STARSZY KSIĘGOWY Z J. NIDERLANDZKIM Łódź oferta pracy Infosys Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY Z J. NIDERLANDZKIM
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: - udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niderlandzkim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Infosys Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niderlandzkim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY Z J. NIDERLANDZKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- preferowane kierunki wykształcenia: ekonomia, finanse, księgowość- staż pracy minimum 1 rok- umiejętność logicznego myślenia- znajomość komputera oraz pakietu OFFICE- wysokie umiejętności komunikacyjne- preferowane doświadczenie w finansach i księgowości lub w obsłudze klienta- znajomość języja angielskiego - w mowie i piśmie - poziom B2- znajomość języka niderlandzkiego - w mowie i piśmie - poziom C1
Nazwa pracodawcy: Infosys Poland Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7251952061
danePracodawcy_regon: 100392669
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: POMORSKA
Numer budynku pracodawcy: 106A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de9c6639981ceecd3a0c5b0ced498b9f
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zambrów (podlaskie)
Koszenie traw, obsługa ciągnika rolniczego, konserwacja bieżąca maszyny. Praca w godz. 6:00-14:00 na terenie Nowej Soli.
Eurica Ltd Sp. z o.o. Odzdział w Polsce - 2017-06-07 - Nowa Sól (lubuskie)
nauka języka polskiego
Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 2017-01-10 - Wałdowo (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
EPAM Systems Poland - 2016-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie i rozdzielanie pracy,- Przygotowywanie statystyk,- Wypisywanie protokołów do kontroli jakości i ilości,- Księgowanie w systemie,- Sprawdzanie poprawności etykiet,- Wyjaśnianie niezgodności dla działu transportu,- Opracowywanie w systemie i przygotowywanie zwrotów,- Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących księgowań,- nadzorowanie i weryfikacja sprawnego przepływu dokumentów.Praca w godz.: 6-21.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie faktur, kontakt z zagranicznymi dostawcami, administracja w systemie księgowym, przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy na temat postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
przewóz ładunków na trasach krajowych i międzynarodowych, załadunek i rozładunek; doświadczenie
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Dolna (opolskie)
dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, pozyskiwanie i obsługa klienta
Stefczyk Finanse-Towarzystwo Zarządzajace SKOK Sp. z o.o. Komandytowo-Akcyjna - 2015-12-02 - Chełm (lubelskie)
Prace przy produkcji metalowych koszy i kontenerów, obróbka elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Dzierżązna (wielkopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 18/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Opracowywanie analiz ekonomicznych,2. Opracowywanie bieżących i okresowych sprawozdań finansowych,3. Rejestracja wniosków o zamówienie publiczne w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,4. Rejestracja umów w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,5. Prowadzenie spraw i korespondencji w elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentacji.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub ścisłe). Staż pracy nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Power Point,2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2007 r. o finansach publicznych (t. j. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.),4. Znajomość przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 160 z późn. zm.).Wymagania pożądane:1. Znajomość zasad kontraktowania świadczeń zdrowotnych,2. Umiejętność prawidłowego formułowania pism.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, samodzielność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
obsługa nowoczesnych maszyn wykończalniczych
BILIŃSKI ZAKŁAD WŁÓKIENNICZY Sp. j. - 2020-05-29 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
diagnoza i terapia psychologiczna uczniów
Zespół Szkół Samorządowych nr 1 w Kruszwicy - 2020-02-05 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
• Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy• Przestrzega przepisów BHP• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2020-07-09 - Smolec (dolnośląskie)
roboty publiczne: prace z zakresu drogownictwa, prace porządkowe, prace przy utrzymaniiu zieleni
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Sulęcin (lubuskie)
przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHPpraca na umowę na czas określony (1/2 etatu), praca w ruchu ciągłym w godzinach 7:00-23:00, praca w dni wolneoferta dostepna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie towaru, rozbiór półtusz na elementy, przerób mięsa na wędliny, kiełbasy
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Sulechów (lubuskie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
montaż systemów ocieplenia, budynków mieszkalnych, przemysłowych, bloków
