraz bezpieczeństwa, instalacja i konfiguracja oprogramowania stacji roboczych i serwerów, aktualizacja oprogramowania antywirusowego, wykonywanie i archiwizacja kopii zapasowych, bieżące usuwanie awarii/usterek sprzętu i oprogramowania, przygotowywanie sprzętu informatycznego oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem podczas ćwiczeń, treningów, odpraw i szkoleń, szkolenie i wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z zakresu eksploatacji systemów informatycznych i obsługi urządzeń komputerowych, uaktualnianie bieżącej dokumnetacji specjalistycznej w zakresie organizacji systemów i sieci teleinformatycznych, prowadzenie dokumentacji administratora sieci, opracowywanie dokumentów sprawozdawczych z funkcjonowania systemów i sieci teleinformatycznych, uczestniczenie w ustaleniach dotyczących modernizacji i rozbudowy systemów teleinformatycznych
Regionalne Centrum Informatyki - 2019-04-11 - Malbork (pomorskie)