STALEKS-BUD Sp.z o.o. - 2017-02-08 - Bukowno (małopolskie)
Zgodny z stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie zapotrzebowań z oddziałów szpitalnych, gabinetów specjalistycznych oraz innych komórek organizacyjnych ZOZ w Bolesławcu (w szczególności na drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz na artykuły biurowe). Określanie przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 60.000 Euro w tym: otwarcie i sprawdzenie ofert, analiza i ocena punktowa ofert, wybór ofert najkorzystniejszych i przedstawienie wniosków Dyrekcji ZOZ. Prowadzenie ewidencji napraw pojazdów sanitarnych i administracyjnych. Prowadzenie rejestru zakupów dokonywanych poza procedurami przetargowymi. Nadzór nad pracami i zakupami związanymi z serwisowaniem sprzętu medycznego, gazów medycznych i sprężarek wraz z prowadzeniem szczegółowej ewidencji wykonywanych prac i zakupów.Wykonywanie innych prac takich jak np. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących powstałych awarii, ocena sposobu ich usuwania, szacunkowa wycena kosztów usunięcia awarii. Przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-11-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie jadłospisów oraz posiłków
I Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w Wyszkowie - 2017-08-08 - Wyszków (mazowieckie)
wspólpraca z rynkiem tureckim oraz z kontrahentami z rynku rosyjskiego, obsługa klientów, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grzędy (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -rozwiązywanie problemów lokalnych użytkowników związanych z domeną SAP; -analizę bieżących problemów, proponowanie ich rozwiązań; -udział w projektach lokalnych i międzynarodowych; -tworzenie specyfikacji funkcjonalnych i upewnianie się, że programiści rozumieją wymogi; -wsparcie współpracowników w testowaniu rozwiązań programistycznych; -nadzór dokumentów; -implementację systemów SAP;
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac porządkowych na obiektach OSIR-u, sprzątanie obiektów, obsługa kasy fiskalnej i inkasowanie należności, obsługa grup i osób korzystających z obiektówWyymagania: wykształcenie zawodowe
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2019-05-23 - Racibórz (śląskie)
- prowadzenie wszelkich czynności związanych z opracowaniem Wniosku o wszczęcie procedury udzielania zamówienia publicznego, obejmujących w szczególności: 1) sprawdzenie opisu przedmiotu zamówienia i innych istotnych elementów zamówienia, w tym m.in. szczegółowych wymagań technicznych, eksploatacyjnych i innych dotyczących przedmiotu zamówienia, pod kątek zgodności z art. 29 ustawy PZP2) konsultowanie przygotowanego wniosku z radcą prawnym w zakresie m.in. uzasadnienia konieczności użycia znaku towarowego w OPZ, warunków udziału w postępowaniu dla wykonawców, propozycji kryteriów oceny i wyboru ofert3) przygotowanie istotnych elementów umowy, w szczególności przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zamówienia, terminy realizacji zamówienia, odbiory (częściowe, końcowe), klauzule w przedmiocie praw autorskich, istotne warunki i terminy gwarancji4) konsultowanie wniosku z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w sprawie ewentualności występowania istotnego interesu bezpieczeństwa państwa5) udział w pracach komisji przetargowej
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie danych do procesu oceny wyników finansowych (od poziomu aktywów do poziomu kraju).Udział w spotkaniach oceniających wyniki biznesu/ocena wyników biznesu (na podstawie wyników finansowych).Udział w regularnych spotkaniach poświęconych śledzeniu kosztów z kontaktami biznesowymi.Posiadanie średniego budżetu miesięcznego. Spotkania z posiadaczami odnośnych budżetów (w tym, z wyższym kierownictwem) w oparciu o standardowy harmonogram spotkań (faktyczne wyniki a plan, prognoza/aktualizacje najnowszych oszacowań, zmiany kontraktów.Ocena i uzgadnianie propozycji prognoz/aktualizacji najnowszych szacunków z posiadaczami budżetów (z uwzględnieniem faktycznych kwot/kwot ujmowanych narastająco/statusu projektów i aktywów). Przekazywanie propozycji do odpowiednich Menedżerów ds. Finansów na poziomie kraju.Zaangażowanie w ocenę zarządzania ryzykiem (z perspektywy biznesu i finansów), prowadzenie dyskusji o ryzykach na spotkaniach z posiadaczami budżetów.Odpowiedzialność za prawidłową i rzetelną analizę danych finansowych w celu uzyskania Informacji Zarządczej z wartością dodaną oraz za zrozumienie wpływu kluczowych elementów kosztowych, racjonalną analizę zmian i interwencji.Odpowiedzialność za alokację kosztów (określenie potrzeb biznesowych, tworzenie i prowadzenie konfiguracji alokacji ze wsparciem ze strony Kontrolerów).Wsparcie dla zespołu sprawozdawczego za pomocą szczegółowej analizy różnic dla sprawozdawczości Grupy/sprawozdawczości MI.Wprowadzani usprawnień/automatyzacji w raportowaniu finansowym z wykorzystaniem Microsoft excel, VBA.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU - 2018-10-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń
KLUB SPORTOWY WARTA - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)